Ik hoop het, maar ik bedoel er lopen rare wezens rondquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel zeer van uit dat jouw plaatje ook bodypaint is en geen tattoo.
Hebben piratenzenders ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt elk lied op 3fm nu alsof het live-nummers zijn (galm?)
hihi, you said speenquote:
De boel moet nog een beetje gefinetuned worden. Morgen zal het al een stuk beter klinken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt elk lied op 3fm nu alsof het live-nummers zijn (galm?)
Sterker nog, het betekent hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel voor gemaakt geloof ik.
Inderdaad, maar viel me op dat het geluid op de verschillende streams verschilt, zet de brievenbus maar eens aan op de sitequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef WickedTunes het volgende:
Beter een snee in je voet dan ....quote:
Beter een snee in je vinger............ow wachtquote:
Dan moet je wel een HEEEEL klein fietsje hebben.quote:
Dan was die voet van Rob toch wel iets overtuigender!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter een snee in je vinger............ow wacht
yesquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwab, jij kent dit toch wel?
Ik prefereer de vinger als je het niet erg vindt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan was die voet van Rob toch wel iets overtuigender!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet je dit eens aan een nieuwe/jonge rus laten zien en vragen wat het betekent, dat gaat hem wat moeite kosten.quote:
Ja maar dan gaat de jouwe dus niet echt op!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik prefereer de vinger als je het niet erg vindt?
waarom denk je dat mijn ow wacht er staat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat de jouwe dus niet echt op!
Ja en dus was die van Rob overtuigender!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
waarom denk je dat mijn ow wacht er staat?
Voor jou misschienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dus was die van Rob overtuigender!
Ja, nog steedsquote:
Zie ik daar mooie billetjes?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef robdriessen het volgende:
Moet je eens goed kijken!
[ afbeelding ]
Haha, ik ben al zoveel vertalingen tegen gekomen inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je dit eens aan een nieuwe/jonge rus laten zien en vragen wat het betekent, dat gaat hem wat moeite kosten.
kinkyquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooiquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef robdriessen het volgende:
Moet je eens goed kijken!
[ afbeelding ]
Ben je daar ook al tegen gekomen dat die speen ook gebruikt wordt voor een pijphoer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ik ben al zoveel vertalingen tegen gekomen inderdaad
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie ik daar mooie billetjes?
neequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je daar ook al tegen gekomen dat die speen ook gebruikt wordt voor een pijphoer?
vet coolquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
Dat het bedrijf "rubber trust" heet maakt het nog wat twijfelachtiger.quote:
En het is nog geen sideboob hour!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Linkje naar hoe die foto gemaakt is: ik post geen plaatje want sideboob.
http://webodysseum.com/wp(...)body-painting-36.jpg
Ahhhh vandaar! Ik zat de hele tijd al naar de armen te zoeken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef robdriessen het volgende:
Linkje naar hoe die foto gemaakt is: ik post geen plaatje want sideboob.
http://webodysseum.com/wp(...)body-painting-36.jpg
Nou ja, hij wordt in verband gebracht met propaganda, maar dit is simpelweg gewoon reclame en heeft niets met oorlog te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Moet hem maar eens op print bestellen eigenlijk. Vind dat soort propagandaposters, echt of nep, schitterend.
beter dan rubber thrustquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het bedrijf "rubber trust" heet maakt het nog wat twijfelachtiger.
Mwah, het is reclame voor een staatsbedrijf ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, hij wordt in verband gebracht met propaganda, maar dit is simpelweg gewoon reclame en heeft niets met oorlog te maken.
Maar deze moet ik sowieso hebben:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
Moet hem maar eens op print bestellen eigenlijk. Vind dat soort propagandaposters, echt of nep, schitterend.
Die is ook vrij dubieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar deze moet ik sowieso hebben:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |