Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zag ik vandaag al voorbij komen, geweldig
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik zit te bedenken wat ik zelf 1e kerstdag zal gaan eten
Zei hij, terwijl hij een prijssticker op een passerende dame plakte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ik
Ja, maar ik weet dus niet waar ik trek in hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ik
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zei hij, terwijl hij een prijssticker op een passerende dame plakte.
Bambiquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dus niet waar ik trek in heb
Ik denk dat het gewoon allemaal hapjes worden
[..]
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkonquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt veels te enthousiast dat ik na 15 jaar graag willen ik een modelbaan ga bouwen, tegelijkertijd schaam ik me echt dood
Je weet inmiddels hoeveel energie dat trekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt veels te enthousiast dat ik na 15 jaar graag willen ik een modelbaan ga bouwen, tegelijkertijd schaam ik me echt dood
dat is vet tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkon
Dat is voor mij misschien wel een projectje voor de toekomstquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkon
Haha... dat vind ik nou btje jammer... het opsluiten moet alleen voor de dj's zijn, nu staan er al 15 man in dat huis.... pff -- het nieuwtje is eraf. SR is doodquote:
Ik gok dat ze inderdaad wel ergens op aangesloten zijn, en niet een ginormous harde schijf in dat huis hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, zouden ze de volledige digitale audiotheek van de Nederlandse Omroep tot hun beschikking hebben? Ella Fitzgerald lijkt me niet iets dat in het 3FM-archief zit
Spotify Proquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:57 schreef robdriessen het volgende:
Holy shit, zouden ze de volledige digitale audiotheek van de Nederlandse Omroep tot hun beschikking hebben? Ella Fitzgerald lijkt me niet iets dat in het 3FM-archief zit
Gratis versie, na elke drie nummers reclame en na 20 uur houdt het opquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gratis versie, na elke drie nummers reclame en na 20 uur houdt het op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Een 2-6-0'etjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt groter dan hij is, 1,5 cm hoog of zo
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
Als dit echt is, dat kan echt niet hoor![]()
Is echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Nee maar serieus, ga je met een meid mee naar huis heeft ze ditquote:
Maar als het echt is kan het toch blijkbaar wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dan ga je met een slappe piemel weer wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar serieus, ga je met een meid mee naar huis heeft ze dit
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar als het echt is kan het toch blijkbaar wel?
Dan liever deze tattoo, ik denk dat dit minder seks afwerend werkt als een baby op je borstenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
idd zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan liever deze tattoo, ik denk dat dit minder seks afwerend werkt als een baby op je borsten
Beter een baby op je borsten dan borsten op een baby.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan liever deze tattoo, ik denk dat dit minder seks afwerend werkt als een baby op je borsten
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter een baby op je borsten dan borsten op een baby.
Want damn, dat is weird.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter een baby op je borsten dan borsten op een baby.
Want damn, dat is weird.
Ik ga er toch wel zeer van uit dat jouw plaatje ook bodypaint is en geen tattoo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |