Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zag ik vandaag al voorbij komen, geweldig
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik zit te bedenken wat ik zelf 1e kerstdag zal gaan eten
Zei hij, terwijl hij een prijssticker op een passerende dame plakte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ik
Ja, maar ik weet dus niet waar ik trek in hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij de Lidl hebben ze prima vlees in de aanbieding geloof ik
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zei hij, terwijl hij een prijssticker op een passerende dame plakte.
Bambiquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet dus niet waar ik trek in heb
Ik denk dat het gewoon allemaal hapjes worden
[..]
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkonquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt veels te enthousiast dat ik na 15 jaar graag willen ik een modelbaan ga bouwen, tegelijkertijd schaam ik me echt dood
Je weet inmiddels hoeveel energie dat trekt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt veels te enthousiast dat ik na 15 jaar graag willen ik een modelbaan ga bouwen, tegelijkertijd schaam ik me echt dood
dat is vet tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkon
Dat is voor mij misschien wel een projectje voor de toekomstquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik was afgelopen jaar als een kind zo blij dat ik kruiden en fruit kon laten groeien op mijn balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |