Ah beter, zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit zou de pijn een flink stuk moeten verlichten ja. Heb nog contact gehad met de leverancier en ook mijn fysiotherapeutdie raadden het allebei aan
En auwat voor werk doe je dan?
Geen idee!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's toch redelijk traditioneel, een Dr Who kerstaflevering?
uhuh, ik verheug me er al een tijdje op, de sneeuwmannen uit de trailer zien er tof uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Da's toch redelijk traditioneel, een Dr Who kerstaflevering?
Het is ieder jaar, vorig jaar was het met een soort van land achter de klerenkast achtig idee. Met Bill Bailey in iets wat leek op een Space-Marines outfitquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee!Schijnt met sneeuwmannen te zijn.
Hoofd technische dienst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beter, zeg!
Ik ben voorlopig ff hoofd technische dienst bij een zeer grote kringloopwinkel.(Vroeger o.a. helpdeskmedewerker, netwerkbeheerder en docent op een HBO geweest.
)
Tevens enig lid van de TDquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoofd technische dienst.Dat klinkt wel heel interessant.
Ohhh wacht....schiet me wel iets van te binnen. Vorig jaar of in ieder geval niet erg lang geleden was er iets met Kerst-afleveringen van meerdere programma's in het kader van....rode neuzen of zo? Soort Klini-clowns achtig iets?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ieder jaar, vorig jaar was het met een soort van land achter de klerenkast achtig idee. Met Bill Bailey in iets wat leek op een Space-Marines outfit
Was dat niet Narnia?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ieder jaar, vorig jaar was het met een soort van land achter de klerenkast achtig idee. Met Bill Bailey in iets wat leek op een Space-Marines outfit
Ja, en nu maar hopen dat de afspraak donderdag door gaat!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beter, zeg!
Ik ben voorlopig ff hoofd technische dienst bij een zeer grote kringloopwinkel.(Vroeger o.a. helpdeskmedewerker, netwerkbeheerder en docent op een HBO geweest.
)
Trailer gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee!Schijnt met sneeuwmannen te zijn.
Joah ik heb leiding over herintreders en stagiaires. Momenteel hebben we er 5 rondlopen die ik aan het werk moet houden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoofd technische dienst.Dat klinkt wel heel interessant.
Whehehe, nee, In Doctor Who hadden ze ineens iets soortgelijks, alleen dan een besneeuwd bos dat leefde. Pretty awesome.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah ik heb leiding over herintreders en stagiaires. Momenteel hebben we er 5 rondlopen die ik aan het werk moet houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik ben maar een pionIedereen loopt over mee heen
Ik ben zelfs een prullenbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen gooit al zijn zooi naar mij
Beter onethisch dan oneetbaar
Ja is ook best leuk hoor, alleen soms licht frustrerend!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, en nu maar hopen dat de afspraak donderdag door gaat!
Oh, en wel tof lijkt me
Nog niet gezien nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trailer gezien?
En er is ook een kleine prequel op youtube van de kerstaflevering.
Wel hoofd prullenbak hoop ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een prullenbakIedereen gooit al zijn zooi naar mij
[..]![]()
Ik ben maar een pionIedereen loopt over me heen
Whehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja ik ben altijd een pion geweest en dat heeft me echt opgebroken.![]()
Prequel:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet gezien nee.Ga ik straks f opzoeken!
Thx!
[..]![]()
Ik ben maar een pionIedereen loopt over me heen
Als ze meteen massage geven is dat niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Zonder pionnen geen veilig verkeerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Mja ik ben altijd een pion geweest en dat heeft me echt opgebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |