Met sambaballen!?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar, hey! Maar.. Maar.. uhm.. Feest?
Ik wil ook nieuwe schoenen, volgende maand weer, deze beginnen een beetje aan hun einde te komenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
Nu ging schoenen kijken door jullie, en nu wil ik ze
Welke wordt het? Kan ik me alvast mentaal voorbereidenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Kally het volgende:
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611a00p-802.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke wordt het? Kan ik me alvast mentaal voorbereiden
Vooral katten die falen of watdanook ben ik een groot fan vanquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ToT het volgende:
2 geniale stukjes dierenleedvermaak op de weblog!
Normaal walg ik er van als dieren ergens het slachtoffer van zijn, maar dit!![]()
Koeien in het verkeer
Kat op het aanrecht
Gelukkig hadden die koeien een leren pak aan, brrr asfaltquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ToT het volgende:
Normaal walg ik er van als dieren ergens het slachtoffer van zijn, maar dit!![]()
Koeien in het verkeer
Kat op het aanrecht
Doe je voorzichtig met de hakken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611a00p-802.html
Ik zal op mijn tenen lopenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral katten die falen of watdanook ben ik een groot fan van
Die koeien vind ik dan ook minder leuk, ik bedoel da's gewoon best wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja, als zo'n beest weer eens ergens van af blerkt en een hele zooi aan strijkbouten en stereotorens en zooi met zich meesleept!
(Zolang het dier zelf maar niet geraakt wordt)
Mee eens, dat was mijn eerste gedachte ook, maar de situatie vond ik weer komisch: kom je er aan reden, komt er een golf koeien voor je te liggen, rij je in een paniekreflex achteruit omdat je een stampede verwacht, staan die krengen doodleuk op en kuieren wat heen en weer alsof er niets gebeurd is!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die koeien vind ik dan ook minder leuk, ik bedoel da's gewoon best wel pijnlijk.
Die katquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ToT het volgende:
Koeien in het verkeer
Kat op het aanrecht
quote:
Kortom, die MOET je hebben om te kunnen dragen naar foute parties enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Jezus wat lelijk, en die boot op die zool
http://www.zalando.nl/roc(...)00j-802.html?size=38
Oke verder verveel ik jullie niet met schoenen
Leuk voor carnavalquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Neverquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, die MOET je hebben om te kunnen dragen naar foute parties enzo.
Laatst ook eentje op 9gag gezien met een enorme lul op de zool!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Een enorme lul op de zool is dat niet gewoon een vervelend persoon op sandalen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ook eentje op 9gag gezien met een enorme lul op de zool!
10 paren hoop ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt een dure smaak
Ik denk wow mooie laarsjes 544.95, afgeprijsd van 779.95
Gekkenhuis
Whehehe ik zat te wachten tot iemand Wilders ging zeggen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een enorme lul op de zool is dat niet gewoon een vervelend persoon op sandalen?
Nee, die zijn niet goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
Hey leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga jullie verlaten [ afbeelding ]
Ik moet een paar dronken dropjes ophalen. Vervolgens gaan we even langs Enschede
Viel Spaßquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Ik moet een paar dronken dropjes ophalen. Vervolgens gaan we even langs Enschede
Have funquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef ACT-F het volgende:
Thnxquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Have fun
Ik duik mijn bed in, whoeiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Have fun
Ik kom er zo bijquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Have fun
Ahihihihihi een linkje!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
En ik ben snel afgeleid door dingen op het internet.
Ooh shiny!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahihihihihi een linkje!
* LompeHork clicks all over the place
herkenbaar
Echt zo van:quote:
"maar eerst nog even dit filmpje afkijken"quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo van:
*Kijkt op de klok*
"Ah 11 uur. Over een uurtje maar naar bed gaan."
*Klikt nog een paar linkjes aan en kijkt weer op de klok.*
"5 uur 's nachts??? WTF! Alien abduction met verloren tijd of zo???? Snel naar bed rennen!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |