Voetmassage.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze meteen massage geven is dat niet erg
Of over je rug lopenquote:
Juist wel, ik heb ze altijd onder mijn auto zitten, zou beter zou als ze ze zouden weghalen.quote:
Ow DIE Dr. Who ja!quote:
Je kent me tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel met beleid hèEn geen dansende feestmassa
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb ze altijd onder mijn auto zitten, zou beter zou als ze ze zouden weghalen.
Jij snapt zeker ook waarom het "stiletto's" heten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dus de sambaballen kunnen weer in de kast?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen onvertogen woord over stiletto's, I love my heelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij snapt zeker ook waarom het "stiletto's" heten?
Nee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij snapt zeker ook waarom het "stiletto's" heten?
Dat je ze überhaupt uit de kast haaltquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus de sambaballen kunnen weer in de kast?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Opa Rob gaat richting bed. Trusten luitjes
Truste Robbiequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Dag opaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Handjes boven de dekens hè.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Ja, maar, hey! Maar.. Maar.. uhm.. Feest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je ze überhaupt uit de kast haalt
uhuh, maar ach, er zit wel een nieuw TARDIS interieur aan te komen, is ook al een snippet van vrijgegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow DIE Dr. Who ja!Ik vind hem de slechtste van allemaal die ik gezien heb. Maar ja: na David Tennant val je als opvolger sowieso al heel snel tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |