I know, maar ja werkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijdenDan hoor je juist net naar bed te gaan.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
Hello!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey!
![]()
Zo dat was van de zomer erg, toen ik net dieet af was en weer bier mocht drinken, had maar een paar Paradoxjes op maar dat kwam wat harder aan dan ik gewend wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat jij van de alcohol af moest blijven? BUSTED!
Nee, me hard gemaakt dat ik m'n dagen op kon maken... hard gewerkt en alles vandaag rond gekregen pfffquote:
Zijn er echt geen alternatieven naar voren gekomen bij je brainstormsessie over geld verdienen?quote:
Ja mooi dat mis ik weer, ik heb jou nog nooit dronken gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo dat was van de zomer erg, toen ik net dieet af was en weer bier mocht drinken, had maar een paar Paradoxjes op maar dat kwam wat harder aan dan ik gewend was
En je collega's maar alles opknappenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, me hard gemaakt dat ik m'n dagen op kon maken... hard gewerkt en alles vandaag rond gekregen pfff
Dit doe ik liever hoor, dan heb ik maandag vrij, en zaterdag is veel relaxter werken, minder mensen, geen telefoon en muziek hardquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zijn er echt geen alternatieven naar voren gekomen bij je brainstormsessie over geld verdienen?
Whehehe, was dat dronken? Ik zong al voordat de vodka open ging.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mooi dat mis ik weer, ik heb jou nog nooit dronken gezien![]()
Of wacht...Britney
En toeslag natuurlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit doe ik liever hoor, dan heb ik maandag vrij, en zaterdag is veel relaxter werken, minder mensen, geen telefoon en muziek hard
doe je goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, me hard gemaakt dat ik m'n dagen op kon maken... hard gewerkt en alles vandaag rond gekregen pfff
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, was dat dronken? Ik zong al voordat de vodka open ging.
quote:
Nee, als vormgever zit je juist aan het eind van de rit...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En je collega's maar alles opknappen
Nu krijgen dingen 2 weken geen vormquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, als vormgever zit je juist aan het eind van de rit...
Verspleek ik me weer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
MAar vorig jaar was het toch 2011?
Doomsdayquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, als vormgever zit je juist aan het eind van de rit...
Ja maar 7 tot 3, dan lekker wel een wijntjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zaterdag werkenMaar 5:15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |