jij bent ook overal in thuis hequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb verschillende recepten zonder koolhydraten en dus met weinig suikers.
Kraak ende piep, maar ik moet nog wat telefonische klachten afhandelen morgen, en bellen naar mensen of hun vaste ritten wel doorgaan de komende 2 weken, en ik ben niet volledig verstaanbaar momenteelquote:
Er is toch wel veel te verkrijgen zonder suiker tegenwoordig? Ik let er nooit opquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij bent ook overal in thuis he
Geen collega's die dat even overnemen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Kraak ende piep, maar ik moet nog wat telefonische klachten afhandelen morgen, en bellen naar mensen of hun vaste ritten wel doorgaan de komende 2 weken, en ik ben niet volledig verstaanbaar momenteel
Tja koolhydraatarm dieet gevolgd en sowieso veel met voeding bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij bent ook overal in thuis he
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is toch wel veel te verkrijgen zonder suiker tegenwoordig? Ik let er nooit op
De administratie die ik doe, doe ik volledig zelfquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen collega's die dat even overnemen?
Volgensmij wel ja, maar niet al het suikervrije/arme is even smaakvol alleen, dat is het nadeel..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is toch wel veel te verkrijgen zonder suiker tegenwoordig? Ik let er nooit op
dat is vet handigquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
De administratie die ik doe, doe ik volledig zelf
Handig geregeld, ik ben overal inzetbaar, maar anderen niet op mijn plek
Misschien kun je MsMessy instrueren, dan kan zij je vervangen, wel voor een vergoeding natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Wordt tijd dat anderen het ook leren, anders dreigen met 3 maanden vakantiequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
Nee, en als ik denk oh wat kilo te zwaar, eet ik wat minder en snack/snoep ik wat weken minderquote:
Ja maar volgens mij als je niet beter weet kun je het op een andere manier toch ook smakelijk maken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij wel ja, maar niet al het suikervrije/arme is even smaakvol alleen, dat is het nadeel..
Ik moet er nu wel op gaan letten en aan gaan wennen vrees ik..
Ik let er gewoon niet opquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, en als ik denk oh wat kilo te zwaar, eet ik wat minder en snack/snoep ik wat weken minder
Mjah, maar ik weet dus wel beter, dat is het probleemquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij als je niet beter weet kun je het op een andere manier toch ook smakelijk maken?
Daar ga ik niet meer op staan, ze nemen me maar hoe ik ben, of nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik let er gewoon niet opBij gebrek aan een weegschaal
Carefull what you ask forquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ga ik niet meer op staan, ze nemen me maar hoe ik ben, of niet
Ja dat snap ik, maar dan zelf een beetje gaan kloten met kruiden en shizzlequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar ik weet dus wel beter, dat is het probleem
Ik vraag nergens omquote:
Over Barry White gesprokenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Ja wijsheid komt met de jarenquote:
Dat begrijp ik met dit nummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb maar snel wat drank ingeschonken.
Ik ben de BOB vanavondquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:06 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb maar snel wat drank ingeschonken.
Lovehandlesquote:
Klinkt toch heel wat sexier dan 'neukteugels'quote:
Ik vind de volgende beter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
Vond vorig nummer beter eigenlijk.
Dat ligt eraan in welke bui je bentquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Klinkt toch heel wat sexier dan 'neukteugels'
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat ben je groot geworden zei mijn tante alweer. Ja, in de breedte
nog heel even, nog maar een paar weekjes, duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Hel, ik drink een biertje. Ééntje moet kunnen
En natuurlijk aftoppen met een berg pindasaus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
kipgehakt met satekruiden op een broodje geflikkerd
Geldt toch alleen voor onder de 16?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog heel even, nog maar een paar weekjes, duurt niet lang meer
Dat mag nog niet anders had ik het gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk aftoppen met een berg pindasaus.
En voor mensen die bijna klaar zijn met een dieet maar nog niet helemaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geldt toch alleen voor onder de 18?
Ik wil je tot aan je elleboog zien kliederen verdomme!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat mag nog niet anders had ik het gedaan
Nog steeds aan het vasten? Dat doe je beter dan die 3FM dj's.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog heel even, nog maar een paar weekjes, duurt niet lang meer
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil je tot aan je elleboog zien kliederen verdomme!
Ik douche in pindasaus!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil je tot aan je elleboog zien kliederen verdomme!
Ik schreef 16 en jij schrijft 18 WAT IS HET NU?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En voor mensen die bijna klaar zijn met een dieet maar nog niet helemaal
Ik baal nu al voor vrijdag, geen wijntje, ik moet om kwart over 5 op zaterdagquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds aan het vasten? Dat doe je beter dan die 3FM dj's.
Ik heb cola gepakt trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
jaha, zitten ze dan, 5 dagen met shakes, boehoequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds aan het vasten? Dat doe je beter dan die 3FM dj's.
Ik heb cola gepakt trouwens
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
Hello!!!
HaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik nu boos moet kijken of zo moet doen
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Kak dat was niet heel helder van mequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schreef 16 en jij schrijft 18 WAT IS HET NU?
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baal nu al voor vrijdag, geen wijntje, ik moet om kwart over 5 op zaterdag
Boodschap met twee boodschappen, altijd leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Haai
Ik weet niet of ik nu boos moet kijken of zo moet doen
Neen, daar heb ik iemand voor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje in je eigen pindasaus douchen
Haha, ik dacht dat jij van de alcohol af moest blijven? BUSTED!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak dat was niet heel helder van me
Hello!!!
WickedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je schoolvakantie ja?
![]()
I know, maar ja werkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijdenDan hoor je juist net naar bed te gaan.
Hello!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey!
![]()
Zo dat was van de zomer erg, toen ik net dieet af was en weer bier mocht drinken, had maar een paar Paradoxjes op maar dat kwam wat harder aan dan ik gewend wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat jij van de alcohol af moest blijven? BUSTED!
Nee, me hard gemaakt dat ik m'n dagen op kon maken... hard gewerkt en alles vandaag rond gekregen pfffquote:
Zijn er echt geen alternatieven naar voren gekomen bij je brainstormsessie over geld verdienen?quote:
Ja mooi dat mis ik weer, ik heb jou nog nooit dronken gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo dat was van de zomer erg, toen ik net dieet af was en weer bier mocht drinken, had maar een paar Paradoxjes op maar dat kwam wat harder aan dan ik gewend was
En je collega's maar alles opknappenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, me hard gemaakt dat ik m'n dagen op kon maken... hard gewerkt en alles vandaag rond gekregen pfff
Dit doe ik liever hoor, dan heb ik maandag vrij, en zaterdag is veel relaxter werken, minder mensen, geen telefoon en muziek hardquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zijn er echt geen alternatieven naar voren gekomen bij je brainstormsessie over geld verdienen?
Whehehe, was dat dronken? Ik zong al voordat de vodka open ging.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mooi dat mis ik weer, ik heb jou nog nooit dronken gezien![]()
Of wacht...Britney
En toeslag natuurlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit doe ik liever hoor, dan heb ik maandag vrij, en zaterdag is veel relaxter werken, minder mensen, geen telefoon en muziek hard
doe je goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, me hard gemaakt dat ik m'n dagen op kon maken... hard gewerkt en alles vandaag rond gekregen pfff
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, was dat dronken? Ik zong al voordat de vodka open ging.
quote:
Nee, als vormgever zit je juist aan het eind van de rit...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En je collega's maar alles opknappen
Nu krijgen dingen 2 weken geen vormquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, als vormgever zit je juist aan het eind van de rit...
Verspleek ik me weer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef Watertornado het volgende:
MAar vorig jaar was het toch 2011?
Doomsdayquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, als vormgever zit je juist aan het eind van de rit...
Ja maar 7 tot 3, dan lekker wel een wijntjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zaterdag werkenMaar 5:15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |