nog heel even, nog maar een paar weekjes, duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Hel, ik drink een biertje. Ééntje moet kunnen
En natuurlijk aftoppen met een berg pindasaus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
kipgehakt met satekruiden op een broodje geflikkerd
Geldt toch alleen voor onder de 16?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog heel even, nog maar een paar weekjes, duurt niet lang meer
Dat mag nog niet anders had ik het gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En natuurlijk aftoppen met een berg pindasaus.
En voor mensen die bijna klaar zijn met een dieet maar nog niet helemaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geldt toch alleen voor onder de 18?
Ik wil je tot aan je elleboog zien kliederen verdomme!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat mag nog niet anders had ik het gedaan
Nog steeds aan het vasten? Dat doe je beter dan die 3FM dj's.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog heel even, nog maar een paar weekjes, duurt niet lang meer
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil je tot aan je elleboog zien kliederen verdomme!
Ik douche in pindasaus!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil je tot aan je elleboog zien kliederen verdomme!
Ik schreef 16 en jij schrijft 18 WAT IS HET NU?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En voor mensen die bijna klaar zijn met een dieet maar nog niet helemaal
Ik baal nu al voor vrijdag, geen wijntje, ik moet om kwart over 5 op zaterdagquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds aan het vasten? Dat doe je beter dan die 3FM dj's.
Ik heb cola gepakt trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
jaha, zitten ze dan, 5 dagen met shakes, boehoequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog steeds aan het vasten? Dat doe je beter dan die 3FM dj's.
Ik heb cola gepakt trouwens
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
Hello!!!
HaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik nu boos moet kijken of zo moet doen
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Kak dat was niet heel helder van mequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik schreef 16 en jij schrijft 18 WAT IS HET NU?
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baal nu al voor vrijdag, geen wijntje, ik moet om kwart over 5 op zaterdag
Boodschap met twee boodschappen, altijd leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Haai
Ik weet niet of ik nu boos moet kijken of zo moet doen
Neen, daar heb ik iemand voor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje in je eigen pindasaus douchen
Haha, ik dacht dat jij van de alcohol af moest blijven? BUSTED!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kak dat was niet heel helder van me
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef WickedTunes het volgende:
Hello!!!
WickedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je schoolvakantie ja?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |