jij bent ook overal in thuis hequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb verschillende recepten zonder koolhydraten en dus met weinig suikers.
Kraak ende piep, maar ik moet nog wat telefonische klachten afhandelen morgen, en bellen naar mensen of hun vaste ritten wel doorgaan de komende 2 weken, en ik ben niet volledig verstaanbaar momenteelquote:
Er is toch wel veel te verkrijgen zonder suiker tegenwoordig? Ik let er nooit opquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij bent ook overal in thuis he
Geen collega's die dat even overnemen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Kraak ende piep, maar ik moet nog wat telefonische klachten afhandelen morgen, en bellen naar mensen of hun vaste ritten wel doorgaan de komende 2 weken, en ik ben niet volledig verstaanbaar momenteel
Tja koolhydraatarm dieet gevolgd en sowieso veel met voeding bezig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij bent ook overal in thuis he
Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is toch wel veel te verkrijgen zonder suiker tegenwoordig? Ik let er nooit op
De administratie die ik doe, doe ik volledig zelfquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen collega's die dat even overnemen?
Volgensmij wel ja, maar niet al het suikervrije/arme is even smaakvol alleen, dat is het nadeel..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is toch wel veel te verkrijgen zonder suiker tegenwoordig? Ik let er nooit op
dat is vet handigquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
De administratie die ik doe, doe ik volledig zelf
Handig geregeld, ik ben overal inzetbaar, maar anderen niet op mijn plek
Misschien kun je MsMessy instrueren, dan kan zij je vervangen, wel voor een vergoeding natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Wordt tijd dat anderen het ook leren, anders dreigen met 3 maanden vakantiequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
Nee, en als ik denk oh wat kilo te zwaar, eet ik wat minder en snack/snoep ik wat weken minderquote:
Ja maar volgens mij als je niet beter weet kun je het op een andere manier toch ook smakelijk maken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij wel ja, maar niet al het suikervrije/arme is even smaakvol alleen, dat is het nadeel..
Ik moet er nu wel op gaan letten en aan gaan wennen vrees ik..
Ik let er gewoon niet opquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, en als ik denk oh wat kilo te zwaar, eet ik wat minder en snack/snoep ik wat weken minder
Mjah, maar ik weet dus wel beter, dat is het probleemquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij als je niet beter weet kun je het op een andere manier toch ook smakelijk maken?
Daar ga ik niet meer op staan, ze nemen me maar hoe ik ben, of nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik let er gewoon niet opBij gebrek aan een weegschaal
Carefull what you ask forquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar ga ik niet meer op staan, ze nemen me maar hoe ik ben, of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |