quote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef cinnamon_M het volgende:
Laat ik trouwens ook eens wat nieuwe input geven. Bloemlezing van mijn meest ergerlijke fb vrienden.
Mevrouw ultrasaai die allerlei irrelevante zaken post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega 2:Puntje op die nepvrienden: Punt 1 en 2, dat kan volgens mij niet helemaal.. Ze komen nooit langs (althans, ik neem aan dat ze die manier van komen bedoelen (sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)), maar toch komen ze alleen waar t (
) hun zint?? Paradox of ben ik gek?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Alle modellen posten foto's van hun portfolio (vind ik logisch, levert ook weleens werk op) maar ik vind het ook echt onnodig om van elke shoot backstage foto's te plaatsen. Of posten welke job je hebt gescoord, ik ken 1 gast die dan het logo vh betreffende merk post...echt te triest voor woorden!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:36 schreef xSuperboo het volgende:
Mijn neef is model en die upload bijna dagelijks fotos van zichzelf en photoshootsBlood for breakfast, blood for lunch![]()
Nee, ze is daar echt, en de statussen gaan nu over hoe goed ze het daar wel niet heeft etc.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar ziet zij, als ik haar instel als kennis, niet alsnog al mijn posts?
[..]
Was dat niet zo'n anti-borstkankerstatus?
Dat ze naar Oz ging was al duidelijk, dat moesten wij natuurlijk ook allemaal maandne van tevoren weten
Gewoon normaal doen ja.![]()
Die dekselse Dorothy ook altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat ze naar Oz ging was al duidelijk,Ok stelletje hokboeren![]()
Een maat van me is vader geworden en post meermaals dag een foto van z'n baby met "hoi" erbij, vervolgens 'liken' zo'n 60-80 vrouwen van middelbare leeftijd dat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
Een maat van me is vader geworden en post meermaals dag een foto van z'n baby met "hoi" erbij, vervolgens 'liken' zo'n 60-80 vrouwen van middelbare leeftijd dat
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dus er gaan mensen voor middernacht slapen? Ja, de 'bejaarden' doen dat, maar ook mensen die op FB zitten doen dat dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Geloof me, die mensen bestaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus er gaan mensen voor middernacht slapen? Ja, de 'bejaarden' doen dat, maar ook mensen die op FB zitten doen dat dus?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dit is ook best irritant als je zelf gewoon zes dagen per week moet werken. Zijn overigens vier verschillende personen.quote:Hallooo Vakantie!:Dquote:#VAKANTIE!!!!!quote:Yay, holidays! Off for the next two weeks! Yesterday evening a great X-mas drink party in Eindhoven with colleagues. It was fun! Now, enjoying my days off :-) :-)quote:Vandaag laatste dag werken, dan 2 weken vakantie!!![]()
Lol. Pretty accurate prediction, I'd say.quote:Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Ja, dat zou ik wel zeggen ja. Ach.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef RadioSlut het volgende:
Bedoelen ze overigens niet 'kennissen' in plaats van nepvrienden?
Bombvis, goed puntWetten der logica zijn ook niet voor iedereen helder he... tja.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Why oh why in Engelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dit is ook best irritant als je zelf gewoon zes dagen per week moet werken. Zijn overigens vier verschillende personen.
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Kaleidoscopiklimax![]()
Omdat globalisering en dus vrienden van over de grens die je toch duidelijk wil maken wat er in je om gaat.quote:
OT: zojuist een kortzichtig wijf op haar plek gezet. Mevrouw was boos op t-mobile, ik vraag naar het verhaal (want stel je bent eens compleet in je statusupdates) en ik weerleg haar klacht, omdat ik als verkoper beter weet hoe de vork in de steel zit.Ja flikker dan op, rotte kuthoer.quote:Omdat het in de algemene voorwaarden staat het boekje is te verkrijgen aan de kassa en de medewerkers zelf zeggen ja zo ernstig wordt het niet opgevat maar daar moet je dan maar op vertrouwen. En een klacht indienen over de service heeft niets te maken met het feit dat ik niet wil betalen. Ik begrijp best dat je als telefoonverkoper de zaak wil verdedigen maar ik ga nu iets leuks doen. Fijn weekend
Ik zei nog tot slot 'Wauwkortzichtigheid kent een nieuw stadium... veel plezier met je rekening
'. Maar dat berichtje heeft ze helaas verwijderd
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Waarom verwijderen jullie de mensen waar je je aan ergert niet? Of desnoods - als je die mensen simpelweg in je lijst 'moet' hebben - abo stopzetten. Ideaal.![]()
Kut... Mijn nichtje heeft vakantie...
15 uur geleden:14 uur geleden:quote:even muziek luisteren om de vakantie mee te laten beginnen.13 uur geleden:quote:Morgen Hardcore XL !!! Super veel zin in !!! En nog meer meejse die ik wilde bijvoegen maar ben ik te lui voor hahaha12 uur geleden:quote:met (naam) en (naam) gezellig avondje houden!11 uur geleden:quote:22:2211 uur geleden:quote:kut net te laaat voor de 00:00 actie11 uur geleden:quote:Frenchcore doggy!!!10 uur geleden:quote:frenchcore & terror luisteren en (naam) is druk bezig mee de hond10 uur geleden:quote:hoppppaaaa en ik leef nog trouwens10 uur geleden:quote:MACC JUPPIE9 uur geleden: mquote:whahah samen mee (naam) hakken kanker vetMet overal nog meer domme reacties erop...quote:orgen: werken, douche, eten. en dan hardcore xl. zin in!♥![]()
Pics.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:02 schreef bioloogje het volgende:
15 uur geleden:
[..]
14 uur geleden:
[..]
13 uur geleden:
[..]
12 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
9 uur geleden: m
[..]
Met overal nog meer domme reacties erop...![]()
Even een vraagje: als je iets op je Timeline zet op Custom, dus het alleen zichtbaar maakt voor specifieke personen, is het dan toch door iedereen zichtbaar op hun news feed en als ze zoeken? Zoiets bgreep ik net van de privacy settings. Maar da's toch raar? Ik post weleens iets over mijn werk en dan hide ik het bijvoorbeeld van collega's. Zou het raar vinden als zij het dan elders konden vinden. Dit is wat er staat:quote:Remember: Things you hide from your timeline still appear in news feed, search, and other places on Facebook.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Bedoelen ze daarmee niet foto's of likes? Ik like namelijk wel eens dingen die niet op mijn newsfeed hoeven, of dat je een foto weghaald van jouw newsfeed. Lijkt me dat ze bedoelen dat als je dan bij mijn likes of de foto's van een ander kijkt, je ze daar nog wel kan vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje: als je iets op je Timeline zet op Custom, dus het alleen zichtbaar maakt voor specifieke personen, is het dan toch door iedereen zichtbaar op hun news feed en als ze zoeken? Zoiets bgreep ik net van de privacy settings. Maar da's toch raar? Ik post weleens iets over mijn werk en dan hide ik het bijvoorbeeld van collega's. Zou het raar vinden als zij het dan elders konden vinden. Dit is wat er staat:
[..]Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ja, zou kunnen. Ik share weleens iets waarvan ik denk dat niet iedereen van mijn Facebookvrienden het positief zal waarderen… Hoop dat het daar allemaal niet voor geldt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bedoelen ze daarmee niet foto's of likes? Ik like namelijk wel eens dingen die niet op mijn newsfeed hoeven, of dat je een foto weghaald van jouw newsfeed. Lijkt me dat ze bedoelen dat als je dan bij mijn likes of de foto's van een ander kijkt, je ze daar nog wel kan vinden.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Je kunt checken wat iemand allemaal kan zien op je profiel hè, mocht je daarover twijfelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Ik share weleens iets waarvan ik denk dat niet iedereen van mijn Facebookvrienden het positief zal waarderen… Hoop dat het daar allemaal niet voor geldt.Als je bij jouw profiel bent klik je op het tandwiel rechtsboven (onder je coverfoto), en daar staat waarschijnlijk iets als 'see as/bekijk als..), en daar kun je 'public' aanklikken of een naam intypen
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Top, helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Je kunt checken wat iemand allemaal kan zien op je profiel hè, mocht je daarover twijfelenAls je bij jouw profiel bent klik je op het tandwiel rechtsboven (onder je coverfoto), en daar staat waarschijnlijk iets als 'see as/bekijk als..), en daar kun je 'public' aanklikken of een naam intypen
Bedankt!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
plaatjes doen het nietquote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..
Robert Moog died for our synths![]()
hehe die laatste... deel dit als je tegen stereotypering bent. vervolgens: Ik wed dat 99% het niet doet, omdat 99% alleen naar het uiterlijk kijkt.quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..![]()
![]()
nu je het zegt, pricelessquote:Op zondag 23 december 2012 13:30 schreef bioloogje het volgende:
[..]
hehe die laatste... deel dit als je tegen stereotypering bent. vervolgens: Ik wed dat 99% het niet doet, omdat 99% alleen naar het uiterlijk kijkt.
Robert Moog died for our synths![]()
Erg hè, nog erger; ik kan haar niet blokkeren of verwijderen. Elke dag langs 20 van die plaatjes moeten scrollen...
Het sneue is, zij krijgt er wel tig reacties op, en mijn geniale 9gag plaatjes niet![]()
![]()
9gagquote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Erg hè, nog erger; ik kan haar niet blokkeren of verwijderen. Elke dag langs 20 van die plaatjes moeten scrollen...
Het sneue is, zij krijgt er wel tig reacties op, en mijn geniale 9gag plaatjes niet![]()
![]()
Konden dit soort mensen niet gewoon op Hyves blijven... (ja ik zat al op fb voordat het hip was)quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..![]()
Dan vink je toch bij haar gewoon foto's uit? Dan krijg je ze ook niet meer te zien.quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Vraag of ze anders nog even een foto van alleen die kaart wil maken. Wil wel duidelijke alle getallen kunnen lezenquote:
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ze heeft in ieder geval wel een goede muzieksmaakquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:02 schreef bioloogje het volgende:
15 uur geleden:
[..]
14 uur geleden:
[..]
13 uur geleden:
[..]
12 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
9 uur geleden: m
[..]
Met overal nog meer domme reacties erop...![]()
PS: Pics van je nichtje?Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Facebook stelt je steeds een vraag als je het opent. In ieder geval niet meer forever alone
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goede muzieksmaak??? Alleen maar herrie. En het is familie van een Fok!zolderautist, weet je zeker dat je de foto's wel wil?quote:Op maandag 24 december 2012 02:07 schreef N22 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel een goede muzieksmaak![]()
PS: Pics van je nichtje?![]()
beetje goed kijken en je kan het cc-nr vindenquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Maar wel heerlijke herrie!quote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak??? Alleen maar herrie. En het is familie van een Fok!zolderautist, weet je zeker dat je de foto's wel wil?![]()
Laat die pics maar zitten.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Knap...foto is zo onduidelijk als maar wat en het is nog niemand opgevallen dat ze de kaart op de kop vastheeftquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
beetje goed kijken en je kan het cc-nr vinden![]()
![]()
niet facebook maar achWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
mensheidquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach![]()
![]()
Verwende mensenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar achDaar kan ik me zo verschrikkelijk aan ergeren.
Kaleidoscopiklimax![]()
kan toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |