Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Toch niet hoor, ik heb Nederlanders in mijn lijstje die zich minstens even slecht gedragenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:00 schreef RadioSlut het volgende:
Wat slecht.Je zou je toch haast schamen als je in dat land woont.
Dan geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Toch niet hoor, ik heb Nederlanders in mijn lijstje die zich minstens even slecht gedragen
Ik dacht alquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Was een knipoog naar de discussie over 'werdt' in het vorige topic
Zelfde wanneer mensen het op fora enz doen, dat vind ik wel kunnen hoor. Tevens guiltyquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Enchanter het volgende:
Van die mensen die ineens hun omslagfoto gaan veranderen in iets wat met kerst te maken heeftx 1000006
Voor die paar dagen dat het kerst isquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zelfde wanneer mensen het op fora enz doen, dat vind ik wel kunnen hoor. Tevens guilty
Guiltyquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Enchanter het volgende:
Van die mensen die ineens hun omslagfoto gaan veranderen in iets wat met kerst te maken heeftx 1000006
Hoe komen ze erop!! Net alsof het kerst is in decemberquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Enchanter het volgende:
Haha, jij hebt geen familie en vrienden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voor die paar dagen dat het kerst is
Sowieso kerst
De regel is de volgende:quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha, jij hebt geen familie en vrienden.
Want anders zei je "Kerst"
Hulde voor mensen die geen verloedering of fouten toestaan in de Nederlandse taal en anderen hierop wijzenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
De regel is de volgende:
Met hoofdletter:
de feestdag zelf
Kerstmis
Zonder hoofdletter:
de verkorting “kerst”
alle samenstellingen met kerst-
kerststal, kerstfeest, kerstdag, kerstavond,…
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hulde voor mensen die geen verloedering of fouten toestaan in de Nederlandse taal en anderen hierop wijzen
Dank voor de les, deze regel was mij even ontschoten.
Omslag? Welke omslag? Wie heeft die term bedacht? Dat is een Facebook ergernis op zichzelf. Een omslag op een 2D mediumquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind er ook geen hol aanquote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Enchanter het volgende:
Ben blijkbaar de enige hier die kerst geen hol aan vind
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen hol aan.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kwam op het geniale idee om oud-klasgenoten van de basisschool op Facebook op te zoeken, tot nu toe heb ik er zeven.
Eentje is een van de zoveelste hiphop-dj/producer/beatmaker zoals veel negers in Rotterdam doen geworden.
Twee kerels zijn anime/WoW-nerdjes geworden
Eentje is een stereotype breezersletje, maar gaat wél trouwen met mijn eerste liefde.
De 'beste vriendin' van haar, althans toen, is net zoals haar moeder een Feyenoordhooligan geworden.
Random iets dat op haar pagina is gepleurd:
Hello Mii Dushii alles goed ? Tuurlijk wel hèhè pff ja kan niet slapen dacht laat ik is eens iets achter laten hèhè ik Miss you
IloveyYou tot strax wjnmk jeweetzelluf
Whahah lol jeweetzelluf doet die Niet in Nederlands woordenboek wel in Engels haha
Antwoord:
Haaai lieverdd(: ik sliep toen wel hehe:p ik mis jou ook schat haha zeker op je telefoon die heb een raar woordenboekxD wjnmk jbm loveeyouu
(Dat is dan bijna 21)
En toevallig kwam ik ook op een profiel uit, van een meisje die ik zo'n 14 jaar terug kende. Damn, wat een verandering. (Logisch ook, toen was ze 5 of 6 en ik ook.)
Edit: Weer eentje gevonden.
Zij heeft een kindje en is een stereotype bbsletje inclusief vuilniszakkenjas met bontkraag. En haar tweelingzus ook, alleen het kind ontbreekt. :p
En vergat ik er ook 1. En dat is een 'normale' boi, die past wel bij de bovenstaande chick.
Ik ben al gestopt hoor.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Enchanter het volgende:
Ben blijkbaar de enige hier die kerst geen hol aan vind
Ik kijk ook anime en ik ben totaal geen nerd dit had ik echt niet van je verwachtquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:39 schreef RadioSlut het volgende:
Ik kwam op het geniale idee om oud-klasgenoten van de basisschool op Facebook op te zoeken, tot nu toe heb ik er zeven.
Eentje is een van de zoveelste hiphop-dj/producer/beatmaker zoals veel negers in Rotterdam doen geworden.
Twee kerels zijn anime/WoW-nerdjes geworden
Eentje is een stereotype breezersletje, maar gaat wél trouwen met mijn eerste liefde.
De 'beste vriendin' van haar, althans toen, is net zoals haar moeder een Feyenoordhooligan geworden.
Random iets dat op haar pagina is gepleurd:
Hello Mii Dushii alles goed ? Tuurlijk wel hèhè pff ja kan niet slapen dacht laat ik is eens iets achter laten hèhè ik Miss you
IloveyYou tot strax wjnmk jeweetzelluf
Whahah lol jeweetzelluf doet die Niet in Nederlands woordenboek wel in Engels haha
Antwoord:
Haaai lieverdd(: ik sliep toen wel hehe:p ik mis jou ook schat haha zeker op je telefoon die heb een raar woordenboekxD wjnmk jbm loveeyouu
(Dat is dan bijna 21)
En toevallig kwam ik ook op een profiel uit, van een meisje die ik zo'n 14 jaar terug kende. Damn, wat een verandering. (Logisch ook, toen was ze 5 of 6 en ik ook.)
Edit: Weer eentje gevonden.
Zij heeft een kindje en is een stereotype bbsletje inclusief vuilniszakkenjas met bontkraag. En haar tweelingzus ook, alleen het kind ontbreekt. :p
En vergat ik er ook 1. En dat is een 'normale' boi, die past wel bij de bovenstaande chick.
Ik vraag me dan altijd af hoe jij eruit ziet dat jij dat soort mensen kentquote:
Je hapt een beetje.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe jij eruit ziet dat jij dat soort mensen kent
Zeker net van je blackberry afgestapt, en nu door naar een iphone?Alleen jammer dat je je Nickelson nog moet zien te slijten op Marktplaats..
Net nieuwe Uggs voor de sinterklaas gekregen? Wist je dat je van Uggs voetschimmel krijgt?
Hoe bevalt het nieuwe instagram? Wel leuk he, kan je toch nog een beetje fotograferen...
Oja, en cupcakes zijn zeker zooo 2012..?
Zeg, wat is er mis met UGGs?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:14 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af hoe jij eruit ziet dat jij dat soort mensen kent
Zeker net van je blackberry afgestapt, en nu door naar een iphone?Alleen jammer dat je je Nickelson nog moet zien te slijten op Marktplaats..
Net nieuwe Uggs voor de sinterklaas gekregen? Wist je dat je van Uggs voetschimmel krijgt?
Hoe bevalt het nieuwe instagram? Wel leuk he, kan je toch nog een beetje fotograferen...
Oja, en cupcakes zijn zeker zooo 2012..?
Het begint met een L en eindigt op -elijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 07:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zeg, wat is er mis met UGGs?
Kan beter vragen wat er niet mis is met die dingenquote:Op woensdag 19 december 2012 07:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel een hele leukequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voor die paar dagen dat het kerst is
Sowieso kerst
Dit is het onderwerp "Facebook ergernissen" dus hier kun je je frustraties kwijt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:57 schreef RadioSlut het volgende:
Mensen sorry dat ik jullie heb lastiggevallen met mijn geblaat
Word een beetje zwakzinnig van die mensen.Dus bij deze: Ik kap ermee.
In een aantal vriendenlijsten staan ook namen als Velicia, Djesaya, Djordy, Anansa, Djolenne en Tanaika.
Zonder een bijbehorende foto bij dat laatste is het behoorlijk niet boeiend.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Mijn zus heeft ook altijd van die boeiende statussen:
"In de wachtkamer van de tandarts"
"Zo onder de zonnebank"
FML
Yep..quote:Op woensdag 19 december 2012 10:18 schreef kedge het volgende:
[..]
Zonder een bijbehorende foto bij dat laatste is het behoorlijk niet boeiend.
Is 'blauw effect' een synoniem voor aandacht ?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Yep..
Nou ik vind die meiden die foto's maken onder de zonnebank voor het mooie 'blauwe effect' ook behoorlijk kansloos.
Godverdommequote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef FRseezu het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg wat een wereldnieuws![]()
Hashtags![]()
![]()
I guess...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:24 schreef kedge het volgende:
[..]
Is 'blauw effect' een synoniem voor aandacht ?
niks. Zijn leuke pantoffelsquote:Op woensdag 19 december 2012 07:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Auwww dat is wel pijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef GimmeGore het volgende:
Een X-aantal delen geleden klaagde ik over mijn schoonmoeder, die daadwerkelijk alles liket en overal op reageert, zelfs als ze daadwerkelijk geen enkel idee heeft waar iets over gaat.
Dus ik heb haar in de "beperkt" lijst gezet.
Gisteravond heeft ze mijn vriend gebeld waarom ik geen Facebookvriendjes meer met haar wou zijn
ajquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef GimmeGore het volgende:
Een X-aantal delen geleden klaagde ik over mijn schoonmoeder, die daadwerkelijk alles liket en overal op reageert, zelfs als ze daadwerkelijk geen enkel idee heeft waar iets over gaat.
Gisteravond heeft ze mijn vriend gebeld waarom ik geen Facebookvriendjes meer met haar wou zijn
na de eerste 2 regels dacht ik dat je een sma op je FB hadquote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef FRseezu het volgende:
[ afbeelding ]
Hashtags![]()
![]()
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 19 december 2012 09:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel een hele leuke![]()
[ afbeelding ]
Nee maar ik kan me voorstellen dat men er zwakzinnig van word.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:04 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit is het onderwerp "Facebook ergernissen" dus hier kun je je frustraties kwijt.
haha die bovenste zag ik ook vaak langskomen, ik had een paar keer gereageerd hoe dat dan zat met stiefvaders. Die stellen dus eigenlijk niets voor?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
En ja ik hou ook van m'n vader , maar om zulke dingen nou op FB te plaatsen (en het is ook elke keer dezelfde persoon)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef GimmeGore het volgende:
Bijna zin om dat op FB te plaatsen met daarbij: en terecht, kutkind!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht! Die vlekken zijn er verdomde lastig uit te krijgen!
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
En terecht! Die vlekken zijn er verdomde lastig uit te krijgen!
Dat lijkt me wat voorbarig, enkel mensen die "m'n" (sic) of "mijn" als "me" schrijven/typen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
"Me mannetje"
Mensen die "me" gebruiken moeten dood.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef N22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat voorbarig, enkel mensen die "m'n" (sic) of "mijn" als "me" schrijven/typen.
Dat snap ik, maar zoals je het verwoordde, leek het net alsof je zo'n beetje heel Nederland wilde vermoordenquote:
Die reactie van mij was binnen no-time verwijderd bij haarquote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bijna zin om dat op FB te plaatsen met daarbij: en terecht, kutkind!
Maar ziet zij, als ik haar instel als kennis, niet alsnog al mijn posts?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ajmaar je kunt mensen ook op 'kennissen' zetten of gewoon in je tijdlijn verbergen. Zonder dat ze dit door hebben, want je bent nog steeds vriendjes
of gewoon eerlijk zijn natuurlijk, dat je moe werd van de hoeveelheid statussen
Was dat niet zo'n anti-borstkankerstatus?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb een vrouw in mijn lijst (ze is 33 ofzo), heeft een kind, alleenstaande moeder en heeft geen werk. Nu heb ik haar sowieso al uit mijn newsfeed geflikkerd omdat ze gewoon super irritante statussen heeft. Ze zit nu voor 6 weken in Australië, ik dacht laat ik eens kijken op d'r page. Gewoon nog steeds ELKE DAG 7 UPDATES OFZO.
DAT DOE JE TOCH NIET? Sorry voor caps maar ik begrijp dat écht niet!!!!!! Als je op vakantie bent ga je toch niet de hele dag met je kut op facebook? Of zie ik dat verkeerd?om te janken
Vervolgens met deze foto er bij:quote:Celine la Rebel
Een ongeval kijk goed naar de foto en vooral lees de tekst.
Het zal je hoogste enkele minuten nemen van je kostbare tijd…
Ik ga geen duizende woorden schrijven om je te overtuigen, ga je alleen zeggen :
Lees goed dit verhaal…
Je zal later begrijpen waarom…
In een winkel ben ik tussen de rekken van de speelgoed afdeling.
In men ooghoek viel me een jongentje op van zo’n 5 jaar,
Die een mooie pop in zijn arme hield…
Hij stopte niet haar haren te strelen en haar tegen zich aan te drukken.
Ik vroeg me af voor wie deze pop voorbestemt was.
Toen draaide de jongen zich naar een dame die zich naast hem bevond:
“Tante ben je zeker dat ik niet voldoende centen heb ?”
De dame antwoordde hem een beetje ongeduldig:
“Je weet dat je niet voldoende geld hebt om het te kopen.”
Toen vroeg de tante hem daar enkele minuten te blijven wachten, en ze vertrok snel.
De kleine jongen hield nog steeds de pop in zijn handen.
Uiteindelijk ben ik naar hem toegestapt en heb ik hem gevraagd aan wie hij deze pop wou geven.
“Het is de schattigste popje dat me kleine zusje ooit met Nieuwjaar wou hebben, ze was er zeker van dat de Kerstman het haar zou brengen.”
Ik zij hem toen dat hij haar deze pop dan wel misschien zou brengen, en hij antwoorde triestig:
“Neen, de Kerstman kan niet gaan waar men zusje zich nu bevind. Ik moet het popje aan men mama geven zodat zij ze haar kan brengen.”
Hij had zo’n triestige ogen toen hij dit zij.
“Zij is vertrokken naar Jezus, Papa zegt me dat mama ze binnen kort gaat volgen, dus dacht ik dat zij dit popje wel mee kon nemen en haar dan aan men zusje kon geven.
Men hart was bijna stil blijven staan.
De kleine jongen heeften zijn blik naar boven en zij me :
“Ik heb tegen men papa gezegd dat ze niet direct mocht vertrekken. Ik heb hem gevraagd te wachten tot ik terug van de winkel was.”
Toen heeft hij een foto laten zien, genomen in de winkel, waar hij het poppentje in zijn handen had en hij zij:
“Ik wil ook dat zij deze foto mee neemt, zo weet ze, dat ze het niet mag vergeten. Ik hou van men mama en zou willen dat ze me nooit verliet, maar, papa zegt me dat ze moet gaan met men kleine zusje.”
Vervolgens liet hij zijn hoofd zakken en werd stil.
Ik voelde in men handtas en nam er een handbeugeltje uit met enkele briefjes en vroeg aan de jongen:
“En als we nu eens je centen terug hertellen voor zeker te zijn ?”
“Ok, zij hij, ik moet er zeker genoeg hebben.”
Ik gleed mijn geld tussen dat van hem en we begonnen te tellen. Er waren nu zeker voldoende centen voor het popje en zelf meer.
Stilletjes, vezelende de jongen:
“Bedankt Jezus om me voldoende centen te hebben gegeven.”
Toen keek de jongen me aan:
“Ik had gevraagd aan Jezus om het te regelen dat ik voldoende centen zou hebben, zodat ik dit poppetje kon kopen en dat men mama het popje aan men zusje kon brengen. Hij heeft men gebed aanhoort. Ik wou ook genoeg hebben om een boeket witte rozen te kopen voor men mama, maar ik durfde het niet te vragen.
Maar hij heeft me genoeg gegeven om het popje en de witte rozen te kopen. Weet U, mijn mama houd zo veel van witte rozen…”
Enkele minuten later kwam de jongen zijn tante terug, ik ging op zij door men winkel mandje te verplaatsen.
Ik heb men inkopen beëindigd in de winkel met een heel ander beeld dan toen ik begonnen was met men aankopen.
Ik kan de kleine jongen maar niet vergeten.
Toen herinnerde ik me een artikel in de krant van enkele dagen geleden, waarin een chauffeur onder invloed een wagen was ingereden waarin een jonge vrouw en haar dochter zatten.
Het kleine meisje was opslag dood en de moeder zeer zwaar gewond. De familie moest een beslissing nemen op het zuurstof apparaat tot stilstand te brengen.
Was het deze familie van die kleine jongen ?
Twee dagen laten las ik in de krant dat de moeder was komen te overlijden.
Ik heb het me niet kunnen laten om een boeket witte rozen te gaan kopen en me te begeven naar het mortuarium waar de jonge dame lag.
Ze lag daar, met een mooie boeket witte rozen in de hand, het popje en de foto van de kleine jongen in de winkel.
Ik heb het salon verlaten, al huilend, wetende dat men hele leven voor altijd veranderd zou zijn.
De liefde dat de kleine jongen had voor zijn mama en zijn kleine zusje was zo groot, zo ongelooflijk en in een fractie van enkele seconde, een bedronken chauffeur heeft hem alles ontnomen…
Nu, heb je twee keuzes:
1)Dit bericht kopieren of versturen naar al je contacten
2)Doen alsof je het gelezen hebt en alsof het je niets deed.
Als je hebt gedaan, heb je er misschien voor gezorgd dat iemand onder invloed niet achter het stuur kruipt en misschien heb je zijn visie op het leven veranderd.
Hopelijk doe je net als ik:
Dat wilt zeggen, het naar iedereen van je vrienden sturen of kopieren op je webstek !!!
Dat gaat je maar enkele minuten van je kostbare tijd nemen.
Hehehe gewoon recht door zee.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:52 schreef RadioSlut het volgende:
Dit heeft geen ene fuck met Facebook te maken, wel met Hyves, maar toch wilde ik dit met jullie delen.
[ afbeelding ]
Daar is maar 1 reactie op mogelijk: Tl;dr .quote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef N3l het volgende:
[..]
Vervolgens met deze foto er bij:
[ afbeelding ]
Maar ach, weer een reden voor een ontvriend actie.
Dat weet ik eigenlijk niet.. Je bent er iig zelf vanafquote:Op donderdag 20 december 2012 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar ziet zij, als ik haar instel als kennis, niet alsnog al mijn posts?
Ik heb hem gelezen, gewoon om te zien waar deze nou weer zou eindigenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daar is maar 1 reactie op mogelijk: Tl;dr .
Niet naar jou, maar er gaat natuurlijk geen 1 idioot zo lange facebook status lezen.
Donkerrood = meisje die al dit soort shit deeltquote:Op donderdag 20 december 2012 12:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daar is maar 1 reactie op mogelijk: Tl;dr .
Niet naar jou, maar er gaat natuurlijk geen 1 idioot zo lange facebook status lezen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Donkerrood = meisje die al dit soort shit deelt
Paars = Ik
[ afbeelding ]
staat daar nou een witte my little pony op het dak van die autoquote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Paars = Ik
[ afbeelding ]
Geen wonder dat daar ongelukken van komen. Daar zat die motorrijder zeker mee te spelenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef wise het volgende:
[..]
staat daar nou een witte my little pony op het dak van die auto
'me' in combi met 'mannetje' is inderdaad wel het toppunt van triestheid, inderdaad. Maar het ging mij vooral om die huisvrouwtjes die het over hun kerel hebben en die 'mannetje' noemen. Ik KOTS op zulke types.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
"Me mannetje"
Mensen die "me" gebruiken moeten dood.
'me hoofd'quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Queens het volgende:
Die oerdomme gast van 30+ die ik meermaals in het vorige topic vd reeks postte, hij heeft dus wel zelfkennis![]()
[ afbeelding ]
Wat bedoelt ze dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef Queens het volgende:
'Zwart' is het zusje van mijn beste vriendin ('blauw' ken ik niet), ik lig helemaal in een deuk om haar posts hoewel er natuurlijk veel te veel persoonlijke informatie gedeeld wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze dan,, google eerst hoe je shit spelt voordat je het neerplemt zeg:
[ afbeelding ]
Ik snapte trouwens pas een dag later wat de fuck ze nou bedoelde.
*neerplempt. O God, de ironie.quote:[b]Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef Queens het volgende:[/b
En deze dan,, google eerst hoe je shit spelt voordat je het neerplemt zeg:
De voorspelbaarheidquote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
*neerplempt. O God, de ironie.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Paars = Ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Queens het volgende:
Die oerdomme gast van 30+ die ik meermaals in het vorige topic vd reeks postte, hij heeft dus wel zelfkennis![]()
[ afbeelding ]
ow verrek! Zulke dingen lees je gewoon heel snel overheen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef glaciest het volgende:
19 delen en het is nog niemand opgevallen dat het ergeRnissen moet zijn?
Meen je nietquote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef FRseezu het volgende:
[ afbeelding ]
Hashtags![]()
![]()
Ik denk dat ze eerder deze bedoelt: http://www.erotiekvergeli(...)ty-papillon-vibratorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef Queens het volgende:
[..]
Papillotten, zijn een soort krulspelden
O... M... Gquote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef N3l het volgende:
[..]
Vervolgens met deze foto er bij:
[ afbeelding ]
Maar ach, weer een reden voor een ontvriend actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:25 schreef cinnamon_M het volgende:
Laat ik trouwens ook eens wat nieuwe input geven. Bloemlezing van mijn meest ergerlijke fb vrienden.
Mevrouw ultrasaai die allerlei irrelevante zaken post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega 2:Puntje op die nepvrienden: Punt 1 en 2, dat kan volgens mij niet helemaal.. Ze komen nooit langs (althans, ik neem aan dat ze die manier van komen bedoelen (sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)), maar toch komen ze alleen waar t (
) hun zint?? Paradox of ben ik gek?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Alle modellen posten foto's van hun portfolio (vind ik logisch, levert ook weleens werk op) maar ik vind het ook echt onnodig om van elke shoot backstage foto's te plaatsen. Of posten welke job je hebt gescoord, ik ken 1 gast die dan het logo vh betreffende merk post...echt te triest voor woorden!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:36 schreef xSuperboo het volgende:
Mijn neef is model en die upload bijna dagelijks fotos van zichzelf en photoshootsBlood for breakfast, blood for lunch![]()
Nee, ze is daar echt, en de statussen gaan nu over hoe goed ze het daar wel niet heeft etc.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:32 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar ziet zij, als ik haar instel als kennis, niet alsnog al mijn posts?
[..]
Was dat niet zo'n anti-borstkankerstatus?
Dat ze naar Oz ging was al duidelijk, dat moesten wij natuurlijk ook allemaal maandne van tevoren weten
Gewoon normaal doen ja.![]()
Die dekselse Dorothy ook altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat ze naar Oz ging was al duidelijk,Ok stelletje hokboeren![]()
Een maat van me is vader geworden en post meermaals dag een foto van z'n baby met "hoi" erbij, vervolgens 'liken' zo'n 60-80 vrouwen van middelbare leeftijd dat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
Een maat van me is vader geworden en post meermaals dag een foto van z'n baby met "hoi" erbij, vervolgens 'liken' zo'n 60-80 vrouwen van middelbare leeftijd dat
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dus er gaan mensen voor middernacht slapen? Ja, de 'bejaarden' doen dat, maar ook mensen die op FB zitten doen dat dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Geloof me, die mensen bestaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus er gaan mensen voor middernacht slapen? Ja, de 'bejaarden' doen dat, maar ook mensen die op FB zitten doen dat dus?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dit is ook best irritant als je zelf gewoon zes dagen per week moet werken. Zijn overigens vier verschillende personen.quote:Hallooo Vakantie!:Dquote:#VAKANTIE!!!!!quote:Yay, holidays! Off for the next two weeks! Yesterday evening a great X-mas drink party in Eindhoven with colleagues. It was fun! Now, enjoying my days off :-) :-)quote:Vandaag laatste dag werken, dan 2 weken vakantie!!![]()
Lol. Pretty accurate prediction, I'd say.quote:Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
Ja, dat zou ik wel zeggen ja. Ach.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:41 schreef RadioSlut het volgende:
Bedoelen ze overigens niet 'kennissen' in plaats van nepvrienden?
Bombvis, goed puntWetten der logica zijn ook niet voor iedereen helder he... tja.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
Why oh why in Engelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dit is ook best irritant als je zelf gewoon zes dagen per week moet werken. Zijn overigens vier verschillende personen.
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Kaleidoscopiklimax![]()
Omdat globalisering en dus vrienden van over de grens die je toch duidelijk wil maken wat er in je om gaat.quote:
OT: zojuist een kortzichtig wijf op haar plek gezet. Mevrouw was boos op t-mobile, ik vraag naar het verhaal (want stel je bent eens compleet in je statusupdates) en ik weerleg haar klacht, omdat ik als verkoper beter weet hoe de vork in de steel zit.Ja flikker dan op, rotte kuthoer.quote:Omdat het in de algemene voorwaarden staat het boekje is te verkrijgen aan de kassa en de medewerkers zelf zeggen ja zo ernstig wordt het niet opgevat maar daar moet je dan maar op vertrouwen. En een klacht indienen over de service heeft niets te maken met het feit dat ik niet wil betalen. Ik begrijp best dat je als telefoonverkoper de zaak wil verdedigen maar ik ga nu iets leuks doen. Fijn weekend
Ik zei nog tot slot 'Wauwkortzichtigheid kent een nieuw stadium... veel plezier met je rekening
'. Maar dat berichtje heeft ze helaas verwijderd
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Waarom verwijderen jullie de mensen waar je je aan ergert niet? Of desnoods - als je die mensen simpelweg in je lijst 'moet' hebben - abo stopzetten. Ideaal.![]()
Kut... Mijn nichtje heeft vakantie...
15 uur geleden:14 uur geleden:quote:even muziek luisteren om de vakantie mee te laten beginnen.13 uur geleden:quote:Morgen Hardcore XL !!! Super veel zin in !!! En nog meer meejse die ik wilde bijvoegen maar ben ik te lui voor hahaha12 uur geleden:quote:met (naam) en (naam) gezellig avondje houden!11 uur geleden:quote:22:2211 uur geleden:quote:kut net te laaat voor de 00:00 actie11 uur geleden:quote:Frenchcore doggy!!!10 uur geleden:quote:frenchcore & terror luisteren en (naam) is druk bezig mee de hond10 uur geleden:quote:hoppppaaaa en ik leef nog trouwens10 uur geleden:quote:MACC JUPPIE9 uur geleden: mquote:whahah samen mee (naam) hakken kanker vetMet overal nog meer domme reacties erop...quote:orgen: werken, douche, eten. en dan hardcore xl. zin in!♥![]()
Pics.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:02 schreef bioloogje het volgende:
15 uur geleden:
[..]
14 uur geleden:
[..]
13 uur geleden:
[..]
12 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
9 uur geleden: m
[..]
Met overal nog meer domme reacties erop...![]()
Even een vraagje: als je iets op je Timeline zet op Custom, dus het alleen zichtbaar maakt voor specifieke personen, is het dan toch door iedereen zichtbaar op hun news feed en als ze zoeken? Zoiets bgreep ik net van de privacy settings. Maar da's toch raar? Ik post weleens iets over mijn werk en dan hide ik het bijvoorbeeld van collega's. Zou het raar vinden als zij het dan elders konden vinden. Dit is wat er staat:quote:Remember: Things you hide from your timeline still appear in news feed, search, and other places on Facebook.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Bedoelen ze daarmee niet foto's of likes? Ik like namelijk wel eens dingen die niet op mijn newsfeed hoeven, of dat je een foto weghaald van jouw newsfeed. Lijkt me dat ze bedoelen dat als je dan bij mijn likes of de foto's van een ander kijkt, je ze daar nog wel kan vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraagje: als je iets op je Timeline zet op Custom, dus het alleen zichtbaar maakt voor specifieke personen, is het dan toch door iedereen zichtbaar op hun news feed en als ze zoeken? Zoiets bgreep ik net van de privacy settings. Maar da's toch raar? Ik post weleens iets over mijn werk en dan hide ik het bijvoorbeeld van collega's. Zou het raar vinden als zij het dan elders konden vinden. Dit is wat er staat:
[..]Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ja, zou kunnen. Ik share weleens iets waarvan ik denk dat niet iedereen van mijn Facebookvrienden het positief zal waarderen… Hoop dat het daar allemaal niet voor geldt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:33 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bedoelen ze daarmee niet foto's of likes? Ik like namelijk wel eens dingen die niet op mijn newsfeed hoeven, of dat je een foto weghaald van jouw newsfeed. Lijkt me dat ze bedoelen dat als je dan bij mijn likes of de foto's van een ander kijkt, je ze daar nog wel kan vinden.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Je kunt checken wat iemand allemaal kan zien op je profiel hè, mocht je daarover twijfelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Ik share weleens iets waarvan ik denk dat niet iedereen van mijn Facebookvrienden het positief zal waarderen… Hoop dat het daar allemaal niet voor geldt.Als je bij jouw profiel bent klik je op het tandwiel rechtsboven (onder je coverfoto), en daar staat waarschijnlijk iets als 'see as/bekijk als..), en daar kun je 'public' aanklikken of een naam intypen
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Top, helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Je kunt checken wat iemand allemaal kan zien op je profiel hè, mocht je daarover twijfelenAls je bij jouw profiel bent klik je op het tandwiel rechtsboven (onder je coverfoto), en daar staat waarschijnlijk iets als 'see as/bekijk als..), en daar kun je 'public' aanklikken of een naam intypen
Bedankt!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
plaatjes doen het nietquote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..
Robert Moog died for our synths![]()
hehe die laatste... deel dit als je tegen stereotypering bent. vervolgens: Ik wed dat 99% het niet doet, omdat 99% alleen naar het uiterlijk kijkt.quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..![]()
![]()
nu je het zegt, pricelessquote:Op zondag 23 december 2012 13:30 schreef bioloogje het volgende:
[..]
hehe die laatste... deel dit als je tegen stereotypering bent. vervolgens: Ik wed dat 99% het niet doet, omdat 99% alleen naar het uiterlijk kijkt.
Robert Moog died for our synths![]()
Erg hè, nog erger; ik kan haar niet blokkeren of verwijderen. Elke dag langs 20 van die plaatjes moeten scrollen...
Het sneue is, zij krijgt er wel tig reacties op, en mijn geniale 9gag plaatjes niet![]()
![]()
9gagquote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Erg hè, nog erger; ik kan haar niet blokkeren of verwijderen. Elke dag langs 20 van die plaatjes moeten scrollen...
Het sneue is, zij krijgt er wel tig reacties op, en mijn geniale 9gag plaatjes niet![]()
![]()
Konden dit soort mensen niet gewoon op Hyves blijven... (ja ik zat al op fb voordat het hip was)quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..![]()
Dan vink je toch bij haar gewoon foto's uit? Dan krijg je ze ook niet meer te zien.quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Vraag of ze anders nog even een foto van alleen die kaart wil maken. Wil wel duidelijke alle getallen kunnen lezenquote:
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ze heeft in ieder geval wel een goede muzieksmaakquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:02 schreef bioloogje het volgende:
15 uur geleden:
[..]
14 uur geleden:
[..]
13 uur geleden:
[..]
12 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
9 uur geleden: m
[..]
Met overal nog meer domme reacties erop...![]()
PS: Pics van je nichtje?Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Facebook stelt je steeds een vraag als je het opent. In ieder geval niet meer forever alone
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Goede muzieksmaak??? Alleen maar herrie. En het is familie van een Fok!zolderautist, weet je zeker dat je de foto's wel wil?quote:Op maandag 24 december 2012 02:07 schreef N22 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel een goede muzieksmaak![]()
PS: Pics van je nichtje?![]()
beetje goed kijken en je kan het cc-nr vindenquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Maar wel heerlijke herrie!quote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak??? Alleen maar herrie. En het is familie van een Fok!zolderautist, weet je zeker dat je de foto's wel wil?![]()
Laat die pics maar zitten.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Knap...foto is zo onduidelijk als maar wat en het is nog niemand opgevallen dat ze de kaart op de kop vastheeftquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
beetje goed kijken en je kan het cc-nr vinden![]()
![]()
niet facebook maar achWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
mensheidquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach![]()
![]()
Verwende mensenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar achDaar kan ik me zo verschrikkelijk aan ergeren.
Kaleidoscopiklimax![]()
kan toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn fake
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: