plaatjes doen het nietquote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..
hehe die laatste... deel dit als je tegen stereotypering bent. vervolgens: Ik wed dat 99% het niet doet, omdat 99% alleen naar het uiterlijk kijkt.quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tante van mijn man maakt er een sport van om zoveel mogelijk van dit soort plaatjes te posten..
nu je het zegt, pricelessquote:Op zondag 23 december 2012 13:30 schreef bioloogje het volgende:
[..]
hehe die laatste... deel dit als je tegen stereotypering bent. vervolgens: Ik wed dat 99% het niet doet, omdat 99% alleen naar het uiterlijk kijkt.
9gagquote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Erg hè, nog erger; ik kan haar niet blokkeren of verwijderen. Elke dag langs 20 van die plaatjes moeten scrollen...
Het sneue is, zij krijgt er wel tig reacties op, en mijn geniale 9gag plaatjes niet
Konden dit soort mensen niet gewoon op Hyves blijven... (ja ik zat al op fb voordat het hip was)quote:Op zondag 23 december 2012 12:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan vink je toch bij haar gewoon foto's uit? Dan krijg je ze ook niet meer te zien.quote:Op zondag 23 december 2012 14:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Erg hè, nog erger; ik kan haar niet blokkeren of verwijderen. Elke dag langs 20 van die plaatjes moeten scrollen...
Het sneue is, zij krijgt er wel tig reacties op, en mijn geniale 9gag plaatjes niet
Vraag of ze anders nog even een foto van alleen die kaart wil maken. Wil wel duidelijke alle getallen kunnen lezenquote:
Ze heeft in ieder geval wel een goede muzieksmaakquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:02 schreef bioloogje het volgende:
Kut... Mijn nichtje heeft vakantie...
15 uur geleden:
[..]
14 uur geleden:
[..]
13 uur geleden:
[..]
12 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
11 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
10 uur geleden:
[..]
9 uur geleden: m
[..]
Met overal nog meer domme reacties erop...
Goede muzieksmaak??? Alleen maar herrie. En het is familie van een Fok!zolderautist, weet je zeker dat je de foto's wel wil?quote:Op maandag 24 december 2012 02:07 schreef N22 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel een goede muzieksmaak![]()
PS: Pics van je nichtje?
beetje goed kijken en je kan het cc-nr vindenquote:
Maar wel heerlijke herrie!quote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Goede muzieksmaak??? Alleen maar herrie. En het is familie van een Fok!zolderautist, weet je zeker dat je de foto's wel wil?
Knap...foto is zo onduidelijk als maar wat en het is nog niemand opgevallen dat ze de kaart op de kop vastheeftquote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef wise het volgende:
[..]
beetje goed kijken en je kan het cc-nr vinden
mensheidquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach
Verwende mensenquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach
kan toch niet waar zijnquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |