Ik heb hem gelezen, gewoon om te zien waar deze nou weer zou eindigenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daar is maar 1 reactie op mogelijk: Tl;dr .
Niet naar jou, maar er gaat natuurlijk geen 1 idioot zo lange facebook status lezen.
Donkerrood = meisje die al dit soort shit deeltquote:Op donderdag 20 december 2012 12:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Daar is maar 1 reactie op mogelijk: Tl;dr .
Niet naar jou, maar er gaat natuurlijk geen 1 idioot zo lange facebook status lezen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Donkerrood = meisje die al dit soort shit deelt
Paars = Ik
[ afbeelding ]
staat daar nou een witte my little pony op het dak van die autoquote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Paars = Ik
[ afbeelding ]
Geen wonder dat daar ongelukken van komen. Daar zat die motorrijder zeker mee te spelenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef wise het volgende:
[..]
staat daar nou een witte my little pony op het dak van die auto
'me' in combi met 'mannetje' is inderdaad wel het toppunt van triestheid, inderdaad. Maar het ging mij vooral om die huisvrouwtjes die het over hun kerel hebben en die 'mannetje' noemen. Ik KOTS op zulke types.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
"Me mannetje"
Mensen die "me" gebruiken moeten dood.
'me hoofd'quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Queens het volgende:
Die oerdomme gast van 30+ die ik meermaals in het vorige topic vd reeks postte, hij heeft dus wel zelfkennis![]()
[ afbeelding ]
Wat bedoelt ze dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef Queens het volgende:
'Zwart' is het zusje van mijn beste vriendin ('blauw' ken ik niet), ik lig helemaal in een deuk om haar posts hoewel er natuurlijk veel te veel persoonlijke informatie gedeeld wordt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze dan,, google eerst hoe je shit spelt voordat je het neerplemt zeg:
[ afbeelding ]
Ik snapte trouwens pas een dag later wat de fuck ze nou bedoelde.
*neerplempt. O God, de ironie.quote:[b]Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef Queens het volgende:[/b
En deze dan,, google eerst hoe je shit spelt voordat je het neerplemt zeg:
De voorspelbaarheidquote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
*neerplempt. O God, de ironie.
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Paars = Ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef Queens het volgende:
Die oerdomme gast van 30+ die ik meermaals in het vorige topic vd reeks postte, hij heeft dus wel zelfkennis![]()
[ afbeelding ]
ow verrek! Zulke dingen lees je gewoon heel snel overheen.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:34 schreef glaciest het volgende:
19 delen en het is nog niemand opgevallen dat het ergeRnissen moet zijn?
Meen je nietquote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef FRseezu het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg wat een wereldnieuws![]()
Hashtags![]()
![]()
Ik denk dat ze eerder deze bedoelt: http://www.erotiekvergeli(...)ty-papillon-vibratorquote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef Queens het volgende:
[..]
Papillotten, zijn een soort krulspelden
O... M... Gquote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef N3l het volgende:
[..]
Vervolgens met deze foto er bij:
[ afbeelding ]
Maar ach, weer een reden voor een ontvriend actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |