abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:20:46 #1
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120468653

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120468672
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat ze er opzich niks tegen heeft. Echter staat motorrijden niet bekend als het allerveiligst, en heb je op een bepaald moment in je leven ook andere verantwoordelijkheden.
en dit!
pi_120473576
Mijn vriend wilt ook motorrijden, heb ik ook niets mee, en vind het een fijner idee als ie dat plan laat varen, maar wie ben ik om zijn droom tegen te houden?
Daarbij kan ik ongelukkig van mijn paard vallen en mijn nek breken. Ongeluk zit in een klein hoekje
pi_120479318
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Geven en nemen he.
Treurig vind ik dat soort 'geven en nemen'.
pi_120479694
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Ziba het volgende:

[..]

Treurig vind ik dat soort 'geven en nemen'.
jij neemt alleen? :')
pi_120479885
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef dawg het volgende:

[..]

jij neemt alleen? :')
Vanwaar die conclusie? Maar ik ga zeker niet iets proberen ómdat het mijn vriend z'n passie is terwijl ik het sowieso al niks vind. Hetzelfde als een vriendin van mij die plots gitaar wil spelen nu ze een vriendje heeft die het fijn vindt om gitaar te spelen. En eerst maar bashen op gitaar spelen. Ik vind het raar. :')
pi_120480092
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef Ziba het volgende:
Vanwaar die conclusie? Maar ik ga zeker niet iets proberen ómdat het mijn vriend z'n passie is terwijl ik het sowieso al niks vind. Hetzelfde als een vriendin van mij die plots gitaar wil spelen nu ze een vriendje heeft die het fijn vindt om gitaar te spelen. En eerst maar bashen op gitaar spelen. Ik vind het raar. :')
Hij vindt iets leuk, jij wil het ook proberen omdat je graag samen dingen doet. En dat is treurig?
Ja, ik generaliseer.
pi_120480198
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef Northside het volgende:

[..]

Hij vindt iets leuk, jij wil het ook proberen omdat je graag samen dingen doet. En dat is treurig?
Het maakt het vooral treurig omdat zij het blijkbaar afkeurt. Dusja, vind ik treurig.
pi_120480960
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Ziba het volgende:
Het maakt het vooral treurig omdat zij het blijkbaar afkeurt. Dusja, vind ik treurig.
Tsja, geven en nemen. Hij zal ook wel eens met haar naar het theater gaan om haar een plezier te doen, terwijl dat misschien niet zijn ding is. Dat zal dan wel treurig zijn, het komt in ieder relatie (veel) voor. Volgens mij is er zelfs een woord voor... liefde geloof ik?
Ja, ik generaliseer.
pi_120481291
Volgens mij ben je een beetje dom aan het doen Ziba.
Ik heb nergens gebashed op het motorrijden of gemeld dat ik het afkeur.
Ik vind en heb het altijd heel mooi gevonden, maar gewoon niet voor een partner.

Het is gevaarlijk en ik heb het te vaak mis zien gaan. Ik ben bang dat ze hem ooit van het asfalt kunnen schrapen.. Ik ben al genoeg mensen verloren. Ik weet niet of jij ooit je geliefde bent verloren... maar ik wel. :{

Maar als dit zijn passie is wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. Dus ja dan verdiep ik mij er in. Wat geeft hem die kick en waarom is het zo belangrijk en leuk volgens hem. Kom je verder mee dan met roepen dat je het niet wilt hebben en dat het te gevaarlijk is. :Y
pi_120481307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Northside het volgende:

[..]

Tsja, geven en nemen. Hij zal ook wel eens met haar naar het theater gaan om haar een plezier te doen, terwijl dat misschien niet zijn ding is. Dat zal dan wel treurig zijn, het komt in ieder relatie (veel) voor. Volgens mij is er zelfs een woord voor... liefde geloof ik?
Gaan we weer. Keertje theater is oké, compleet gaan lessen terwijl je het niets vindt is, hmmm, apart mijn inziens. Als ik een partner heb en ik vind bijv. ballet super leuk en hij vindt het niets, krab ik mezelf toch even achter m'n oren als hij plots trippelend door het leven gaat.
pi_120481415
Je vergelijkt appels met peren.
pi_120481468
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij ben je een beetje dom aan het doen Ziba.
Ik heb nergens gebashed op het motorrijden of gemeld dat ik het afkeur.
Ik vind en heb het altijd heel mooi gevonden, maar gewoon niet voor een partner.

Het is gevaarlijk en ik heb het te vaak mis zien gaan. Ik ben bang dat ze hem ooit van het asfalt kunnen schrapen.. Ik ben al genoeg mensen verloren. Ik weet niet of jij ooit je geliefde bent verloren... maar ik wel. :{

Maar als dit zijn passie is wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. Dus ja dan verdiep ik mij er in. Wat geeft hem die kick en waarom is het zo belangrijk en leuk volgens hem. Kom je verder mee dan met roepen dat je het niet wilt hebben en dat het te gevaarlijk is. :Y
Nee, jij zegt zelf dat je het niet leuk vindt enzo. Dan vind ik het wel vreemd dat je compleet wil gaan lessen, ja. Ik snap sowieso niet waarom je tegen iemand z'n passie in zou willen gaan. Leven en laten leven.

quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef Pvoesss het volgende:
Je vergelijkt appels met peren.
Nee, ik niet.
pi_120481734
Ik zeg nergens: Ik vind het niet leuk. :N
Het is iets wat ik niet graag heb dat mijn partner doet. Maar nergens dat ik iets tegen motors op zich heb.
pi_120481955
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
Gaan we weer. Keertje theater is oké, compleet gaan lessen terwijl je het niets vindt is, hmmm, apart mijn inziens. Als ik een partner heb en ik vind bijv. ballet super leuk en hij vindt het niets, krab ik mezelf toch even achter m'n oren als hij plots trippelend door het leven gaat.
Principe blijft hetzelfde; je doet iets om je partner te plezieren.

En jij zou het ook leuk vinden als ballet een deel van je leven was en hij nam de moeite om te komen kijken. En dat doet hij dan niet omdat hij ballet leuk vindt, maar omdat jij dat leuk vindt.
Ja, ik generaliseer.
pi_120482009
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zeg nergens: Ik vind het niet leuk. :N
Het is iets wat ik niet graag heb dat mijn partner doet. Maar nergens dat ik iets tegen motors op zich heb.
Er zijn zoveel manieren om dood te gaan. Het ligt er net aan hoe jou partner omgaat met het motorrijden op zich.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_120483182
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Northside het volgende:

[..]

Principe blijft hetzelfde; je doet iets om je partner te plezieren.

En jij zou het ook leuk vinden als ballet een deel van je leven was en hij nam de moeite om te komen kijken. En dat doet hij dan niet omdat hij ballet leuk vindt, maar omdat jij dat leuk vindt.
Come on, komen kijken is al iets anders dan compleet gaan lessen voor iemand. Als ik een partner heb die zoiets doet zou ik dat in ieder geval wel claimend vinden.
pi_120483521
Uhhhh mijn partner zou het liefst hebben dat ik het vandaag nog doe.
Het is motorrijden en niet voetballen. Motorrijden is niet geheel risicoloos.
Heel veel van mijn redenen waarom ik liever niet een partner heb die op de motor zit zouden wel eens weggenomen kunnen worden door die lessen. En ik les niet voor hem ik les voor mijzelf.
pi_120483563
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Ziba het volgende:
Come on, komen kijken is al iets anders dan compleet gaan lessen voor iemand. Als ik een partner heb die zoiets doet zou ik dat in ieder geval wel claimend vinden.
Moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. Ik zou het persoonlijk ook niet alles vinden, omdat ik dan 'mijn' tijd opeens zou moeten delen, maar ik begrijp het wel.
Ja, ik generaliseer.
pi_120483668
Ik zou juist wel eens willen motor rijden om te kijken of mijn angst irrationeel is. Dus zo gek is dat niet
pi_120483943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou juist wel eens willen motor rijden om te kijken of mijn angst irrationeel is. Dus zo gek is dat niet
Precies dit dus!

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Northside het volgende:

Moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. Ik zou het persoonlijk ook niet alles vinden, omdat ik dan 'mijn' tijd opeens zou moeten delen, maar ik begrijp het wel.
Ik hoef niet met hem te rijden :N
Bovendien is de kans heel klein dat die mogelijkheid er zal zijn de aankomende 10 jaar. :+
pi_120484134
Motorrijden leer je ook pas begrijpen als je het zelf doet. Dan "voel" je hoeveel controle je over zo'n ding hebt, meestal dan.

Maarja, voor bij de voorbeelden zoals ineens gitaar willen spelen vind ik het wel achterlijk. Verliefdheid doet soms rare dingen met je. Hoeveel mensen nemen wel niet elkaars muziek/film smaak over. Gaan ineens andere dingen lekker vinden of stellen zichzelf ineens hele andere doelen dan ze vroeger hadden.

Hoort erbij, I guess.
pi_120484224
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Motorrijden leer je ook pas begrijpen als je het zelf doet. Dan "voel" je hoeveel controle je over zo'n ding hebt, meestal dan.
Dat is dus iets wat mijn vriend mij ook altijd zegt. Probeer het eens dan snap je dat ik echt controle heb over de motor. En hoe erg veel overzicht ik nog heb als ik er op zit. :Y
  dinsdag 18 december 2012 @ 22:19:52 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120484226
Ik wou net melden dat ik op gitaarles ga, leuk he.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120484379
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Precies dit dus!
Ja is wel altijd anders bij jou dan weer daarom dan weer daarom nouja zullen wel meerdere redenen zijn. Wel spannend denk ik dus succes ermee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Achja, gewoon claimers. Komt nooit goed op langere termijn.
pi_120484646
Waar haal jij claimen uit? Omdat mijn vriend graag wil dat ik wat lessen neem?

Hij gaat op alle motorvakanties en motortripjes met zijn werk en vrienden de aankomende 10 jaar sowieso zonder mij :Y
Aangezien de mogelijkheid tot samen rijden zelfs al zou ik mijn rijbewijs hebben er eigenlijk niet is.
pi_120486224
Wij rijden allebei paard. Wie claimt nou wie? :+
pi_120486318
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Ziba het volgende:
Achja, gewoon claimers. Komt nooit goed op langere termijn.
Natuurlijk wel, de wereld zit vol tevreden wederzijds claimende stellen. *; (zonder te beweren dat er bij pvoesss al dan niet geclaimed wordt)
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:28:53 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120488562
Claimgedrag, toen klonk vrijgezel zijn nog zo slecht niet.
C'est la vie
  woensdag 19 december 2012 @ 09:35:13 #30
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120497497
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Claimgedrag, toen klonk vrijgezel zijn nog zo slecht niet.
Probleem opgelost dan Heloef...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  woensdag 19 december 2012 @ 10:20:20 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120498760
Ik laat me nooit claimen, ik doe gewoon wat ik wil en leuk vind. En als zij dat niet kan accepteren houd het op.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_120498762
soms wordt ik zo niet goed he van die meiden.

Ok eentje weer, leuk chatten blabla gezellig etc.

Ok zij; blabla verhaal over dr zelf.
Ik: tsja het is herkenbaar heb het eerder gehoord, moet ik het vertellen?
Zij: ja best hoor.
Ik: blablablablablablabalba
Zij: Je onderbrak me ik wilde wat vertellen over mezelf en jij komt met een verhaal van jezelf
Ik: :S
Ik: nou sorry vroeg het toch.
Zij: ja maar bladiebladiebla
Ik: OK sorrrrryyyyyyyy

:')
Waarom zeg ik eigenlijk sorry, nu is het weer goed, nouja geef het nog ff een kans wel, ze is wel aardig.

Maar is het dan raar dat ik dit niet begrijp?
Ligt toch niet aan mij?
Do what you love, love what you do!
  woensdag 19 december 2012 @ 10:21:58 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120498810
Jou kennende zal je wel wat verkeerd begrepen hebben. Het is nu toch weer goed, dus prima en klaar. Niet meer over denken move on!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_120498817
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef kree het volgende:

Zij: Je onderbrak me ik wilde wat vertellen over mezelf en jij komt met een verhaal van jezelf

Waarom zeg ik eigenlijk sorry, nu is het weer goed, nouja geef het nog ff een kans wel, ze is wel aardig.

Ligt toch niet aan mij?
Dat je al die verhalen nog aan blijft horen.
Ik had al lang gezegd dat ze beter iemand anders kon lastigvallen.
pi_120498831
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:20 schreef kree het volgende:

Ligt toch niet aan mij?
Persoonlijk denk ik dat het handiger is om gewoon te luisteren en haar desnoods tips te geven oid, maar chicks houden er niet zo van als een jongen dan komt met ''oh dat heb ik ook meegemaakt bla bla'' dat doen ze wel met hun vriendinnen...

Maar als het alleen maar om haar gaat zou ik haar gewoon lekker links laten liggen man
pi_120498842
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef ook_gek het volgende:
Jou kennende zal je wel wat verkeerd begrepen hebben. Het is nu toch weer goed, dus prima en klaar. Niet meer over denken move on!
Denk eerder zij, bedoel vraaaaag het moet ik het vertellen zelfs.
Tja als ze dan ja zegt??

Ok best en dan daarna erover klagen :')
pi_120498863
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat het handiger is om gewoon te luisteren en haar desnoods tips te geven oid, maar chicks houden er niet zo van als een jongen dan komt met ''oh dat heb ik ook meegemaakt bla bla'' dat doen ze wel met hun vriendinnen...

Maar als het alleen maar om haar gaat zou ik haar gewoon lekker links laten liggen man
Dat denk ik nu dus ook ja.
Maar ok geef dr nog wel ff een kans hoor.
pi_120498976
Het is zo lastig oordelen over of het aan jou of haar ligt zonder alles te lezen.
Waar maak jij je druk om, zeker online kan er makkelijk miscommunicatie zijn.
pi_120499090
is ook zo tis lastig met chatten, vertelde ik haar ook.
Bedoelde het goed gewoon, maarja kan snel fout worden begrepen.

Sowieso met dat internet dating gebeuren,
Ik heb heel triest er maar 3 tientjes er tegen aan gegooid want anders krijg je als vent zijnde helemaal niet eens de kans.

Heb er nu met 15 ofzo gechat en ok leuke gesprekken best wel hoor en ook diepgaand.
En ok nou heb ik van die laatste tel nr, dus whatsappen beetje,
Heb de rest dus maar ff links laten liggen.

Maar er zal dus echt ook geen 1 meid zijn die dan zelf ff wat stuurt ofzo, Bedoel al is het maar van hoe gaat het??
Heb best veel over mezelf verteld wel. etc.
Tegen meerdere.

Voelt een beetje alsof je 1 van de 10000 producten in de supermarkt bent wel.
pi_120499098
Voor mij zou ze al afgedaan hebben. Vrouwen die gesprekken in hun eentje voeren. :')
  woensdag 19 december 2012 @ 10:34:13 #41
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120499186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef Murdera het volgende:
Voor mij zou ze al afgedaan hebben. Vrouwen die gesprekken in hun eentje voeren. :')
Idem. Hou het gesprek vanuit beleefdheid soms nog even gaande, maar het blijft vervelend als dezelfde verhalen telkens maar terugkeren.
pi_120499384
tis ook diezelfde vragen gelijk.

Nouja dat heb ik al geleerd, zeg tegenwoordig vraag maar iets niet standaards.

Ben het zo zat die standaard riedel over werk school etc.

Altijd hetzelfde man.

Haha, werkte wel en ok heb er nog een paar waar ik weer tegen kan gaan beginnen met praten en zou leuk zijn,
Maar snap onwijs niet dat die meiden dan zelf niet ietsjes meer interesse tonen ofzo.

Volgens mij zitten ze achter dr laptopje te wachten gewoon met 50 man ofzo totdat iemand wat zegt. :')
  woensdag 19 december 2012 @ 10:43:51 #43
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120499551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef kree het volgende:
tis ook diezelfde vragen gelijk.

Nouja dat heb ik al geleerd, zeg tegenwoordig vraag maar iets niet standaards.

Ben het zo zat die standaard riedel over werk school etc.

Altijd hetzelfde man.

Haha, werkte wel en ok heb er nog een paar waar ik weer tegen kan gaan beginnen met praten en zou leuk zijn,
Maar snap onwijs niet dat die meiden dan zelf niet ietsjes meer interesse tonen ofzo.

Volgens mij zitten ze achter dr laptopje te wachten gewoon met 50 man ofzo totdat iemand wat zegt. :')
Volgens mij zitten er ook gewoon een boel op zo'n site omdat ze in reallife ook geen gigantische communicatieve vaardigheden hebben. Maakt het al wat lastiger om leuke gesprekken mee aan te knopen.
pi_120499579
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Volgens mij zitten er ook gewoon een boel op zo'n site omdat ze in reallife ook geen gigantische communicatieve vaardigheden hebben. Maakt het al wat lastiger om leuke gesprekken mee aan te knopen.
Idd. en blijven vragen lijkt me ook geen goed plan.
Blijf een beetje mysterieus, zodat ze zich dingen over je af blijven vragen.
pi_120499765
probleem is vooral dat ze dan stil blijven als je het niet zelf zegt of vraagt.
Echt hoor ik moet het af en toe zo typen dat het een open deur is voor hun dat ze maar doorvragen.

Teveel jongens te weinig meiden dat is het denk ik.

Paar uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, en daar gok ik het een beetje op.
pi_120499853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat klopt sowieso, maar tis een beetje de leeftijd ook.
Ok is voor iedereen anders natuurlijk, maarja als je 29 bent en nog geen meisje hebt.
Of andersom voor die meiden geld dat ook.

Dan is er vaak iets gebeurt waardoor dat komt.
Klinkt hard maar zo is het wel :)
pi_120499891
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef kree het volgende:
probleem is vooral dat ze dan stil blijven als je het niet zelf zegt of vraagt.
Echt hoor ik moet het af en toe zo typen dat het een open deur is voor hun dat ze maar doorvragen.

Teveel jongens te weinig meiden dat is het denk ik.

Paar uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, en daar gok ik het een beetje op.
Ze hebben gewoon geen interesse, en zoals Murv al zei: als het zulke leuke spontane geïnteresseerde en interessante vrouwen waren, dan zaten ze niet op die site. ;)
  woensdag 19 december 2012 @ 10:55:42 #48
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120499980
Zo'n site zou niks voor mij zijn in ieder geval.

Ik ken wel succesverhalen, maar dat zijn dan meestal mensen die de 35 zijn gepasseerd en waarvan de relatie dan stukgelopen is. Maar die staan daar dan weer heel anders in het leven.
pi_120500020
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
Zo'n site zou niks voor mij zijn in ieder geval.

Ik ken wel succesverhalen, maar dat zijn dan meestal mensen die de 35 zijn gepasseerd en waarvan de relatie dan stukgelopen is. Maar die staan daar dan weer heel anders in het leven.
Dat is waar denk.
Mss ben ik er nog net ff te jong voor, maar voel me best oud al eigenlijk :P
  woensdag 19 december 2012 @ 11:00:27 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120500136
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:23 schreef kree het volgende:

[..]

Denk eerder zij, bedoel vraaaaag het moet ik het vertellen zelfs.
Tja als ze dan ja zegt??

Ok best en dan daarna erover klagen :')
Jij hebt een perfecte gave om dingen volledig verkeerd te lezen of op te vatten.

Met dat in het achterhoofd denk ik dus dar jij het verkeerd begrepen hebt en niet zij.

Tevens, als je het allemaal zo erg vind, waarom kap je dan niet met haar? Je zit nu te klagen maar je blijft wel door praten. Beetje krom is het niet?

Ik zal al lang haar gedropt hebben. Zit je toch niet op te wachten?
  woensdag 19 december 2012 @ 11:00:44 #51
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120500150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is waar denk.
Mss ben ik er nog net ff te jong voor, maar voel me best oud al eigenlijk :P
Te jong zou ik het niet willen noemen, alleen denk ik niet dat je moet verwachten direct beet te hebben na een maand.
pi_120500241
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij hebt een perfecte gave om dingen volledig verkeerd te lezen of op te vatten.

Met dat in het achterhoofd denk ik dus dar jij het verkeerd begrepen hebt en niet zij.

Tevens, als je het allemaal zo erg vind, waarom kap je dan niet met haar? Je zit nu te klagen maar je blijft wel door praten. Beetje krom is het niet?

Ik zal al lang haar gedropt hebben. Zit je toch niet op te wachten?
Bla wat negatief.

Ik vertel alleen wat ik meemaak.

En nee ik heb dit toen niet verkeerd begrepen, want ok logjes van die whatsapps liegen niet en heb het nagelezen nog :')

Waarom niet laten gaan:
Simpel gewoon omdat ik niet de persoon ben die mensen gelijk laat gaan na een "foutje" en hoop dat ze dat niet bij mij doen ook.
  woensdag 19 december 2012 @ 11:24:52 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120500989
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:03 schreef kree het volgende:

[..]

Bla wat negatief.
Gezien je verleden eerder realisaties
quote:
.
Ik vertel alleen wat ik meemaak.
Gezien van uit je eigen oogpunt ja. Die zo is gebleken in het verleden niet altijd de juiste was.

quote:
En nee ik heb dit toen niet verkeerd begrepen, want ok logjes van die whatsapps liegen niet en heb het nagelezen nog :')
Laten we het op een miscommunicatie houden.

quote:
Waarom niet laten gaan:
Simpel gewoon omdat ik niet de persoon ben die mensen gelijk laat gaan na een "foutje" en hoop dat ze dat niet bij mij doen ook.
Geloof me, dit blijft niet bij een "foutje"
pi_120501371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef kree het volgende:

Dat is waar denk.
Mss ben ik er nog net ff te jong onvolwassen voor, maar voel me best oud al eigenlijk :P
Fixed!
pi_120501527
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Fixed!
jaja alsof die meiden daar allemaal zo "volwassen" zijn.
pi_120501658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef kree het volgende:

[..]

jaja alsof die meiden daar allemaal zo "volwassen" zijn.
_O-
pi_120501763
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:49 schreef Northside het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, de wereld zit vol tevreden wederzijds claimende stellen. *; (zonder te beweren dat er bij pvoesss al dan niet geclaimed wordt)
Ja. Dat is mijn inziens niet gezond. Wonderbaarlijk genoeg zijn dat de mensen die nooit zo snel een relatie kunnen krijgen en als ze d'r dan een hebben, heel erg gaan claimen enzo.
pi_120501814
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja. Dat is mijn inziens niet gezond. Wonderbaarlijk genoeg zijn dat de mensen die nooit zo snel een relatie kunnen krijgen en als ze d'r dan een hebben, heel erg gaan claimen enzo.
Misschien doen ze dat wel om te zorgen dat ze niet volkomen langs elkaar heen leven ;)
  woensdag 19 december 2012 @ 11:49:38 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120501818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:35 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Probleem opgelost dan Heloef...
Dat was het al een hele tijd niet meer hoor.
C'est la vie
pi_120501837
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef Ziba het volgende:

Wow jij bent wel alles wetend. Als een stel het niet als claimend ziet.
en graag samen wil zijn dan is daar helemaal niets mis mee.
Sinds wanneer is het raar dat je samen iets doet in een relatie?
pi_120501844
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Misschien doen ze dat wel om te zorgen dat ze niet volkomen langs elkaar heen leven ;)
Als je dat op Zo'n manier wil realiseren pas je gewoon niet bij elkaar. Vind ik.
pi_120501888
Hoe moet je dat dan wel realiseren?
Als je beide een drukke baan hebt, andere verplichtingen etc
Dan is het toch alleen maar goed als je af en toe tijd voor elkaar maakt
pi_120501970
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd voor elkaar maken is heel wat anders dan elkaar enorm claimen.
pi_120501986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Tijd voor elkaar maken is heel wat anders dan elkaar enorm claimen.
Ik zie het claimen niet zo :D
pi_120502005
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zie het claimen niet zo :D
Dat stukje heb ik ook gemist, maar dat doet niets af van mijn post. ;)
pi_120502034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat stukje heb ik ook gemist, maar dat doet niets af van mijn post. ;)
Maar daar ben ik het ook gewoon mee eens :D

Beetje non-discussie dit :P
pi_120502037
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:50 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wow jij bent wel alles wetend. Als een stel het niet als claimend ziet.
en graag samen wil zijn dan is daar helemaal niets mis mee.
Sinds wanneer is het raar dat je samen iets doet in een relatie?
Gaat niet om samen iets doen (allemachtig) maar een complete hobby overnemen.

Vrouwen die graag over zichzelf praten, nou, ik zoek tienermoeders voor een interview, mogen ze uuuuuren over zichzelf praten, maar geen enkele teenmom reageert. :( Of komt het omdat dat andere vrouwen zijn. :p
pi_120502104
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef Ziba het volgende:

Vrouwen die graag over zichzelf praten, nou, ik zoek tienermoeders voor een interview, mogen ze uuuuuren over zichzelf praten, maar geen enkele teenmom reageert. :( Of komt het omdat dat andere vrouwen zijn. :p
Maar wie heeft het over hobby overnemen? Dat ben jij alleen :')
En misschien vinden de jonge moeders het wel niet nodig om daar uren over te praten..
Ze hebben tenslotte wel betere dingen te doen :+
pi_120502110
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd voor elkaar maken en een hobby van iemand gaan doen terwijl je de hobby niks vindt. Zelf weten maar als ik ballet leuk vindt, mijn vriend vindt het niks en hij gaat het doen om zo tijd met mij door te brengen vind ik dat claimend.

MAAAR IEDEREEN ZIET DAT ANDERS.
pi_120502149
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wel jammer van je topic. Ideaal troltopic. Beter zet je het in ONZ.
pi_120502190
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Ziba het volgende:

[..]

Tijd voor elkaar maken en een hobby van iemand gaan doen terwijl je de hobby niks vindt. Zelf weten maar als ik ballet leuk vindt, mijn vriend vindt het niks en hij gaat het doen om zo tijd met mij door te brengen vind ik dat claimend.

Maar dat is totaal niet waar het over gaat. :')
pi_120502235
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Ziba het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het daar niet over....
pi_120502249
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Maar dat is totaal niet waar het over gaat. :')
Maar had jij het niet over die hobby van hem die je vreeeeeselijk vond, maar dat had je voor hem over?
Ik dacht dat dat motorrijden was. En nu ga je het zelf ook doen?
pi_120502302
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar had jij het niet over die hobby van hem die je vreeeeeselijk vond, maar dat had je voor hem over?
Ik dacht dat dat motorrijden was. En nu ga je het zelf ook doen?
Ze wil lessen nemen ooit.

En dat vind ik claimend, ja. En treurig omdat ze zei dat ze het niet leuk vond. Maarja, mag niet gezegd worden.
pi_120502341
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ze wil lessen nemen ooit.

En dat vind ik claimend, ja. En treurig omdat ze zei dat ze het niet leuk vond. Maarja, mag niet gezegd worden.
Hoe de heck is dat claimend als haar vriendje het leuk vindt dat ze dat doet, maar haar echt niks oplegt.
pi_120502348
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het daar niet over....
Jawel. Zij maakt er alleen steeds iets anders van.
pi_120502369
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe de heck is dat claimend als haar vriendje het leuk vindt dat ze dat doet, maar haar echt niks oplegt.
Mwah, misschien kiest Ziba het verkeerde woord? Bedoelt ze meer dat Pvoesss in elk aspect van het leven van haar vriend aanwezig wil zijn?
Er zijn zelfs vrouwen die bij hetzelfde bedrijf gaan werken om ook daar samen te kunnen zijn. :')
pi_120502402
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eng als je complete lessen gaat nemen terwijl je het niet leuk vindt. Mijn inziens claimend. Omdat ze heeft gezegd het niet leuk te vinden. Maar fuck deze discussie, ik blijf dit vinden en jullie dat.
pi_120502420
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mwah, misschien kiest Ziba het verkeerde woord? Bedoelt ze meer dat Pvoesss in elk aspect van het leven van haar vriend aanwezig wil zijn?
Er zijn zelfs vrouwen die bij hetzelfde bedrijf gaan werken om ook daar samen te kunnen zijn. :')
Maar dat is hier toch helemaal niet het geval :D Ze zei volgens mij dat ze zelf nooit mee ging naar al die dingen waar haar vriend heen gaat :D

Maar dit is een hele andere discussie. Volgens mij moet je gewoon óók je eigen leven hebben natuurlijk, maar dat sluit niet uit dat je dingen doet met je vriend die anders nooit had gedaan.
pi_120502427
Weet je wat iedereen heeft gewoon verschillende manieren in een relatie wat voor jou niet werkt werkt misschien voor een ander wel.
pi_120502448
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee. Doe normaal met dat bedrijf hahaha. Maar is toch treurig als je dingen gaat doen omdat je vriend het leuk vindt en jij he niks vindt. In mijn ogen. Mss in jullie ogen normaal maar ik vind 't claimen ja.
pi_120502455
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar dat is hier toch helemaal niet het geval :D Ze zei volgens mij dat ze zelf nooit mee ging naar al die dingen waar haar vriend heen gaat :D

Maar dit is een hele andere discussie. Volgens mij moet je gewoon óók je eigen leven hebben natuurlijk, maar dat sluit niet uit dat je dingen doet met je vriend die anders nooit had gedaan.
Ik dacht dat ze juist OVERAL mee naartoe ging, behalve dan het motorrijden. _O-
pi_120502469
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is hier wel het verhaal. Waarom lees je niet joh? Je bent echt een irritante user soms.
pi_120502492
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

En nu dus ooit lessen voor het mannekeee!

Real loveee.
pi_120502499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja dat zou triest zijn. Maar je moet gewoon de balans zoeken. Maar zoals Ziba gelijk triest vinden als je iets doet met je vriendje wat je niet heel leuk vindt is ook wel jammerlijk....
pi_120502504
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja dat zou triest zijn. Maar je moet gewoon de balans zoeken. Maar zoals Ziba gelijk triest vinden als je iets doet met je vriendje wat je niet heel leuk vindt is ook wel jammerlijk....
Jij hebt de eerdere discussies duidelijk niet meegelezen.
pi_120502556
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Pff, waarom ga je niet in onz een rel opzoeken ipv hier lullen terwijl je niks hebt meegelezen.
pi_120502599
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Ziba het volgende:

[..]

Pff, waarom ga je niet in onz een rel opzoeken ipv hier lullen terwijl je niks hebt meegelezen.
Ik heb nergens gelezen dat mevrouw continue bij vriendje wil zijn en claimerig en alles is.
pi_120502619
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef Ziba het volgende:

[..]

Eng als je complete lessen gaat nemen terwijl je het niet leuk vindt. Mijn inziens claimend. Omdat ze heeft gezegd het niet leuk te vinden. Maar fuck deze discussie, ik blijf dit vinden en jullie dat.
Ik heb nergens gemeld dat ik het zie als niet leuk.. Dat is het hele punt.
pi_120502644
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:17 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik heb nergens gemeld dat ik het zie als niet leuk.. Dat is het hele punt.
Dus die hobby die je vreselijk vond, maar waar je wel elke keer mee naartoe ging enzo, dat was niet motorrijden? Wat was dat dan?
pi_120502703
Ze zei niet dat ze het niet leuk vond , ze zei meer dat ze het eng vond omdat met motors nare ongelukken kunnen gebeuren .
En wat dan nog als ze vanalles samen doen , het is haar relatie dus ze kan het lekker doen hoe ze het wil.
pi_120502743
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zei niet dat ze het niet leuk vond , ze zei meer dat ze het eng vond omdat met motors nare ongelukken kunnen gebeuren .
En wat dan nog als ze vanalles samen doen , het is haar relatie dus ze kan het lekker doen hoe ze het wil.
_O-
pi_120502777
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dus die hobby die je vreselijk vond, maar waar je wel elke keer mee naartoe ging enzo, dat was niet motorrijden? Wat was dat dan?
Hoe kan ik in godsnaam elke keer mee met motorrijden. Ik heb zelfs gemeld dat ik nooit mee zal gaan met motorrijden. Het gaat er om dat ik lessen wil nemen.. bepaalde argumenten waarom ik het liever niet heb wegnemen, ervaren hoeveel controle er is over de motor. . En proberen te snappen wat het is.

Ik ben nog nooit mee geweest op zijn motor :')
pi_120502789
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hoe kan ik in godsnaam elke keer mee met motorrijden. Ik heb zelfs gemeld dat ik nooit mee zal gaan met motorrijden. Het gaat er om dat ik lessen wil nemen.. bepaalde argumenten waarom ik het liever niet heb wegnemen, ervaren hoeveel controle er is over de motor. . En proberen te snappen wat het is.

Ik ben nog nooit mee geweest op zijn motor :')
Dus die vervelende hobby was iets anders dan dingen met motors?
pi_120502816
En het idee van lessen nemen was ook nog eens zijn idee.
Er zijn meer dingen dan alleen motors, dus ja!
pi_120502849
Wat maakt het verder ook uit? Iedereen doet wat hij/zij het beste vindt. Ja, anderen mogen daar een mening over hebben, maar het is toch ook niet meer dan een mening?
Ja, ik generaliseer.
pi_120502864
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:25 schreef Northside het volgende:
Wat maakt het verder ook uit? Iedereen doet wat hij/zij het beste vindt. Ja, anderen mogen daar een mening over hebben, maar het is toch ook niet meer dan een mening?
Of een vermakelijke discussie. :P
pi_120502893
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef Pvoesss het volgende:
En het idee van lessen nemen was ook nog eens zijn idee.
Er zijn meer dingen dan alleen motors, dus ja!
Jaja. En dat zeg je dan niet eerder?
pi_120502922
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
Of een vermakelijke discussie. :P
Begint meer op een ordinaire ruzie te lijken.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:28:04 #100
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120502925
Pff, wat praten jullie langs elkaar heen.
pi_120502929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:27 schreef Northside het volgende:

[..]

Begint meer op een ordinaire ruzie te lijken.
Een vermakelijke ruzie dan. :P
pi_120502942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
Pff, wat praten jullie langs elkaar heen.
Ze zegt altijd weer iets anders. Serieus.
pi_120502960
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:26 schreef Ziba het volgende:

Jaja. En dat zeg je dan niet eerder?
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is dus iets wat mijn vriend mij ook altijd zegt. Probeer het eens dan snap je dat ik echt controle heb over de motor.
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhhh mijn partner zou het liefst hebben dat ik het vandaag nog doe.
pi_120502962
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
Een vermakelijke ruzie dan. :P
Kunnen we anders niet terug naar Ziba's uitspraken dat ze niet aangesproken wenst te worden door mensen uit een andere verbeelde klasse? Dat vond ik een stuk schokkender dan iemand die zich verdiept in de hobby's van haar geliefde.
Ja, ik generaliseer.
pi_120502967
En Ziba hoe zit het met jou relatie ???
pi_120502993
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:29 schreef Northside het volgende:

[..]

Kunnen we anders niet terug naar Ziba's uitspraken dat ze niet aangesproken wenst te worden door mensen uit een andere verbeelde klasse? Dat vond ik een stuk schokkender dan iemand die zich verdiept in de hobby's van haar geliefde.
Die discussie is al zo vaak voorbij gekomen, dat begint saai te worden.
pi_120503004
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:29 schreef formerjellybean het volgende:
En Ziba hoe zit het met jou relatie ???
Mijn liefdesleven is goed. En bij jou?
pi_120503022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
Oh, die heb ik dan gemist. Kan je de conclusie even kort samenvatten? :P
Ja, ik generaliseer.
pi_120503023
Prima
  woensdag 19 december 2012 @ 12:31:54 #110
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503030
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ze zegt altijd weer iets anders. Serieus.
Pvoesss wil geen direct antwoord geven....

Dat is wat anders
pi_120503036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar je vindt dat ik gelijk heb. Jij wil bijv. ook niet aangesproken worden door een obese-vrouw. Omdat het niet van uw niveau is. Hoop ik. :p
  woensdag 19 december 2012 @ 12:32:09 #112
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120503037
Lol de nieuwe slowchat. Als privémod hier even aangeven
we dan
pi_120503068
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:32 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar je vindt dat ik gelijk heb. Jij wil bijv. ook niet aangesproken worden door een obese-vrouw. Omdat het niet van uw niveau is. Hoop ik. :p
Dus iemands formaat staat gelijk aan zijn/haar niveau?
pi_120503074
quote:
6s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Lol de nieuwe slowchat. Als privémod hier even aangeven
Er is gewoon geen slowchat gaande. Gaat alsnog over relaties en versieren.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:34:38 #115
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120503114
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ow dan zag ik dat verkeerd. Ga dan maar verder met de niet-SC
we dan
  woensdag 19 december 2012 @ 12:34:43 #116
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503119
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef Ziba het volgende:

[..]

Af en toe (of regelmatig) heeft het op het randje gezeten. De mods zijn echter goedgeluimd!

Bedankt Mods voor het openhouden van deze fantastisch leuke reeks! :*
pi_120503122
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dus iemands formaat staat gelijk aan zijn/haar niveau?
Ja hoor, daar ging het over toen. Qua uiterlijk. Ik ben hoger qua niveau uiterlijk dan zo'n jongen die gepost werd. Als hij mij zou aanspreken, zie ik dat als een belediging. Omdat hij dan denkt mij te kunnen krijgen. Dat is m'n punt. En blijf ik ook bij.

Overigens moet je dit wel kunnen. :p
  woensdag 19 december 2012 @ 12:35:39 #118
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503154
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja hoor, daar ging het over toen. Qua uiterlijk. Ik ben hoger qua niveau uiterlijk dan zo'n jongen die gepost werd. Als hij mij zou aanspreken, zie ik dat als een belediging. Omdat hij dan denkt mij te kunnen krijgen. Dat is m'n punt. En blijf ik ook bij.
Niveau uiterlijk? Op welke schaal? Die van richter?
pi_120503163
quote:

[..]

Na je 30e kom je daar wel van af :)
pi_120503190
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Na je 30e kom je daar wel van af :)
Of niet dat kan ook :Y
pi_120503191
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Niveau uiterlijk? Op welke schaal? Die van richter?
Ach, je hebt gewoon bepaalde grenzen qua waar jij absoluut niet mee gezien wil worden. Thats it.
pi_120503195
quote:
Ben je 16 ofzo? :o

Kom op, wat beperkt. Ja, iemand kan niet je type zijn. Ja, je kan bij de eerste blik al weten dat het nooit iets wordt. Maar om dat als een belediging te zien? Dat is voer voor psychologen.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:36 schreef Ziba het volgende:
Ach, je hebt gewoon bepaalde grenzen qua waar jij absoluut niet mee gezien wil worden. Thats it.
Onzekerheid spat ervan af.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:37:57 #123
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503225
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:36 schreef Ziba het volgende:

[..]

Betekent toch niet dat ik daar niet mee wil praten? Heb vriendinnen die op romantisch vlak mij inderdaad heel weinig doen, maar daar kan ik wel leuk mee opschieten verder.

Daarnaast kan iemand's karakter er weer torenhoog bovenuit steken waardoor iemand met een middelmatig uiterlijk toch behoorlijk aantrekkelijk kan zijn.
pi_120503261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:36 schreef Northside het volgende:

[..]

Ben je 16 ofzo? :o

Kom op, wat beperkt. Ja, iemand kan niet je type zijn. Ja, je kan bij de eerste blik al weten dat het nooit iets wordt. Maar om dat als een belediging te zien? Dat is voer voor psychologen.
Nee.

Okay, nouja, ik zie het wel als belediging als een jongen denkt mij te kunnen krijgen terwijl het duidelijk is dat het nooit het geval kan zijn. Gelukkig schatten de meeste jongens het wel goed in. :P
  woensdag 19 december 2012 @ 12:39:58 #125
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120503297
Je hebt gelijk. Dit is eigenlijk vooral een fastchat in dit tempo
we dan
pi_120503322
Hahahah wat een onzin..En hoe oud ben je ? :')
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee.

Okay, nouja, ik zie het wel als belediging als een jongen denkt mij te kunnen krijgen terwijl het duidelijk is dat het nooit het geval kan zijn. Gelukkig schatten de meeste jongens het wel goed in. :P
En dat is duidelijk omdat hij minder knap is?
pi_120503340
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:37 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Betekent toch niet dat ik daar niet mee wil praten? Heb vriendinnen die op romantisch vlak mij inderdaad heel weinig doen, maar daar kan ik wel leuk mee opschieten verder.

Daarnaast kan iemand's karakter er weer torenhoog bovenuit steken waardoor iemand met een middelmatig uiterlijk toch behoorlijk aantrekkelijk kan zijn.
Nee, kan er wel mee praten. Kan wel, ik heb ietwat minder mooie mannen ook wel eens aantrekkelijk gevonden naarmate ik ze leerde kennen. Maar toch vind ik uiterlijk belangrijk.

En nee, ben niet onzeker qua mannen enzo. Blabla. Weer over op Kree ofzo.
pi_120503347
Het gaat nu toch over versieren of meer het wegrennen van enge jongens waar ze niet mee gezien wil worden
pi_120503379
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, kan er wel mee praten. Kan wel, ik heb ietwat minder mooie mannen ook wel eens aantrekkelijk gevonden naarmate ik ze leerde kennen. Maar toch vind ik uiterlijk belangrijk.
Uiterlijk belangrijk vinden heeft niets met beledigen te maken. :N
pi_120503388
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Pvoesss het volgende:
Hahahah wat een onzin..En hoe oud ben je ? :')

[..]

En dat is duidelijk omdat hij minder knap is?
Ja, 19.
pi_120503441
Ah de leeftijd waarop je denkt dat je al zo erg veel weet maar je nog niet eens close bent *O*
  woensdag 19 december 2012 @ 12:44:18 #132
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503448
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Ziba het volgende:

[..]

En nee, ben niet onzeker qua mannen enzo. Blabla. Weer over op Kree ofzo.
Je kan er mee praten, maar je praat er niet mee omdat ze niet leuk genoeg zijn?
pi_120503468
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Uiterlijk belangrijk vinden heeft niets met beledigen te maken. :N
Boeiend. Ik zie het zo, dusja. Beetje kieskeurig zijn mag wel. Zijn users die hier problemen hebben qua versieren ook wel mag ik hopen.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:44:59 #134
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503473
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ah de leeftijd waarop je denkt dat je al zo erg veel weet maar je nog niet eens close bent *O*
De oneindige illusie van zelfkennis. :)
pi_120503485
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef Ziba het volgende:
Nee.

Sla dit topic eens op op je bureaublad en lees het over 10 jaar nog eens. Denk dat je dan rode wangetjes krijgt van schaamte en eens diep zucht over wat voor raar meisje je was toen je nog jong was.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:45:28 #136
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120503488
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Pvoesss het volgende:
Nou bedoel als je het over 12 jarigen hebt oké. Maar leeftijd zegt niet alles. Beetje flauw om te stellen dat iemand ongelijk heeft op basis van zijn leeftijd... domste argument dat er ongeveer is en toch zovaak gebruikt door oudere mensen die juist beter zouden moeten weten..
we dan
  woensdag 19 december 2012 @ 12:46:25 #137
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou bedoel als je het over 12 jarigen hebt oké. Maar leeftijd zegt niet alles. Beetje flauw om te stellen dat iemand ongelijk heeft op basis van zijn leeftijd... domste argument dat er ongeveer is en toch zovaak gebruikt door oudere mensen die juist beter zouden moeten weten..
Ik verzeker je dat je nog een boel gaat leren als je 19 bent. En dan ben ik niet eens 10 jaar ouder.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:46:40 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120503526
quote:
zovaak gebruikt door oudere mensen die juist beter zouden moeten weten..
Of die weten idd beter, maar dat zie jij niet omdat je nog zo jong bent :)
pi_120503535
quote:

Maar dat argument geef ik niet eens.
Het is gewoon duidelijk dat ze denkt de wijsheid in pacht te hebben terwijl ze duidelijk bepaalde ervaring mist. Ik zeg nergens dat het haar leeftijd is. Misschien is het wel haar verdorven karakter :')
pi_120503581
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Northside het volgende:

[..]

Sla dit topic eens op op je bureaublad en lees het over 10 jaar nog eens. Denk dat je dan rode wangetjes krijgt van schaamte en eens diep zucht over wat voor raar meisje je was toen je nog jong was.
Omdat ik het als belediging zie als mensen die totaal onder mijn niveau, mij aanspreken? Heb ik als ik 25 ben ook nog wel. Het is ook beledigend.
pi_120503585
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of die weten idd beter, maar dat zie jij niet omdat je nog zo jong bent :)
Klinkt als robijn. :')
pi_120503613
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Moet je nagaan hoe die was toen ze jong was :D
  woensdag 19 december 2012 @ 12:50:00 #143
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503627
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Omdat ik het als belediging zie als mensen die totaal onder mijn niveau, mij aanspreken? Heb ik als ik 25 ben ook nog wel. Het is ook beledigend.
En als ik hier met jou praat kan dat wel? Terwijl je niet weet of ik wel aan jou standaard voldoe? (of daar zomaar ruim overheen ga :* )
  woensdag 19 december 2012 @ 12:50:20 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120503637
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- :D
pi_120503641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Je kan er mee praten, maar je praat er niet mee omdat ze niet leuk genoeg zijn?
Praat wel met lelijke mensen, uiteraard. :P En genoeg jongens die leuk zijn maar niet van hetzelfde niveau. Blaaaaa.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:50:30 #146
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503643
Robijn?
pi_120503675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
Robijn?
Je weet wel het beertje van de wasmiddel enzo .....
  woensdag 19 december 2012 @ 12:51:28 #148
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503676
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef Ziba het volgende:

[..]

Praat wel met lelijke mensen, uiteraard. :P En genoeg jongens die leuk zijn maar niet van hetzelfde niveau. Blaaaaa.
Wat versta je dan onder aanspreken? Gasten die een "move" maken?
pi_120503706
En wanneer zie je het als een move maken ???
  woensdag 19 december 2012 @ 12:52:49 #150
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120503732
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je weet wel het beertje van de wasmiddel enzo .....
Ah, :o

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')