abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120458652
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Hij woont samen met zijn zus? _O_
_O- was ook mijn eerste gedachte.
De 2e was. Pics van zijn zus?
pi_120458656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:11 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

De bijzaken dus.
Als je praktische zaken bijzaak vindt.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:08:11 #278
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120458818
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je praktische zaken bijzaak vindt.
In dit geval wel als je het over partnerkeuze hebt. Als die jongeman motor rijd, lijkt mij dat geen afknapper.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120459057
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- was ook mijn eerste gedachte.
De 2e was. Pics van zijn zus?
Helaas hij heeft geen zus :D
pi_120459144
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

In dit geval wel als je het over partnerkeuze hebt. Als die jongeman motor rijd, lijkt mij dat geen afknapper.
Maar een ongunstige woonsituatie die nog jaren niet gaat veranderen lijkt me wel een beetje vervelend.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:19:15 #281
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120459210
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar een ongunstige woonsituatie die nog jaren niet gaat veranderen lijkt me wel een beetje vervelend.
Uiteindelijk is het natuurlijk heel persoonlijk :) Maar je zal altijd dingen hebben die minder zijn, vraag is of dat dan dealbreakers zijn. Zeker als het verder gewoon een heel tof persoon is.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120464763
Ik vraag me af hoeveel meer vrijgezellen er in NL zouden zijn als vrouwen niet op gegeven moment een kinderwens zouden krijgen. Ik zie nu om me heen (+/- 30 jaar oud) allemaal vrouwen settelen voor mannen die ze vroeger nooit overwogen zouden hebben. Vreemde gewaarwording.
Ja, ik generaliseer.
pi_120464922
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Northside het volgende:
Ik vraag me af hoeveel meer vrijgezellen er in NL zouden zijn als vrouwen niet op gegeven moment een kinderwens zouden krijgen. Ik zie nu om me heen (+/- 30 jaar oud) allemaal vrouwen settelen voor mannen die ze vroeger nooit overwogen zouden hebben. Vreemde gewaarwording.
Ach, als de eierstokken hard genoeg gaan rammelen dan kiezen vrouwen voor stabiliteit ipv silverback alpha genes.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_120465654
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef McNulty het volgende:
Ach, als de eierstokken hard genoeg gaan rammelen dan kiezen vrouwen voor stabiliteit ipv silverback alpha genes.
Ja, maar hoe zou de maatschappij eruit zien als dat niet zo was?
Ja, ik generaliseer.
pi_120465743
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Northside het volgende:
doen die gasten toch zelf? de meesten zijn nu eenmaal grote softies als het op vrouwen aan komt. ~:)
pi_120465777
Omdat je als vrouw op een moment er ook gewoon achter komt dat uiterlijk alleen gewoon niet genoeg is. Dat er veel meer mannen bij je passen als je bepaalde dingen los laat.
pi_120465866
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat je als vrouw op een moment er ook gewoon achter komt dat uiterlijk alleen gewoon niet genoeg is. Dat er veel meer mannen bij je passen als je bepaalde dingen los laat.
dat verklaart niet waarom veel vrouwen toch hun vriend in meer of mindere mate proberen te veranderen. :P
pi_120465899
Ik ken niet alle vrouwen dus daar weet ik weinig van :D
pi_120465942
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ken niet alle vrouwen dus daar weet ik weinig van :D
jij bent niet zo? O-)
pi_120466099
Ik zie niet in waarom ik hem zou willen veranderen ik vind hem leuk zoals hij is O+

Dit is wat ik wel heel erg vaak zie dat vrouwen de eerste vrouw zijn. :r Terwijl ik dan denk joh doe gewoon het laatste en laat hem zijn wie hij is. (zelfs inclusief foute grappen en vieze scheetjes) *O*
pi_120466173
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie niet in waarom ik hem zou willen veranderen ik vind hem leuk zoals hij is O+
[ afbeelding ]

Dit is wat ik wel heel erg vaak zie dat vrouwen de eerste vrouw zijn.
Terwijl ik dan denk joh doe gewoon het laatste en laat hem zijn wie hij is.
(zelfs inclusief fouten grappen en vieze scheetjes)
jou mag ik wel. volgens mij zijn er maar weinig vrouwen zo. kan ook aan mijn mannelijke blik liggen hoor. maar je was ook al niet van het shoppen, dus volgens mij hoeven kerels bij jou ook niet bang te zijn dat hun garderobe opnieuw aangeschaft wordt. :P
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:15:18 #292
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120466234
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is wat ik wel heel erg vaak zie dat vrouwen de eerste vrouw zijn. :r Terwijl ik dan denk joh doe gewoon het laatste en laat hem zijn wie hij is. (zelfs inclusief foute grappen en vieze scheetjes) *O*

Maar die motor wil je wel weer de deur uit ;)
pi_120466275
Nee hoor de motor blijft. :) ik ga zelfs mee naar alle motorbeurzen voor hem :)
En ik hoop ooit mijn motor rijbewijs te halen :) of iig een paar lessen. :Y
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:18:14 #294
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120466336
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef Pvoesss het volgende:
Nee hoor de motor blijft. :) ik ga zelfs mee naar alle motorbeurzen voor hem :)
En ik hoop ooit mijn motor rijbewijs te halen :) of iig een paar lessen. :Y
Wat? Je vond zn motor niet leuk zij je ;)

maar vet, stoere motorchick!
pi_120466438
Nee ik zei dat het niet mijn voorkeur had. Maar wie ben ik om zijn hobby te bashen.
En als het hem echt heel erg blij maakt dan maakt het mij ook blij.
  dinsdag 18 december 2012 @ 17:28:55 #296
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120466725
Verkeerd begrepen dan :*

Wordt een lekker slowchattopic zo.
pi_120468472
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
Is het dat of is het 'hij zou een goede vader voor mijn kinderen zijn'?
Ja, ik generaliseer.
pi_120468569
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef Pvoesss het volgende:
Nee ik zei dat het niet mijn voorkeur had. Maar wie ben ik om zijn hobby te bashen.
En als het hem echt heel erg blij maakt dan maakt het mij ook blij.
Niet je voorkeur maar je gaat wel beginnen aan lessen ooit?
pi_120468600
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
Niet je voorkeur maar je gaat wel beginnen aan lessen ooit?
Geven en nemen he.
Ja, ik generaliseer.
pi_120468633
Niet mijn voorkeur in een partner nee, maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet wil begrijpen.
Dat ik graag wil weten wat hem er zo in aantrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')