quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij woont samen met zijn zus?
In dit geval wel als je het over partnerkeuze hebt. Als die jongeman motor rijd, lijkt mij dat geen afknapper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je praktische zaken bijzaak vindt.
Helaas hij heeft geen zusquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]was ook mijn eerste gedachte.
De 2e was. Pics van zijn zus?
Maar een ongunstige woonsituatie die nog jaren niet gaat veranderen lijkt me wel een beetje vervelend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
In dit geval wel als je het over partnerkeuze hebt. Als die jongeman motor rijd, lijkt mij dat geen afknapper.
Uiteindelijk is het natuurlijk heel persoonlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een ongunstige woonsituatie die nog jaren niet gaat veranderen lijkt me wel een beetje vervelend.
Ach, als de eierstokken hard genoeg gaan rammelen dan kiezen vrouwen voor stabiliteit ipv silverback alpha genes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Northside het volgende:
Ik vraag me af hoeveel meer vrijgezellen er in NL zouden zijn als vrouwen niet op gegeven moment een kinderwens zouden krijgen. Ik zie nu om me heen (+/- 30 jaar oud) allemaal vrouwen settelen voor mannen die ze vroeger nooit overwogen zouden hebben. Vreemde gewaarwording.
Ja, maar hoe zou de maatschappij eruit zien als dat niet zo was?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef McNulty het volgende:
Ach, als de eierstokken hard genoeg gaan rammelen dan kiezen vrouwen voor stabiliteit ipv silverback alpha genes.
doen die gasten toch zelf? de meesten zijn nu eenmaal grote softies als het op vrouwen aan komt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Northside het volgende:
Ik vraag me af hoeveel meer vrijgezellen er in NL zouden zijn als vrouwen niet op gegeven moment een kinderwens zouden krijgen. Ik zie nu om me heen (+/- 30 jaar oud) allemaal vrouwen settelen voor mannen die ze vroeger nooit overwogen zouden hebben. Vreemde gewaarwording.
dat verklaart niet waarom veel vrouwen toch hun vriend in meer of mindere mate proberen te veranderen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat je als vrouw op een moment er ook gewoon achter komt dat uiterlijk alleen gewoon niet genoeg is. Dat er veel meer mannen bij je passen als je bepaalde dingen los laat.
jij bent niet zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ken niet alle vrouwen dus daar weet ik weinig van
jou mag ik wel. volgens mij zijn er maar weinig vrouwen zo. kan ook aan mijn mannelijke blik liggen hoor. maar je was ook al niet van het shoppen, dus volgens mij hoeven kerels bij jou ook niet bang te zijn dat hun garderobe opnieuw aangeschaft wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie niet in waarom ik hem zou willen veranderen ik vind hem leuk zoals hij is![]()
[ afbeelding ]
Dit is wat ik wel heel erg vaak zie dat vrouwen de eerste vrouw zijn.
Terwijl ik dan denk joh doe gewoon het laatste en laat hem zijn wie hij is.
(zelfs inclusief fouten grappen en vieze scheetjes)
Maar die motor wil je wel weer de deur uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie niet in waarom ik hem zou willen veranderen ik vind hem leuk zoals hij is![]()
[ afbeelding ]
Dit is wat ik wel heel erg vaak zie dat vrouwen de eerste vrouw zijn.Terwijl ik dan denk joh doe gewoon het laatste en laat hem zijn wie hij is. (zelfs inclusief foute grappen en vieze scheetjes)
![]()
Wat? Je vond zn motor niet leuk zij jequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef Pvoesss het volgende:
Nee hoor de motor blijft.ik ga zelfs mee naar alle motorbeurzen voor hem
![]()
En ik hoop ooit mijn motor rijbewijs te halenof iig een paar lessen.
Is het dat of is het 'hij zou een goede vader voor mijn kinderen zijn'?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat je als vrouw op een moment er ook gewoon achter komt dat uiterlijk alleen gewoon niet genoeg is. Dat er veel meer mannen bij je passen als je bepaalde dingen los laat.
Niet je voorkeur maar je gaat wel beginnen aan lessen ooit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef Pvoesss het volgende:
Nee ik zei dat het niet mijn voorkeur had. Maar wie ben ik om zijn hobby te bashen.
En als het hem echt heel erg blij maakt dan maakt het mij ook blij.
Geven en nemen he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
Niet je voorkeur maar je gaat wel beginnen aan lessen ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |