We zijn het eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
helemaal mee eens.
De mannen die zich geïntimideerd zouden voelen zijn nu rond de 80, verder is het alleen gelul van "kijk mij eens hoog op de ladder staan, en het is niet mijn schuld dat ik niet aan de vent kom".
Indeed!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Murdera het volgende:
Ik vind het elke keer weer een speciaal momentje.![]()
Jij momenteel nu iemand eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
Ik laat mijn eisen altijd direct vallen als ik het fijn heb met iemand.
Ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Murdera het volgende:
Meer een FwB situatie.![]()
En hoe gaat het bij jou? Nog leuke stukken mannenvlees tegengekomen?
Nee idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd natuurlijk![]()
Mannenvlees wel, maar niets wat is blijven hangen
Wat mij vooral opviel was die vrouw van in de 40 die die date had met die man die zenuwachtig was en hem daarom afwees...terwijl ze zelf ook flink zenuwachtig was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijnEen carrière hebben, heel veel eisen aan een man stellen en vooral willen dat hij jou centraal stelt. Hoog opgeven over hoe vrijgevochten je bent, maar eigenlijk gewoon een vent zoeken die de keukenkastjes op komt hangen. Logisch dat mannen daar ver vandaan blijven.
Geen inleving, zie ik wel vaker trouwens. Vrouwen die mannen afwijzen om de minpunten die ze zelf overduidelijk ook bezitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel was die vrouw van in de 40 die die date had met die man die zenuwachtig was en hem daarom afwees...terwijl ze zelf ook flink zenuwachtig was.
Ik kan dit niet benoemen, maar raar vind ik het wel.
Kan toch dat ze niet valt op zenuwachtige mannen. Boeit dan niet dat ze het zelf wel was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat mij vooral opviel was die vrouw van in de 40 die die date had met die man die zenuwachtig was en hem daarom afwees...terwijl ze zelf ook flink zenuwachtig was.
Ik kan dit niet benoemen, maar raar vind ik het wel.
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
Nu ik er over nadenk, dat doe ik zelf ook.
Asociaal, arrogant, bot en lui gedrag kan ik niet waarderen.quote:
Maar vind je dan ook dat jij die eigenschappen niet moet hebben.. of wil je gewoon een vriendin die die eigenschappen accepteert bij je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
Asociaal, arrogant, bot en lui gedrag kan ik niet waarderen.
Labiel volk wens ik niet mee om te gaan.
Ik zal niet veranderen, dus dat laatste.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vind je dan ook dat jij die eigenschappen niet moet hebben.. of wil je gewoon een vriendin die die eigenschappen wel oke vindt bij een ander?
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
Ik zal niet veranderen, dus dat laatste.
Nouja, een beetje hypocriet is het wel van me toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Mensen zeggen altijd oh het is zo hypocriet blabla verhaal. Slaat eigenlijk in veel gevallen nergens op.
Tja, zelf vind ik het wel meevallen. Maar thats just me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
Nouja, een beetje hypocriet is het wel van me toch?
Ik wil ook geen onzekere zolderkamerautistquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen inleving, zie ik wel vaker trouwens. Vrouwen die mannen afwijzen om de minpunten die ze zelf overduidelijk ook bezitten.
Nu ik er over nadenk, dat doe ik zelf ook.
Je vangt de vis aan de hand van de soort aas die je gebruikt. In dit geval ben je niet alleen de visser, maar ook het aas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil ook geen onzekere zolderkamerautist
Pvoesss toch...quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:53 schreef Pvoesss het volgende:
Gaat het niet gewoon om het formaat van de hengel
Op mij kwam ze wel over als iemand die altijd wel een reden kan verzinnen bij elke date om er niet mee door te gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan toch dat ze niet valt op zenuwachtige mannen. Boeit dan niet dat ze het zelf wel was.
Natuurlijk is het niet slim om hem niet nog een kans te geven alleen daarom, want zenuwen zijn vaak aanwezig op een eerste date.
Maar het mom van "zij is zelf ook zo" dat slaat nergens op, want hoe zij is zegt niets over op wat voor types ze valt.
Allemaal vervelende vrouwen eigenlijk. Uiterlijk meestal wel oke, maar verwachten echt te veel van een man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het moet wel een beetje van twee kanten komen uiteindelijk.
Maar zo te horen hoef ik die aflevering niet te kijken met het doel wijzer te worden...
Dat zou heel goed kunnen. filmpje niet gezien. Maar dat was dan natuurlijk ook niet het punt van mijn post.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Op mij kwam ze wel over als iemand die altijd wel een reden kan verzinnen bij elke date om er niet mee door te gaan.
Van een mooi bord kun je niet eten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef debeterebob het volgende:
Een van die vrouwen is wel mooiOok nog wel leuke vrouw
Groene ogen
![]()
Ze heeft ook scherpe knieen, dus was toch niks geworden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Van een mooi bord kun je niet eten.
De zolderkamerautisten van tegenwoordig worden ook steeds brutaler!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze heeft ook scherpe knieen, dus was toch niks geworden.
Mijn nichtje is serieus onzeker over haar knieënquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze heeft ook scherpe knieen, dus was toch niks geworden.
Leve de geëmancipeerde vrouw met een broek!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah nou zo gek is het niet hoor dat iemand onzeker is over de knieën..
Knieën kunnen je hele benen verzieken..
Zelfde mechanisme als die vrouwen die zich verschuilen achter een 'sterk' karakter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
De zolderkamerautisten van tegenwoordig worden ook steeds brutaler!
Sorry, was je eigen opmerking
Wij verbazen ons hequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
"dan is het noodzakelijk er een soort van spermadonor voor te vinden".
Ik denk dat dat helemaal niet zo moeilijk is hoor jongedame...
Edit: Oh verdraait, hij moet ook nog leuk en intelligent zijn en bij haar willen blijven
Kan zijn, maar blijkbaar is dat een factor die hem niet stoorde. Tuurlijk boeit dat wel, ze doet klaarblijkelijk iets fout als het om daten gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan toch dat ze niet valt op zenuwachtige mannen. Boeit dan niet dat ze het zelf wel was.
Natuurlijk is het niet slim om hem niet nog een kans te geven alleen daarom, want zenuwen zijn vaak aanwezig op een eerste date.
Maar het mom van "zij is zelf ook zo" dat slaat nergens op, want hoe zij is zegt niets over op wat voor types ze valt.
Hier geldt weer hetzelfde, wellicht zijn haar eisen gewoon te streng. Naja, als ze nooit kinderen zal krijgen, zullen die foutieve genen er sowieso uitgefiltert worden!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
"dan is het noodzakelijk er een soort van spermadonor voor te vinden".
Ik denk dat dat helemaal niet zo moeilijk is hoor jongedame...
Dat is iets waar ik totaal niet op let. Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn nichtje is serieus onzeker over haar knieën
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
En dat met scherpe knieën heb ik overigens nooit begrepen.
Dat dat van die scherpe knieen een grap is en niet serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg het mij dan maar eens uit ipv dit topic als een soort van sc te gebruiken
Maar ik heb niet het idee dat je echt erg serieus bezig bent in dit topicquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat dat van die scherpe knieen een grap is en niet serieus
Ik voeg toch wel iets toe. Alleen soms heb ik humor. Kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik heb niet het idee dat je echt erg serieus bezig bent in dit topic
En dan snap ik nog niet het hele gedoe rond scherpe knieen. Goed, het is een grap, maar het is er 1tje die ik niet begrijpen kan. Vind hem maar wat flauw of zo.
Het grappige is, dat veeleisende straalt er voor mij niet vanaf. Het lijkt allemaal heel logisch wat ze doen en hoe ze reageren. Misschien overschatten ze zichzelf wel een beetje?quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Geinige docu over (veeleisende) vrouwen en daten:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
En hoe zit het dan met die scherpe knieen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voeg toch wel iets toe. Alleen soms heb ik humor. Kan ik niks aan doen.
Vind ik wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grappige is, dat veeleisende straalt er voor mij niet vanaf. Het lijkt allemaal heel logisch wat ze doen en hoe ze reageren. Misschien overschatten ze zichzelf wel een beetje?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.
Zitten trouwens nog best leuke stukjes tussen. Vooral dat stukje rond 35 minuten, dat ze mannen proberen te versierenwel lachen. Best awkward allemaal.
En ik wordt echt ziek van die operazangeres en die oude vrouw.
Wat mij ook opviel was hoe erg ze met het uiterlijk van hun potentiele partners bezig waren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.
Zitten trouwens nog best leuke stukjes tussen. Vooral dat stukje rond 35 minuten, dat ze mannen proberen te versierenwel lachen. Best awkward allemaal.
En ik wordt echt ziek van die operazangeres en die oude vrouw.
WAT? Dumpen die handel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze gewoon niet het vermogen hebben om verder te kijken dan bepaalde eisen. Als ik mij vast had gebeten in dingen die ik liever niet zie in mijn partner dan had ik nooit wat met mijn eigen vriend gehad.. Die heeft namelijk wel genoeg dingen die niet mijn voorkeur hebben.
Helaas voor jou heeft niet elke man een grote penis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze gewoon niet het vermogen hebben om verder te kijken dan bepaalde eisen. Als ik mij vast had gebeten in dingen die ik liever niet zie in mijn partner dan had ik nooit wat met mijn eigen vriend gehad.. Die heeft namelijk wel genoeg dingen die niet mijn voorkeur hebben.
Dat heeft hij nou net welquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helaas voor jou heeft niet elke man een grote penis.
Negerdating.nlquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helaas voor jou heeft niet elke man een grote penis.
Ik had niet anders verwacht...quote:
De bijzaken dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn motor, zijn woonplaats, zijn woonsituatie.
Hij woont bij zijn ouders in een boerendorp?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn motor, zijn woonplaats, zijn woonsituatie.
Zijn motor zet je op marktplaats, de laatste 2 door te verhuizen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
In dese situatie is de woonsituatie niet iets dat erg handig is.
Het is niet iets dat je makkelijk op lost.en ook de afstand is lastig.
Maar het absoluut wel waard.
Hij woont samen met zijn zus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Een koophuis met een ander raak je niet zomaar kwijt tegenwoordig.![]()
Zeker niet als je het koophuis gekocht hebt met een familielid en het een mega klusproject is en was.
Is inderdaad lastig in deze tijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Een koophuis met een ander raak je niet zomaar kwijt tegenwoordig.![]()
Zeker niet als je het koophuis gekocht hebt met een familielid en het een mega klusproject is en was.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij woont samen met zijn zus?
In dit geval wel als je het over partnerkeuze hebt. Als die jongeman motor rijd, lijkt mij dat geen afknapper.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je praktische zaken bijzaak vindt.
Helaas hij heeft geen zusquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]was ook mijn eerste gedachte.
De 2e was. Pics van zijn zus?
Maar een ongunstige woonsituatie die nog jaren niet gaat veranderen lijkt me wel een beetje vervelend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
In dit geval wel als je het over partnerkeuze hebt. Als die jongeman motor rijd, lijkt mij dat geen afknapper.
Uiteindelijk is het natuurlijk heel persoonlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een ongunstige woonsituatie die nog jaren niet gaat veranderen lijkt me wel een beetje vervelend.
Ach, als de eierstokken hard genoeg gaan rammelen dan kiezen vrouwen voor stabiliteit ipv silverback alpha genes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Northside het volgende:
Ik vraag me af hoeveel meer vrijgezellen er in NL zouden zijn als vrouwen niet op gegeven moment een kinderwens zouden krijgen. Ik zie nu om me heen (+/- 30 jaar oud) allemaal vrouwen settelen voor mannen die ze vroeger nooit overwogen zouden hebben. Vreemde gewaarwording.
Ja, maar hoe zou de maatschappij eruit zien als dat niet zo was?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef McNulty het volgende:
Ach, als de eierstokken hard genoeg gaan rammelen dan kiezen vrouwen voor stabiliteit ipv silverback alpha genes.
doen die gasten toch zelf? de meesten zijn nu eenmaal grote softies als het op vrouwen aan komt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Northside het volgende:
Ik vraag me af hoeveel meer vrijgezellen er in NL zouden zijn als vrouwen niet op gegeven moment een kinderwens zouden krijgen. Ik zie nu om me heen (+/- 30 jaar oud) allemaal vrouwen settelen voor mannen die ze vroeger nooit overwogen zouden hebben. Vreemde gewaarwording.
dat verklaart niet waarom veel vrouwen toch hun vriend in meer of mindere mate proberen te veranderen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat je als vrouw op een moment er ook gewoon achter komt dat uiterlijk alleen gewoon niet genoeg is. Dat er veel meer mannen bij je passen als je bepaalde dingen los laat.
jij bent niet zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ken niet alle vrouwen dus daar weet ik weinig van
jou mag ik wel. volgens mij zijn er maar weinig vrouwen zo. kan ook aan mijn mannelijke blik liggen hoor. maar je was ook al niet van het shoppen, dus volgens mij hoeven kerels bij jou ook niet bang te zijn dat hun garderobe opnieuw aangeschaft wordt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie niet in waarom ik hem zou willen veranderen ik vind hem leuk zoals hij is![]()
[ afbeelding ]
Dit is wat ik wel heel erg vaak zie dat vrouwen de eerste vrouw zijn.
Terwijl ik dan denk joh doe gewoon het laatste en laat hem zijn wie hij is.
(zelfs inclusief fouten grappen en vieze scheetjes)
Maar die motor wil je wel weer de deur uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zie niet in waarom ik hem zou willen veranderen ik vind hem leuk zoals hij is![]()
[ afbeelding ]
Dit is wat ik wel heel erg vaak zie dat vrouwen de eerste vrouw zijn.Terwijl ik dan denk joh doe gewoon het laatste en laat hem zijn wie hij is. (zelfs inclusief foute grappen en vieze scheetjes)
![]()
Wat? Je vond zn motor niet leuk zij jequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef Pvoesss het volgende:
Nee hoor de motor blijft.ik ga zelfs mee naar alle motorbeurzen voor hem
![]()
En ik hoop ooit mijn motor rijbewijs te halenof iig een paar lessen.
Is het dat of is het 'hij zou een goede vader voor mijn kinderen zijn'?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat je als vrouw op een moment er ook gewoon achter komt dat uiterlijk alleen gewoon niet genoeg is. Dat er veel meer mannen bij je passen als je bepaalde dingen los laat.
Niet je voorkeur maar je gaat wel beginnen aan lessen ooit?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef Pvoesss het volgende:
Nee ik zei dat het niet mijn voorkeur had. Maar wie ben ik om zijn hobby te bashen.
En als het hem echt heel erg blij maakt dan maakt het mij ook blij.
Geven en nemen he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
Niet je voorkeur maar je gaat wel beginnen aan lessen ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |