abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120412554
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niks geen Trololol.

Maar prima kennelijk weet jij het zoveel beter.

Laten we even terug kijken wat je huidige opvattingen en gedrag je gebracht heeft?

Dat weet jij het beste, vul hem even in aub.
Lekker hautain dit ;(
pi_120412560
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Als je iets wilt wat onbereikbaar is en blijft heb je wat mij betreft een identiteitsprobleem.
Heel eerlijk ik verdenk er bij hier een heleboel daar ook inderdaad van
pi_120412677
quote:

[..]

Als je iets wilt wat onbereikbaar is en blijft heb je wat mij betreft een identiteitsprobleem.
Hoe bedoel je dat?
pi_120412758
Ik d
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 13:04 schreef Ziba het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Ik denk dat die bedoelt dat je dan iemand hebt die steeds van alles idealiseert en niet bereid is om er iets aan te doen of stappen te ondernemen , dus eigenlijk stilstaat in zijn eigen ontwikkeling.
pi_120412796
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niks geen Trololol.

Maar prima kennelijk weet jij het zoveel beter.

Laten we even terug kijken wat je huidige opvattingen en gedrag je gebracht heeft?

Dat weet jij het beste, vul hem even in aub.
- Ik ken nu mensen die ik mogelijk als vriend zou kunnen beschouwen.

- Ik zit nu bij een studentenvereniging

- Ik ben op een andere sportclub gegaan

- Ik heb gedate

- Ik kan nu eindelijk op z'n minst gewoon contact hebben met meiden zonder dat ik uiterst verlegen word of wat dan ook.

Dat zijn allemaal dingen waar ik vorig jaar alleen maar van kon dromen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 17 december 2012 @ 13:07:48 #106
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120412812
quote:

[..]

Niet alle doelen blijven onbereikbaar, maar je moet er wel voor werken. Jezelf berusten in je lot omdat je denkt dat beter er toch niet in zit is wel een van de slechtste dingen die iemand kan doen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 17 december 2012 @ 13:10:36 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_120412908
Trouwens, dat is het hele probleem
Voor veel mensen hier. Niet durven veranderen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 17 december 2012 @ 13:11:19 #108
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120412937
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 13:04 schreef Ziba het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Wat Formerljellybean zegt. Eigenlijk verkapte onzekerheid.

Als je weet wie je bent, en je zit daarbij lekker in je vel, dan weet je waar je voor staat en kan je een gezonde positief realistische kijk hebben. Dingen die nog niet in je bereik zijn kan je dan nastreven, en dingen die dat niet zijn lekker loslaten omdat het toch niet jou ding is.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_120412952
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat is bij complex toch niet het geval? En nog loop je steeds op hem af te geven.
  maandag 17 december 2012 @ 13:12:30 #110
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120412992
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Niet alle doelen blijven onbereikbaar, maar je moet er wel voor werken. Jezelf berusten in je lot omdat je denkt dat beter er toch niet in zit is wel een van de slechtste dingen die iemand kan doen.
Inderdaad, daarom ook "is én blijft". Je moet daarom ook gewoon realistisch zijn. :)
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 17 december 2012 @ 13:13:40 #111
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_120413040
Er vast wel een fokster op deze wereld forum die wel een keer wil daten.
  maandag 17 december 2012 @ 13:13:54 #112
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120413052
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 13:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar dat is bij complex toch niet het geval? En nog loop je steeds op hem af te geven.
Het allerbelangrijkste wat hij nog niet heeft aangepakt is zijn onzekerheid. Zijn hele wil om te veranderen wordt gedreven door die onzekerheid.

Mensen ruiken dat... (en dus ook vrouwen)

Maar om even positief te blijven, hij is al van ver gekomen ;)
pi_120413126
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Het allerbelangrijkste wat hij nog niet heeft aangepakt is zijn onzekerheid. Zijn hele wil om te veranderen wordt gedreven door die onzekerheid.

Mensen ruiken dat...
Dat zal allemaal wel. Maar de dingen die hij nu doet helpen dat wel te verbeteren lijkt me ;)
pi_120413132
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef Comp_Lex het volgende:

Het is gewoon iets wat op ieders "huisje-boompje-beestje todo lijstje" staat denk ik :)
Dat is misschien wel zo, maar heb je niet het idee dat je heel veel heel snel wilt.
Zoals je kinderwens en je alleenstaande vader-topic?
  maandag 17 december 2012 @ 13:17:44 #115
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120413218
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:12 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Inderdaad, daarom ook "is én blijft". Je moet daarom ook gewoon realistisch zijn. :)
Ach, een beetje onrealistisch zijn mag af en toe ook wel hoor. De weg naar een onbereikbaar doel kan je ook op grotere hoogtes tillen :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 17 december 2012 @ 13:17:55 #116
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120413223
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel. Maar de dingen die hij nu doet helpen dat wel te verbeteren lijkt me ;)
Nee, want sommigen mensen kleden zich juist uit onzekerheid erg goed, en proberen het onderste uit de kan te halen. Onzekerheid kent vele vormen, maar het onderliggende probleem moet worden aangepakt.

Hij moet positief over zichzelf leren denken, los van prestaties.

Ik denk persoonlijk dat problemen met versieren altijd met onzekerheid te maken heeft.
pi_120413456
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Nee, want sommigen mensen kleden zich juist uit onzekerheid erg goed, en proberen het onderste uit de kan te halen. Onzekerheid kent vele vormen, maar het onderliggende probleem moet worden aangepakt.

Ik denk persoonlijk dat problemen met versieren altijd met onzekerheid te maken heeft.
Ik denk dat hij door juist aan deze dingen te werken, meer positieve feedback krijgt van anderen en daardoor beter in zijn vel kan gaan zitten. Is zeker niet optimaal, maar zo werkt het toch wel vaak.
  maandag 17 december 2012 @ 13:26:41 #118
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120413575
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat hij door juist aan deze dingen te werken, meer positieve feedback krijgt van anderen en daardoor beter in zijn vel kan gaan zitten. Is zeker niet optimaal, maar zo werkt het toch wel vaak.
Ik heb zelf heel lang met onzekerheid (onbewust) geworsteld en dat kenmerkte zich bij mij juist in het keihard aan mijzelf werken. Hielp geen barst, want ik voelde mij nog even rot van achteren als van voren.

Het helpt wel gedeeltelijk, maar je blijft toch onbewust op zoek gaan naar het ei van columbus.
pi_120413586
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik voel me nu ook al een stuk beter :)
Ik loop de laatste tijd in ieder geval niet zo te janken :)
Als ik mijn allereerste post weer teruglees denk ik "man man man....". Ik kan me er niet meer in vinden eigenlijk.
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar heb je niet het idee dat je heel veel heel snel wilt.
Zoals je kinderwens en je alleenstaande vader-topic?
De grap is dat het in theorie ook echt heel snel kan :)
Ik kan bijvoorbeeld in een paar maanden tijd bijvoorbeeld bijna volledig van mijn acne af zijn zodra ik met de kuur begin.
Ik word gedreven door inderdaad mijn onzekerheid en mijn behoeftes. Ik wil niet alleen achterblijven. Ik wil niet terug naar de hel.
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dat helpt niet als resultaat uitblijft.
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Inderdaad :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 17 december 2012 @ 13:28:31 #120
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120413656
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat helpt niet als resultaat uitblijft.

Resultaat volgt op termijn. Vanuit een gezonde eigenwaarde aan jezelf werken heeft altijd positief effect.

En dan heb je als vanzelf ook wat te bieden aan evt. vrouw.
pi_120413676
Dat kan wel zo zijn maar waarom niet gelukkig met jezelf zijn en daarna denken aan liefde en kinderen.
  maandag 17 december 2012 @ 13:33:10 #122
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120413823
Ik denk dat als je je goed kleed e.d. meiden je eerder leuk vinden dan wanneer je dat niet zou doen. Dit soort er automatisch al voor dat je minder slechte ervaringen krijgt. De onderliggende onzekerheid moet je ook aanpakken maar kan wel weggaan door zaken aan te passen waar je controle over hebt (die vervolgens je een beter gevoel geven omdat mensen je beter behandelen). 'Onderliggende onzekerheid' is ook wel lastig denk ik. Want zoiets kan niet uit het niets verbeteren, daar moet aanleiding voor zijn (net zoals voor alles). Gewoon denken dat je geweldig bent maar wel elke keer blauwtjes loopt hou je niet vol om het zo maar te zeggen.

Waar je controle over hebt optimaliseren en de rest is een beetje van chips fall where they may.
we dan
  maandag 17 december 2012 @ 13:36:00 #123
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120413932
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja. Denk dat het er meer mee te maken heeft dat men geen idee heeft hoe. Bedoel wij geven tips, maar alsnog voor hen gaat het geforceerd, niet uit zichzelf. Is volgens mij alsof ze een schema aanhouden, en dat is alsnog beter dan geen schema en niet die tips uitvoeren.. maar toch het gaat niet uit henzelf zo gemakkelijk... Denk dat het lastiger is vooral voor hen dan dat het echt met durven te maken heeft (durven te veranderen, durven op meiden af te stappen misschien wel bijvoorbeeld).
we dan
pi_120413937
Maar wat is goed kleden.. Voor de 1 is dat Hugo Boss kleding en voor de ander een leuk t-shirt.
De ene vrouw valt op mannen met baard en snor en een ander die kan dat niet waarderen.

Ik denk dat je meer hebt aan zelfverzekerdheid dan de juiste kleding.
pi_120413947
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik heb zelf heel lang met onzekerheid (onbewust) geworsteld en dat kenmerkte zich bij mij juist in het keihard aan mijzelf werken. Hielp geen barst, want ik voelde mij nog even rot van achteren als van voren.
Dat kan ook nog aan compleet iets anders liggen (mogelijk een stoornis).
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Resultaat volgt op termijn. Vanuit een gezonde eigenwaarde aan jezelf werken heeft altijd positief effect.

En dan heb je als vanzelf ook wat te bieden aan evt. vrouw.
Ik denk dat de motivatie niet zo heel belangrijk is zolang je aan het eind van de rit maar wel positief over jezelf denkt. Dat is toch het allerbelangrijkste vind ik.
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef Pvoesss het volgende:
Dat kan wel zo zijn maar waarom niet gelukkig met jezelf zijn en daarna denken aan liefde en kinderen.
Er wordt momenteel hard gewerkt aan gelukkig met mezelf zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik denk dat als je je goed kleed e.d. meiden je eerder leuk vinden dan wanneer je dat niet zou doen. Dit soort er automatisch al voor dat je minder slechte ervaringen krijgt. De onderliggende onzekerheid moet je ook aanpakken maar kan wel weggaan door zaken aan te passen waar je controle over hebt (die vervolgens je een beter gevoel geven omdat mensen je beter behandelen). 'Onderliggende onzekerheid' is ook wel lastig denk ik. Want zoiets kan niet uit het niets verbeteren, daar moet aanleiding voor zijn (net zoals voor alles). Gewoon denken dat je geweldig bent maar wel elke keer blauwtjes loopt hou je niet vol om het zo maar te zeggen.

Waar je controle over hebt optimaliseren en de rest is een beetje van chips fall where they may.
:Y
  maandag 17 december 2012 @ 13:37:53 #126
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120414005
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat kan ook nog aan compleet iets anders liggen (mogelijk een stoornis).

Lekker makkelijk om de verantwoording over je eigen leven buiten jezelf te houden.

quote:
Ik denk dat de motivatie niet zo heel belangrijk is zolang je aan het eind van de rit maar wel positief over jezelf denkt. Dat is toch het allerbelangrijkste vind ik.
Motivatie komt voort over hoe je over jezelf denkt, niet andersom.
pi_120414010
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Maar wat is goed kleden.. Voor de 1 is dat Hugo Boss kleding en voor de ander een leuk t-shirt.
De ene vrouw valt op mannen met baard en snor en een ander die kan dat niet waarderen.

Maar het is wel meetbaar aan de hand van reacties van meiden.
  maandag 17 december 2012 @ 13:38:32 #128
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120414038
quote:

Ja als je zelfverzekerd bent kan je in de slobberigste kleding nog een meid versieren als het ware. Maar bedoel beide is belangrijk naar mijn idee. Als kleding een factor is waar je invloed op hebt en je eigenbeeld verbetert (en ook hoe anderen naar je kijken) dan waarom niet... het is niet of/of. Je kan aan beide werken toch? En als je wat normale kleding hebt die een beetje netjes zit, gewoon vaak genoeg wast e.d.. dan is het voor genoeg meiden al wel oke lijkt me. Er zijn altijd meiden die bepaalde kleding niet leuk vinden maar ja... er is altijd een groep die je niet bereikt... dat is voor iedereen zo.
we dan
  maandag 17 december 2012 @ 13:38:33 #129
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120414039
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Maar hoe ben je uiteindelijk dan van die onzekerheid afgekomen? Of heb je daar nog steeds last van?
  maandag 17 december 2012 @ 13:39:38 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120414086
quote:

Zolang je maar niet zo'n standaard nerd blauwe spijkerbroek aantrekt :+
  maandag 17 december 2012 @ 13:40:34 #131
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120414117
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang je maar niet zo'n standaard nerd blauwe spijkerbroek aantrekt :+
Witte sportsokken dan? >:)
we dan
pi_120414129
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar het is wel meetbaar aan de hand van reacties van meiden.
Ja maar je weet van tevoren niet waar je succes mee hebt dus de reacties heb je weinig aan.
Het is zo persoons afhankelijk. Ik vind mannen met erg kort haar heel lelijk.. een ander gaat daar weer van uit zijn dak. Een man die heel zelfverzekerd is over zijn korte haar is dan wel weer sexyer dan een onzekere met lang haar. (ookal vind ik dat aantrekkelijk)
  maandag 17 december 2012 @ 13:42:22 #133
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120414183
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Maar hoe ben je uiteindelijk dan van die onzekerheid afgekomen? Of heb je daar nog steeds last van?
Ik kwam er achter dat ik altijd dacht dat mensen negatief over mij dachten. Als die gedachten opkwamen heb ik die 'gecounterd' met realistische gedachten. Mensen vinden je niet standaard niet leuk, maar zijn meestal positief neutraal. En zelfs als die enkeling je niet aardig vind, maakt dat geen bal uit.

Ging een tijd overheen, je moet bepaalde gedachte en gedragspatronen doorbreken, maar uiteindelijk na een paar maanden zeer duidelijk effect. Ik heb nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten.
  maandag 17 december 2012 @ 13:42:54 #134
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_120414209
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja maar je weet van tevoren niet waar je succes mee hebt dus de reacties heb je weinig aan.
Het is zo persoons afhankelijk. Ik vind mannen met erg kort haar heel lelijk.. een ander gaat daar weer van uit zijn dak. Een man die heel zelfverzekerd is over zijn korte haar is dan wel weer sexyer dan een onzekere met lang haar. (ookal vind ik dat aantrekkelijk)
En toch hé.. zijn gewoon genoeg zaken waar wel een meerderheid van de meiden belang aan hecht.. je brengt het nu alsof mensen allemaal superuniek zijn ofzo. Maar bedoel volgens mij valt dat wel mee. Nette kleding, netjes je haar, geurtje, goede schoenen, beetje goed gezicht en wat weten te praten en gewoon te doen en de meeste meiden vinden je wel leuk. Is niet zo dat de ene dan denkt van 'wow' en de ander van 'ow nee hem helemaal niet!'.
we dan
pi_120414321
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om de verantwoording over je eigen leven buiten jezelf te houden.
Ik had het niet over mezelf.
quote:
Motivatie komt voort over hoe je over jezelf denkt, niet andersom.
Motivatie komt bij mij voort uit de kracht en de wil om te veranderen.
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Klopt :)
Maar ik heb voor mezelf een beeld gecreëerd waar ik me naartoe wil werken (wat dan weer aangepast kan worden aan de hand van feedback die ik krijg).
  maandag 17 december 2012 @ 13:49:38 #136
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120414510
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik kwam er achter dat ik altijd dacht dat mensen negatief over mij dachten. Als die gedachten opkwamen heb ik die 'gecounterd' met realistische gedachten. Mensen vinden je niet standaard niet leuk, maar zijn meestal positief neutraal. En zelfs als die enkeling je niet aardig vind, maakt dat geen bal uit.
Klinkt heel erg herkenbaar (zowel je probleem als de oplossing ervoor). Die gedachtenpatronen veranderen heeft mij ook heel erg geholpen.

Het is b.v. opeens veel makkelijker om iemand ergens voor uit te nodigen als je je realiseert dat je het zelf ook heel erg leuk zou vinden als iemand dat bij jou zou doen. Door jezelf dus te verplaatsen in de andere partij wordt de angst voor afwijzing opeens een stuk minder.
pi_120414571
Goede schoenen is ook iets wat smaak afhankelijk is net als nette kleding en netjes haar.

De ene meid zou de bovenstaande foto totaal niet netjes genoeg vinden.
En de andere meid zou het onderste weer niet kunnen waarderen..
Ik vind het bovenste het mooist, maar als de onderste zelf verzekerder is en beter in zijn vel zou zitten dan de bovenste persoon dan zou ik de onderste kiezen.. Uiterlijk is echt niet zo belangrijk.
Uitstraling wel.
  maandag 17 december 2012 @ 13:53:33 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120414705
Voor makeovers gewoon kijken naar beauty and the nerd. Als je kijkt wat daar soms uitkomt :9

Maar dan nog moet iemand zelfverzekerd zijn. Als ik zie dat iemand onzeker uit 'zn ogen kijkt en niet weet wat ie met z'n handen aanmoet en alles. Dan knap ik er toch wel op af.. hoe knap ie ook mag zijn.
Tis alleen dat een 'beter' uiterlijk absoluut wel helpt.

en natuurlijk verschilt smaak, maar er is wel een soort van algemeen 'mooi' waar je wat mee kan doen/bijschaven dat het ook bij je past.
pi_120414755
Persoonlijk hielp bij mij de volgende gedachte heel erg: "Dit kan zo niet langer. Vanaf nu moet het helemaal anders. Kappen met deze debiele onzin en aan de bak!".

En nu gaat het veel beter :s) :s) :s)

Het eerdere gejank van mij kwam meer voort uit onmacht en dat ik niet direct de oplossing zag.
pi_120414837
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Pvoesss het volgende:
Goede schoenen is ook iets wat smaak afhankelijk is net als nette kleding en netjes haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De ene meid zou de bovenstaande foto totaal niet netjes genoeg vinden.
En de andere meid zou het onderste weer niet kunnen waarderen..
Ik vind het bovenste het mooist, maar als de onderste zelf verzekerder is en beter in zijn vel zou zitten dan de bovenste persoon dan zou ik de onderste kiezen.. Uiterlijk is echt niet zo belangrijk.
Uitstraling wel.
Dit is gewoon allemaal 3 keer niks. Mijn inziens. Kan zoveel bij die hoofden fantaseren. Als zo'n type mij benadert ben ik beledigd. :')
pi_120414879
Lekker oppervlakking iemand 3 keer niks noemen terwijl je de persoon nog niet eens gesproken hebt.
pi_120414916
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dit is gewoon allemaal 3 keer niks. Mijn inziens. Kan zoveel bij die hoofden fantaseren. Als zo'n type mij benadert ben ik beledigd. :')
Hoezo zou je je beledigd voelen als zo'n man je knap vindt?
pi_120414924
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Pvoesss het volgende:
Lekker oppervlakking iemand 3 keer niks noemen terwijl je de persoon nog niet eens gesproken hebt.
Ik zie z'n hoofd! :o
pi_120414933
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Pvoesss het volgende:
Dat zijn mensen.
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Ziba het volgende:
Als zo'n type mij benadert ben ik beledigd. :')
Dit vind ik een stuk erger. :')
  maandag 17 december 2012 @ 13:58:35 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120414952
Op de eerste foto is hij wel mannelijker dan op die tweede. Vroeg me al af of op die tweede niet z'n tweelingzus stond :')
pi_120414970
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik zie z'n hoofd! :o
En dus concludeer jij dat hij niet goed genoeg is?
  maandag 17 december 2012 @ 13:59:16 #147
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120414986
Als ik moest kiezen ging ik voor de bovenste, maar dan moet wel die verschrikkelijke baard er af :)
pi_120414987
quote:
17s.gif Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoezo zou je je beledigd voelen als zo'n man je knap vindt?
Knap vinden is prima maar aanspreken betekent dat hij denkt dat hij mij kan krijgen. Terwijl we toch van een heel ander niveau zijn. Klinkt hard maar zo is't wel in mijn ogen. En ik meen het echt. Want meestal durven mannen 't niet. En sowieso: soort zoekt soort.
pi_120415015
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Je moet er toch naast willen lopen. Fysieke aantrekkingskracht is erg belangrijk.
pi_120415087
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zal een hele leuke jongen zijn. Heus. Maar niet voor relatie. Want ik zou me niet trots voelen als ik naast hem loop van kijk m'n vriendje O+ dus als je 't zo wil noemen: niet goed genoeg, ja.
pi_120415110
Ja maar een foto zegt zo weinig over iemand.
Iemand kan je zo erg verrassen als hij/zij/het praat..
Nu al zeggen dat iemand niet goed genoeg is vind ik wel erg ver gaan.
pi_120415138
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kan het wel begrijpen. Iedereen heeft denk ik wel die grens van Ziba. Alleen ligt die grens voor iedereen weer anders.
pi_120415147
quote:
Oh, dat zie ik op de foto al. :P Haha. Totaal niet aantrekkelijk voor mij al is het nog zo'n fijn persoon. Heb jij dat niet?
  maandag 17 december 2012 @ 14:03:45 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120415166
quote:
Je kan best veel uit een foto halen. Natuurlijk kunnen mensen je verrassen of leuker worden in de loop der tijd.
Eerste indruk is vooral uiterlijk gebaseerd.

Ik zou het er ook niet op kunnen/willen doen als ik hem zo zie. Dan moet ie wel heel gezellig/geweldig enzo zijn wil dat veranderen.
pi_120415180
Ik heb die grens ook maar niet vanaf een foto en iemand direct af schrijven.
Ik zou trotser zijn als mijn vriend een onwijs goede kerel is waar ik heel veel aan heb dan wanneer hij van uiterlijk ubergeil en knap is.
pi_120415246
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou trotser zijn als mijn vriend een onwijs goede kerel is waar ik heel veel aan heb dan wanneer hij van uiterlijk ubergeil en knap is.
Als je er niet mee over straat wil houdt het snel op.
  maandag 17 december 2012 @ 14:06:05 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120415254
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Nu trek je het weer in de extremen.
Je zoekt iets wat bij je past. En zoals ook in de beschrijving van 'nerds' staat.. is dat uiterlijk/kleding enzo bij sommigen niet op een hoge prio staat bv. Als je een vrouw bent die daar wel waarde aan hecht. dan past zo iemand gewoon niet bij je.

En ook gewoon qua uiterlijk kan je er niet opgewonden van worden. Wat naar mijn mening enorm belangrijk is binnen een relatie. In veel gevallen kan je dat best wel van een foto aflezen, tenminste de "hier kan ik het echt niet op" en de "oeeh ja lekker!"" wel. Er zijn altijd uitzonderingen en grijze gebieden.
pi_120415321
Een baard staat die jongen wel trouwens, maar misschien moet het iets meer getrimd zijn, zoals dit:

maandag 17 december 2012 @ 14:13:54 #159
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120415550
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Persoonlijk hielp bij mij de volgende gedachte heel erg: "Dit kan zo niet langer. Vanaf nu moet het helemaal anders. Kappen met deze debiele onzin en aan de bak!".

En nu gaat het veel beter :s) :s) :s)

Het eerdere gejank van mij kwam meer voort uit onmacht en dat ik niet direct de oplossing zag.
Top, dat is de juiste houding.
  maandag 17 december 2012 @ 14:15:00 #160
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120415596
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Een baard staat die jongen wel trouwens, maar misschien moet het iets meer getrimd zijn, zoals dit:
Het zit 'm niet alleen in de baard, ook in de kleding. Die combinatie van ongetrimde baard + t-shirt straalt 'nerd' uit. Bij die foto van jou is de uitstraling totaal anders.

En beide dingen zijn dus dingen die je kunt veranderen :)
pi_120415960
Ik vind het hem dan dus echt voor geen meter staan zo :D
  maandag 17 december 2012 @ 14:27:22 #162
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_120416091
Alsof hij te laat zijn bed is uitgerolt, en het even haasten was...

Ach ja, hebben we allemaal wel eens last van. O-)
pi_120417977
Nerd-uitstraling is juist wel schattig :@
pi_120419315
Geinige docu over (veeleisende) vrouwen en daten:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
pi_120420277
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:

Leuk, ik zocht net een excuus om te gaan SOG-en.
pi_120420663
quote:

bulletpoints van die docu? :)
pi_120421229
Ik vind het een beetje tegenvallen, te veel vrouwelijk gewauwel :P
En waarom ze nou een meisje van 19 interviewen waarom ze vrijgezel is? :')
pi_120421543
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 16:31 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen, te veel vrouwelijk gewauwel :P
En waarom ze nou een meisje van 19 interviewen waarom ze vrijgezel is? :')
Wsl omdat ze dan een grotere varieteit aan leeftijden hebben ;)
pi_120421586
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wsl omdat ze dan een grotere varieteid aan leeftijden hebben ;)
Ja zoiets. Maar het komt allemaal neer op 'blabla, ik wil een man en hier moet hij aan voldoen.'
Maar uitgezet dus :P
pi_120421616
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ja zoiets. Maar het komt allemaal neer op 'blabla, ik wil een man en hier moet hij aan voldoen.'
Maar uitgezet dus :P
Ik ben pas halverwege de docu, vind hem wel interessant/leuk ;)
  maandag 17 december 2012 @ 18:30:40 #171
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_120425777
Vrouwen hebben geen flauw benul wat ze voor man willen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_120426820
Een van mn beste maten gaat donderdag met zn vriendin een paar daagjes naar Londen en dan vlak voor kerst weer terug...

Als ik daar zo over nadenk dan denk ik ook wel damn, zoiets lijkt me nu ook wel echt superleuk met een dame O+ Vooral nu, tentamenweek en dat je dan iets leuks hebt om naar uit te kijken oid..

Geeft verder niet, is alleen maar een goede motivatie om mezelf in de toekomst eens wat meer open te stellen voor een relatie ..
pi_120427551
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef EiPet het volgende:
Een van mn beste maten gaat donderdag met zn vriendin een paar daagjes naar Londen en dan vlak voor kerst weer terug...

Als ik daar zo over nadenk dan denk ik ook wel damn, zoiets lijkt me nu ook wel echt superleuk met een dame O+ Vooral nu, tentamenweek en dat je dan iets leuks hebt om naar uit te kijken oid..

Geeft verder niet, is alleen maar een goede motivatie om mezelf in de toekomst eens wat meer open te stellen voor een relatie ..
kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn... :7
  maandag 17 december 2012 @ 19:38:04 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120428990
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef dawg het volgende:

[..]

kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn... :7
Gewoon een dagje gaan shoppen bij Wibra.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120429152
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef EiPet het volgende:

Herkenbaar :P
pi_120430071
quote:

[..]

Niet elke vrouw doet aan shoppen :+
pi_120430097
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ook niet op de kerstmarkt? :6
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120430158
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

dan zou ik met jou met een gerust hart een weekendje londen doen! aannemende dat je jezelf bedoelt. :+
pi_120430190
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ook niet op de kerstmarkt? :6
Nee.. ook daar shop ik niet hoor.
pi_120430219
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee.. ook daar shop ik niet hoor.
Wat dan wel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120430254
Ik shop niet, alleen als het moet en niet voor plezier.
En het merendeel doe ik dan ook nog eens online :D
pi_120430338
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik shop niet, alleen als het moet en niet voor plezier.
En het merendeel doe ik dan ook nog eens online :D
wauw. een uitzondering. ~:)
pi_120437590
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 09:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Ook via NMLK ken ik meer dan genoeg mensen die inmiddels relaties en zelfs kinderen hebben. Het kan overal, wat dat betreft is het niet anders dan een kroeg. Ik heb er zelf ook een groot aantal relaties / scharrels aan overgehouden, het is een mooi platform zoals ik al zei. Maar je moet weten hoe je je op moet stellen. Gewoon open, rustig, gezellig, niets forceren. Forceren werkt nooit. Te graag willen werkt nooit.
Kan het zijn dat wij elkaar al ontmoet hebben, zonder dat we het weten? :)
pi_120438248
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

- Ik ken nu mensen die ik mogelijk als vriend zou kunnen beschouwen.

- Ik zit nu bij een studentenvereniging

- Ik ben op een andere sportclub gegaan

- Ik heb gedate

- Ik kan nu eindelijk op z'n minst gewoon contact hebben met meiden zonder dat ik uiterst verlegen word of wat dan ook.

Dat zijn allemaal dingen waar ik vorig jaar alleen maar van kon dromen :)
Heel fijn om te lezen hoe goed je bezig bent.
Wat zijn de stappen waar je nu mee bezig bent?
pi_120446519
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Heel fijn om te lezen hoe goed je bezig bent.
Wat zijn de stappen waar je nu mee bezig bent?
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn studie, maar dat heeft niks te maken met versieren. Als ik weer iets heb op het gebied van versieren/relaties, dan meld ik het wel even :)
pi_120447186
quote:

[..]

Ze kan toch ook haar eigen geld uitgeven?
pi_120449344
quote:

Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijn :') Een carrière hebben, heel veel eisen aan een man stellen en vooral willen dat hij jou centraal stelt. Hoog opgeven over hoe vrijgevochten je bent, maar eigenlijk gewoon een vent zoeken die de keukenkastjes op komt hangen. Logisch dat mannen daar ver vandaan blijven.
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:43:49 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_120449564
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Kan het zijn dat wij elkaar al ontmoet hebben, zonder dat we het weten? :)
Wij kennen elkaar heel erg goed maar dat weet jij niet. Mooi nieuw huis btw. Altijd gezellig, woonwagens in de straat.
For great justice!
pi_120449696
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 december 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze kan toch ook haar eigen geld uitgeven?
Nee dat is verboden natuurlijk. :Y
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:46:01 #190
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijn :') Een carrière hebben, heel veel eisen aan een man stellen en vooral willen dat hij jou centraal stelt. Hoog opgeven over hoe vrijgevochten je bent, maar eigenlijk gewoon een vent zoeken die de keukenkastjes op komt hangen. Logisch dat mannen daar ver vandaan blijven.
Sorry, maar ik snap dat dus niet zo, die eisen verschillen toch niet zo veel van de eisen die andere vrouwen ook hebben? Waarom zou een man daar ver vandaan blijven?

Dan lijkt de verklaring die genoemd werd in die documentaire, namelijk dat de mannen waar die vrouwen mee daten zich vaak onzeker voelen tegenover die vrouwen, me veel meer voor de hand liggen.
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:49:14 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120450737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Joanne35 het volgende:

Dan lijkt de verklaring die genoemd werd in die documentaire, namelijk dat de mannen waar die vrouwen mee daten zich vaak onzeker voelen tegenover die vrouwen, me veel meer voor de hand liggen.
Voelen ze zich onzeker door de carriere van de vrouw of omdat ze gewoon onzekere mannen daten?
pi_120450780
quote:

[..]

Sorry, maar ik snap dat dus niet zo, die eisen verschillen toch niet zo veel van de eisen die andere vrouwen ook hebben? Waarom zou een man daar ver vandaan blijven?
Eisen opzich. Als je niet enkel voor de liefde en het plezier wat je van elkaar hebt hoeft het voor mij niet.
Vrouwen die eisen stellen kunnen die eisen ergens anders gaan stellen.
pi_120450830
quote:

[..]

Deze vrouwen vragen zich af waarom ze niet de ware tegenkomen. Dat is gewoon omdat ze teveel eisen hebben. Wat ze willen is niet realistisch. Wat Mur zegt, je kan ook gewoon voor liefde en plezier gaan, niet voor de randvoorwaarden. Maar ik heb de dames vooral randvoorwaarden horen noemen.
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:54:01 #194
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450838
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voelen ze zich onzeker door de carriere van de vrouw of omdat ze gewoon onzekere mannen daten?
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk het eerste want anders kan ik niet verklaren waarom er zoveel hoogopgeleide single vrouwen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal alleen maar onzekere mannen daten.
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:55:05 #195
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Eisen opzich. Als je niet enkel voor de liefde en het plezier wat je van elkaar hebt hoeft het voor mij niet.
Vrouwen die eisen stellen kunnen die eisen ergens anders gaan stellen.
Het is natuurlijk wel een documentaire waarin de makers waarschijnlijk gesprekken over eisen e.d. uitlokken. Natuurlijk gaat zo iemand dan van alles noemen. Maar ik had nou niet meteen bij de gefilmde dates de indruk dat die vrouwen echt een lijstje hadden dat ze afstreepten. Een van die mannen werd b.v. niet voor een tweede date gevraagd puur vanwege zijn onzekerheid, terwijl hij verder blijkbaar wel leuk was.
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:55:53 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120450894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef Joanne35 het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk het eerste want anders kan ik niet verklaren waarom er zoveel hoogopgeleide single vrouwen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal alleen maar onzekere mannen daten.
Ik vind het zo'n onzin.. onzeker worden door het beroep van de vrouw. Of tenminste dat het een 'sterke' vrouw zou zijn en dat soort onzin.

Die vrouwen zeggen dat altijd over zichzelf "de mannen zijn geïntimideerd door mij " blablabla..
:X
pi_120450905
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een documentaire waarin de makers waarschijnlijk gesprekken over eisen e.d. uitlokken. Natuurlijk gaat zo iemand dan van alles noemen. Maar ik had nou niet meteen bij de gefilmde dates de indruk dat die vrouwen echt een lijstje hadden dat ze afstreepten. Een van die mannen werd b.v. niet voor een tweede date gevraagd puur vanwege zijn onzekerheid, terwijl hij verder blijkbaar wel leuk was.
Ja, maar die gast kwam helemaal niet onzeker over, die hadden ze zelfs nog gefilmd. Normaal zou hij ook ontzettend uit haar league liggen naar mijn idee.
pi_120450918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook wel gedate, en ik ben helemaal klaar met dat soort vrouwen.

"Je hebt geen rijbewijs, dat is wel jammer hoor"
"Jij bent niet een jaar naar het buitenland geweest tijdens je studie?!"
"Ik zou wel graag kinderen willen, maar ik heb eerst nog een man nodig" (werd ook gezegd in die docu, heel herkenbaar!)
"Ik zou het wel fijn vinden als jij veel thuis bent. Ik heb mijn carrière" (en ik niet dan??)

Al de zaken die dit soort vrouwen noemen zijn materialistisch ingestoken. En ze zijn niet allemaal zo, gelukkig, maar het is wel een stereotype dat vaak waar is.
pi_120450949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n onzin.. onzeker worden door het beroep van de vrouw. Of tenminste dat het een 'sterke' vrouw zou zijn en dat soort onzin.

Die vrouwen zeggen dat altijd over zichzelf "de mannen zijn geïntimideerd door mij " blablabla..
:X
_O- helemaal mee eens.
De mannen die zich geïntimideerd zouden voelen zijn nu rond de 80, verder is het alleen gelul van "kijk mij eens hoog op de ladder staan, en het is niet mijn schuld dat ik niet aan de vent kom".
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:58:31 #200
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450963
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Ik zou wel graag kinderen willen, maar ik heb eerst nog een man nodig" (werd ook gezegd in die docu, heel herkenbaar!)
Dit vind ik niet zo'n vreemde eis hoor :)

quote:
"Ik zou het wel fijn vinden als jij veel thuis bent. Ik heb mijn carrière" (en ik niet dan??)
En dit is een eis die veel mannen ook aan vrouwen stellen, dus een beetje meten met twee maten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')