Ik kan het wel begrijpen. Iedereen heeft denk ik wel die grens van Ziba. Alleen ligt die grens voor iedereen weer anders.quote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ja maar een foto zegt zo weinig over iemand.
Iemand kan je zo erg verrassen als hij/zij/het praat..
Nu al zeggen dat iemand niet goed genoeg is vind ik wel erg ver gaan.
Oh, dat zie ik op de foto al.quote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Pvoesss het volgende:
Je kan best veel uit een foto halen. Natuurlijk kunnen mensen je verrassen of leuker worden in de loop der tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 14:02 schreef Pvoesss het volgende:
Als je er niet mee over straat wil houdt het snel op.quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb die grens ook maar niet vanaf een foto en iemand direct af schrijven.
Ik zou trotser zijn als mijn vriend een onwijs goede kerel is waar ik heel veel aan heb dan wanneer hij van uiterlijk ubergeil en knap is.
Nu trek je het weer in de extremen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:04 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb die grens ook maar niet vanaf een foto en iemand direct af schrijven.
Ik zou trotser zijn als mijn vriend een onwijs goede kerel is waar ik heel veel aan heb dan wanneer hij van uiterlijk ubergeil en knap is.
Top, dat is de juiste houding.quote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Persoonlijk hielp bij mij de volgende gedachte heel erg: "Dit kan zo niet langer. Vanaf nu moet het helemaal anders. Kappen met deze debiele onzin en aan de bak!".
En nu gaat het veel beter![]()
![]()
![]()
Het eerdere gejank van mij kwam meer voort uit onmacht en dat ik niet direct de oplossing zag.
Het zit 'm niet alleen in de baard, ook in de kleding. Die combinatie van ongetrimde baard + t-shirt straalt 'nerd' uit. Bij die foto van jou is de uitstraling totaal anders.quote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Een baard staat die jongen wel trouwens, maar misschien moet het iets meer getrimd zijn, zoals dit:
Leuk, ik zocht net een excuus om te gaan SOG-en.quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Geinige docu over (veeleisende) vrouwen en daten:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
bulletpoints van die docu?quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Geinige docu over (veeleisende) vrouwen en daten:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
Wsl omdat ze dan een grotere varieteit aan leeftijden hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 16:31 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik vind het een beetje tegenvallen, te veel vrouwelijk gewauwel
En waarom ze nou een meisje van 19 interviewen waarom ze vrijgezel is?
Ja zoiets. Maar het komt allemaal neer op 'blabla, ik wil een man en hier moet hij aan voldoen.'quote:Op maandag 17 december 2012 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wsl omdat ze dan een grotere varieteid aan leeftijden hebben
Ik ben pas halverwege de docu, vind hem wel interessant/leukquote:Op maandag 17 december 2012 16:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar het komt allemaal neer op 'blabla, ik wil een man en hier moet hij aan voldoen.'
Maar uitgezet dus
kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn...quote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef EiPet het volgende:
Een van mn beste maten gaat donderdag met zn vriendin een paar daagjes naar Londen en dan vlak voor kerst weer terug...
Als ik daar zo over nadenk dan denk ik ook wel damn, zoiets lijkt me nu ook wel echt superleuk met een dameVooral nu, tentamenweek en dat je dan iets leuks hebt om naar uit te kijken oid..
Geeft verder niet, is alleen maar een goede motivatie om mezelf in de toekomst eens wat meer open te stellen voor een relatie ..
Gewoon een dagje gaan shoppen bij Wibra.quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn...
Herkenbaarquote:Op maandag 17 december 2012 18:54 schreef EiPet het volgende:
Een van mn beste maten gaat donderdag met zn vriendin een paar daagjes naar Londen en dan vlak voor kerst weer terug...
Als ik daar zo over nadenk dan denk ik ook wel damn, zoiets lijkt me nu ook wel echt superleuk met een dameVooral nu, tentamenweek en dat je dan iets leuks hebt om naar uit te kijken oid..
Geeft verder niet, is alleen maar een goede motivatie om mezelf in de toekomst eens wat meer open te stellen voor een relatie ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |