Lekker makkelijk om de verantwoording over je eigen leven buiten jezelf te houden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan ook nog aan compleet iets anders liggen (mogelijk een stoornis).
Motivatie komt voort over hoe je over jezelf denkt, niet andersom.quote:Ik denk dat de motivatie niet zo heel belangrijk is zolang je aan het eind van de rit maar wel positief over jezelf denkt. Dat is toch het allerbelangrijkste vind ik.
Maar het is wel meetbaar aan de hand van reacties van meiden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Maar wat is goed kleden.. Voor de 1 is dat Hugo Boss kleding en voor de ander een leuk t-shirt.
De ene vrouw valt op mannen met baard en snor en een ander die kan dat niet waarderen.
Ik denk dat je meer hebt aan zelfverzekerdheid dan de juiste kleding.
Ja als je zelfverzekerd bent kan je in de slobberigste kleding nog een meid versieren als het ware. Maar bedoel beide is belangrijk naar mijn idee. Als kleding een factor is waar je invloed op hebt en je eigenbeeld verbetert (en ook hoe anderen naar je kijken) dan waarom niet... het is niet of/of. Je kan aan beide werken toch? En als je wat normale kleding hebt die een beetje netjes zit, gewoon vaak genoeg wast e.d.. dan is het voor genoeg meiden al wel oke lijkt me. Er zijn altijd meiden die bepaalde kleding niet leuk vinden maar ja... er is altijd een groep die je niet bereikt... dat is voor iedereen zo.quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Maar wat is goed kleden.. Voor de 1 is dat Hugo Boss kleding en voor de ander een leuk t-shirt.
De ene vrouw valt op mannen met baard en snor en een ander die kan dat niet waarderen.
Maar hoe ben je uiteindelijk dan van die onzekerheid afgekomen? Of heb je daar nog steeds last van?quote:Op maandag 17 december 2012 13:26 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel lang met onzekerheid (onbewust) geworsteld en dat kenmerkte zich bij mij juist in het keihard aan mijzelf werken. Hielp geen barst, want ik voelde mij nog even rot van achteren als van voren.
Zolang je maar niet zo'n standaard nerd blauwe spijkerbroek aantrektquote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Witte sportsokken dan?quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zo'n standaard nerd blauwe spijkerbroek aantrekt
Ja maar je weet van tevoren niet waar je succes mee hebt dus de reacties heb je weinig aan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar het is wel meetbaar aan de hand van reacties van meiden.
Ik kwam er achter dat ik altijd dacht dat mensen negatief over mij dachten. Als die gedachten opkwamen heb ik die 'gecounterd' met realistische gedachten. Mensen vinden je niet standaard niet leuk, maar zijn meestal positief neutraal. En zelfs als die enkeling je niet aardig vind, maakt dat geen bal uit.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar hoe ben je uiteindelijk dan van die onzekerheid afgekomen? Of heb je daar nog steeds last van?
En toch hé.. zijn gewoon genoeg zaken waar wel een meerderheid van de meiden belang aan hecht.. je brengt het nu alsof mensen allemaal superuniek zijn ofzo. Maar bedoel volgens mij valt dat wel mee. Nette kleding, netjes je haar, geurtje, goede schoenen, beetje goed gezicht en wat weten te praten en gewoon te doen en de meeste meiden vinden je wel leuk. Is niet zo dat de ene dan denkt van 'wow' en de ander van 'ow nee hem helemaal niet!'.quote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar je weet van tevoren niet waar je succes mee hebt dus de reacties heb je weinig aan.
Het is zo persoons afhankelijk. Ik vind mannen met erg kort haar heel lelijk.. een ander gaat daar weer van uit zijn dak. Een man die heel zelfverzekerd is over zijn korte haar is dan wel weer sexyer dan een onzekere met lang haar. (ookal vind ik dat aantrekkelijk)
Ik had het niet over mezelf.quote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om de verantwoording over je eigen leven buiten jezelf te houden.
Motivatie komt bij mij voort uit de kracht en de wil om te veranderen.quote:Motivatie komt voort over hoe je over jezelf denkt, niet andersom.
Kloptquote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar je weet van tevoren niet waar je succes mee hebt dus de reacties heb je weinig aan.
Het is zo persoons afhankelijk. Ik vind mannen met erg kort haar heel lelijk.. een ander gaat daar weer van uit zijn dak. Een man die heel zelfverzekerd is over zijn korte haar is dan wel weer sexyer dan een onzekere met lang haar. (ookal vind ik dat aantrekkelijk)
Klinkt heel erg herkenbaar (zowel je probleem als de oplossing ervoor). Die gedachtenpatronen veranderen heeft mij ook heel erg geholpen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik altijd dacht dat mensen negatief over mij dachten. Als die gedachten opkwamen heb ik die 'gecounterd' met realistische gedachten. Mensen vinden je niet standaard niet leuk, maar zijn meestal positief neutraal. En zelfs als die enkeling je niet aardig vind, maakt dat geen bal uit.
Dit is gewoon allemaal 3 keer niks. Mijn inziens. Kan zoveel bij die hoofden fantaseren. Als zo'n type mij benadert ben ik beledigd.quote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Pvoesss het volgende:
Goede schoenen is ook iets wat smaak afhankelijk is net als nette kleding en netjes haar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ene meid zou de bovenstaande foto totaal niet netjes genoeg vinden.
En de andere meid zou het onderste weer niet kunnen waarderen..
Ik vind het bovenste het mooist, maar als de onderste zelf verzekerder is en beter in zijn vel zou zitten dan de bovenste persoon dan zou ik de onderste kiezen.. Uiterlijk is echt niet zo belangrijk.
Uitstraling wel.
Hoezo zou je je beledigd voelen als zo'n man je knap vindt?quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit is gewoon allemaal 3 keer niks. Mijn inziens. Kan zoveel bij die hoofden fantaseren. Als zo'n type mij benadert ben ik beledigd.
Ik zie z'n hoofd!quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Pvoesss het volgende:
Lekker oppervlakking iemand 3 keer niks noemen terwijl je de persoon nog niet eens gesproken hebt.
Dat zijn mensen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Pvoesss het volgende:
Lekker oppervlakking iemand 3 keer niks noemen terwijl je de persoon nog niet eens gesproken hebt.
Dit vind ik een stuk erger.quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Ziba het volgende:
Als zo'n type mij benadert ben ik beledigd.
Knap vinden is prima maar aanspreken betekent dat hij denkt dat hij mij kan krijgen. Terwijl we toch van een heel ander niveau zijn. Klinkt hard maar zo is't wel in mijn ogen. En ik meen het echt. Want meestal durven mannen 't niet. En sowieso: soort zoekt soort.quote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoezo zou je je beledigd voelen als zo'n man je knap vindt?
Je moet er toch naast willen lopen. Fysieke aantrekkingskracht is erg belangrijk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En dus concludeer jij dat hij niet goed genoeg is?
Zal een hele leuke jongen zijn. Heus. Maar niet voor relatie. Want ik zou me niet trots voelen als ik naast hem loop van kijk m'n vriendjequote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En dus concludeer jij dat hij niet goed genoeg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |