abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120430071
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef dawg het volgende:

[..]

kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn... :7
Niet elke vrouw doet aan shoppen :+
pi_120430097
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ook niet op de kerstmarkt? :6
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120430158
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

dan zou ik met jou met een gerust hart een weekendje londen doen! aannemende dat je jezelf bedoelt. :+
pi_120430190
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ook niet op de kerstmarkt? :6
Nee.. ook daar shop ik niet hoor.
pi_120430219
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nee.. ook daar shop ik niet hoor.
Wat dan wel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_120430254
Ik shop niet, alleen als het moet en niet voor plezier.
En het merendeel doe ik dan ook nog eens online :D
pi_120430338
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik shop niet, alleen als het moet en niet voor plezier.
En het merendeel doe ik dan ook nog eens online :D
wauw. een uitzondering. ~:)
pi_120437590
quote:
2s.gif Op maandag 17 december 2012 09:00 schreef Q. het volgende:

[..]

Ook via NMLK ken ik meer dan genoeg mensen die inmiddels relaties en zelfs kinderen hebben. Het kan overal, wat dat betreft is het niet anders dan een kroeg. Ik heb er zelf ook een groot aantal relaties / scharrels aan overgehouden, het is een mooi platform zoals ik al zei. Maar je moet weten hoe je je op moet stellen. Gewoon open, rustig, gezellig, niets forceren. Forceren werkt nooit. Te graag willen werkt nooit.
Kan het zijn dat wij elkaar al ontmoet hebben, zonder dat we het weten? :)
pi_120438248
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

- Ik ken nu mensen die ik mogelijk als vriend zou kunnen beschouwen.

- Ik zit nu bij een studentenvereniging

- Ik ben op een andere sportclub gegaan

- Ik heb gedate

- Ik kan nu eindelijk op z'n minst gewoon contact hebben met meiden zonder dat ik uiterst verlegen word of wat dan ook.

Dat zijn allemaal dingen waar ik vorig jaar alleen maar van kon dromen :)
Heel fijn om te lezen hoe goed je bezig bent.
Wat zijn de stappen waar je nu mee bezig bent?
pi_120446519
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Heel fijn om te lezen hoe goed je bezig bent.
Wat zijn de stappen waar je nu mee bezig bent?
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn studie, maar dat heeft niks te maken met versieren. Als ik weer iets heb op het gebied van versieren/relaties, dan meld ik het wel even :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_120447186
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef dawg het volgende:

[..]

kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn... :7
Ze kan toch ook haar eigen geld uitgeven?
pi_120449344
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Geinige docu over (veeleisende) vrouwen en daten:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijn :') Een carrière hebben, heel veel eisen aan een man stellen en vooral willen dat hij jou centraal stelt. Hoog opgeven over hoe vrijgevochten je bent, maar eigenlijk gewoon een vent zoeken die de keukenkastjes op komt hangen. Logisch dat mannen daar ver vandaan blijven.
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:43:49 #188
141482 Q.
JurassiQ
pi_120449564
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Kan het zijn dat wij elkaar al ontmoet hebben, zonder dat we het weten? :)
Wij kennen elkaar heel erg goed maar dat weet jij niet. Mooi nieuw huis btw. Altijd gezellig, woonwagens in de straat.
For great justice!
pi_120449696
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 december 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze kan toch ook haar eigen geld uitgeven?
Nee dat is verboden natuurlijk. :Y
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:46:01 #190
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450657
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijn :') Een carrière hebben, heel veel eisen aan een man stellen en vooral willen dat hij jou centraal stelt. Hoog opgeven over hoe vrijgevochten je bent, maar eigenlijk gewoon een vent zoeken die de keukenkastjes op komt hangen. Logisch dat mannen daar ver vandaan blijven.
Sorry, maar ik snap dat dus niet zo, die eisen verschillen toch niet zo veel van de eisen die andere vrouwen ook hebben? Waarom zou een man daar ver vandaan blijven?

Dan lijkt de verklaring die genoemd werd in die documentaire, namelijk dat de mannen waar die vrouwen mee daten zich vaak onzeker voelen tegenover die vrouwen, me veel meer voor de hand liggen.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:49:14 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120450737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Joanne35 het volgende:

Dan lijkt de verklaring die genoemd werd in die documentaire, namelijk dat de mannen waar die vrouwen mee daten zich vaak onzeker voelen tegenover die vrouwen, me veel meer voor de hand liggen.
Voelen ze zich onzeker door de carriere van de vrouw of omdat ze gewoon onzekere mannen daten?
pi_120450780
quote:

[..]

Sorry, maar ik snap dat dus niet zo, die eisen verschillen toch niet zo veel van de eisen die andere vrouwen ook hebben? Waarom zou een man daar ver vandaan blijven?
Eisen opzich. Als je niet enkel voor de liefde en het plezier wat je van elkaar hebt hoeft het voor mij niet.
Vrouwen die eisen stellen kunnen die eisen ergens anders gaan stellen.
pi_120450830
quote:

[..]

Deze vrouwen vragen zich af waarom ze niet de ware tegenkomen. Dat is gewoon omdat ze teveel eisen hebben. Wat ze willen is niet realistisch. Wat Mur zegt, je kan ook gewoon voor liefde en plezier gaan, niet voor de randvoorwaarden. Maar ik heb de dames vooral randvoorwaarden horen noemen.
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:54:01 #194
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450838
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voelen ze zich onzeker door de carriere van de vrouw of omdat ze gewoon onzekere mannen daten?
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk het eerste want anders kan ik niet verklaren waarom er zoveel hoogopgeleide single vrouwen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal alleen maar onzekere mannen daten.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:55:05 #195
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Eisen opzich. Als je niet enkel voor de liefde en het plezier wat je van elkaar hebt hoeft het voor mij niet.
Vrouwen die eisen stellen kunnen die eisen ergens anders gaan stellen.
Het is natuurlijk wel een documentaire waarin de makers waarschijnlijk gesprekken over eisen e.d. uitlokken. Natuurlijk gaat zo iemand dan van alles noemen. Maar ik had nou niet meteen bij de gefilmde dates de indruk dat die vrouwen echt een lijstje hadden dat ze afstreepten. Een van die mannen werd b.v. niet voor een tweede date gevraagd puur vanwege zijn onzekerheid, terwijl hij verder blijkbaar wel leuk was.
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:55:53 #196
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_120450894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef Joanne35 het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk het eerste want anders kan ik niet verklaren waarom er zoveel hoogopgeleide single vrouwen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal alleen maar onzekere mannen daten.
Ik vind het zo'n onzin.. onzeker worden door het beroep van de vrouw. Of tenminste dat het een 'sterke' vrouw zou zijn en dat soort onzin.

Die vrouwen zeggen dat altijd over zichzelf "de mannen zijn geïntimideerd door mij " blablabla..
:X
pi_120450905
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een documentaire waarin de makers waarschijnlijk gesprekken over eisen e.d. uitlokken. Natuurlijk gaat zo iemand dan van alles noemen. Maar ik had nou niet meteen bij de gefilmde dates de indruk dat die vrouwen echt een lijstje hadden dat ze afstreepten. Een van die mannen werd b.v. niet voor een tweede date gevraagd puur vanwege zijn onzekerheid, terwijl hij verder blijkbaar wel leuk was.
Ja, maar die gast kwam helemaal niet onzeker over, die hadden ze zelfs nog gefilmd. Normaal zou hij ook ontzettend uit haar league liggen naar mijn idee.
pi_120450918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik heb ze ook wel gedate, en ik ben helemaal klaar met dat soort vrouwen.

"Je hebt geen rijbewijs, dat is wel jammer hoor"
"Jij bent niet een jaar naar het buitenland geweest tijdens je studie?!"
"Ik zou wel graag kinderen willen, maar ik heb eerst nog een man nodig" (werd ook gezegd in die docu, heel herkenbaar!)
"Ik zou het wel fijn vinden als jij veel thuis bent. Ik heb mijn carrière" (en ik niet dan??)

Al de zaken die dit soort vrouwen noemen zijn materialistisch ingestoken. En ze zijn niet allemaal zo, gelukkig, maar het is wel een stereotype dat vaak waar is.
pi_120450949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n onzin.. onzeker worden door het beroep van de vrouw. Of tenminste dat het een 'sterke' vrouw zou zijn en dat soort onzin.

Die vrouwen zeggen dat altijd over zichzelf "de mannen zijn geïntimideerd door mij " blablabla..
:X
_O- helemaal mee eens.
De mannen die zich geïntimideerd zouden voelen zijn nu rond de 80, verder is het alleen gelul van "kijk mij eens hoog op de ladder staan, en het is niet mijn schuld dat ik niet aan de vent kom".
  dinsdag 18 december 2012 @ 09:58:31 #200
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120450963
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Ik zou wel graag kinderen willen, maar ik heb eerst nog een man nodig" (werd ook gezegd in die docu, heel herkenbaar!)
Dit vind ik niet zo'n vreemde eis hoor :)

quote:
"Ik zou het wel fijn vinden als jij veel thuis bent. Ik heb mijn carrière" (en ik niet dan??)
En dit is een eis die veel mannen ook aan vrouwen stellen, dus een beetje meten met twee maten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')