Niet elke vrouw doet aan shoppenquote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn...
Ook niet op de kerstmarkt?quote:
dan zou ik met jou met een gerust hart een weekendje londen doen! aannemende dat je jezelf bedoelt.quote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 17 december 2012 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee.. ook daar shop ik niet hoor.
wauw. een uitzondering.quote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef Pvoesss het volgende:
Ik shop niet, alleen als het moet en niet voor plezier.
En het merendeel doe ik dan ook nog eens online
Kan het zijn dat wij elkaar al ontmoet hebben, zonder dat we het weten?quote:Op maandag 17 december 2012 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook via NMLK ken ik meer dan genoeg mensen die inmiddels relaties en zelfs kinderen hebben. Het kan overal, wat dat betreft is het niet anders dan een kroeg. Ik heb er zelf ook een groot aantal relaties / scharrels aan overgehouden, het is een mooi platform zoals ik al zei. Maar je moet weten hoe je je op moet stellen. Gewoon open, rustig, gezellig, niets forceren. Forceren werkt nooit. Te graag willen werkt nooit.
Heel fijn om te lezen hoe goed je bezig bent.quote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
- Ik ken nu mensen die ik mogelijk als vriend zou kunnen beschouwen.
- Ik zit nu bij een studentenvereniging
- Ik ben op een andere sportclub gegaan
- Ik heb gedate
- Ik kan nu eindelijk op z'n minst gewoon contact hebben met meiden zonder dat ik uiterst verlegen word of wat dan ook.
Dat zijn allemaal dingen waar ik vorig jaar alleen maar van kon dromen
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn studie, maar dat heeft niks te maken met versieren. Als ik weer iets heb op het gebied van versieren/relaties, dan meld ik het wel evenquote:Op maandag 17 december 2012 22:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Heel fijn om te lezen hoe goed je bezig bent.
Wat zijn de stappen waar je nu mee bezig bent?
Ze kan toch ook haar eigen geld uitgeven?quote:Op maandag 17 december 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
kost een rib uit je lijf zodra ze het idee krijgen om een dagje te shoppen. als ze toch in londen zijn...
Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijnquote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Geinige docu over (veeleisende) vrouwen en daten:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
Wij kennen elkaar heel erg goed maar dat weet jij niet. Mooi nieuw huis btw. Altijd gezellig, woonwagens in de straat.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Kan het zijn dat wij elkaar al ontmoet hebben, zonder dat we het weten?
Nee dat is verboden natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze kan toch ook haar eigen geld uitgeven?
Sorry, maar ik snap dat dus niet zo, die eisen verschillen toch niet zo veel van de eisen die andere vrouwen ook hebben? Waarom zou een man daar ver vandaan blijven?quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijnEen carrière hebben, heel veel eisen aan een man stellen en vooral willen dat hij jou centraal stelt. Hoog opgeven over hoe vrijgevochten je bent, maar eigenlijk gewoon een vent zoeken die de keukenkastjes op komt hangen. Logisch dat mannen daar ver vandaan blijven.
Voelen ze zich onzeker door de carriere van de vrouw of omdat ze gewoon onzekere mannen daten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Joanne35 het volgende:
Dan lijkt de verklaring die genoemd werd in die documentaire, namelijk dat de mannen waar die vrouwen mee daten zich vaak onzeker voelen tegenover die vrouwen, me veel meer voor de hand liggen.
Eisen opzich. Als je niet enkel voor de liefde en het plezier wat je van elkaar hebt hoeft het voor mij niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap dat dus niet zo, die eisen verschillen toch niet zo veel van de eisen die andere vrouwen ook hebben? Waarom zou een man daar ver vandaan blijven?
Deze vrouwen vragen zich af waarom ze niet de ware tegenkomen. Dat is gewoon omdat ze teveel eisen hebben. Wat ze willen is niet realistisch. Wat Mur zegt, je kan ook gewoon voor liefde en plezier gaan, niet voor de randvoorwaarden. Maar ik heb de dames vooral randvoorwaarden horen noemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap dat dus niet zo, die eisen verschillen toch niet zo veel van de eisen die andere vrouwen ook hebben? Waarom zou een man daar ver vandaan blijven?
Dan lijkt de verklaring die genoemd werd in die documentaire, namelijk dat de mannen waar die vrouwen mee daten zich vaak onzeker voelen tegenover die vrouwen, me veel meer voor de hand liggen.
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk het eerste want anders kan ik niet verklaren waarom er zoveel hoogopgeleide single vrouwen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal alleen maar onzekere mannen daten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voelen ze zich onzeker door de carriere van de vrouw of omdat ze gewoon onzekere mannen daten?
Het is natuurlijk wel een documentaire waarin de makers waarschijnlijk gesprekken over eisen e.d. uitlokken. Natuurlijk gaat zo iemand dan van alles noemen. Maar ik had nou niet meteen bij de gefilmde dates de indruk dat die vrouwen echt een lijstje hadden dat ze afstreepten. Een van die mannen werd b.v. niet voor een tweede date gevraagd puur vanwege zijn onzekerheid, terwijl hij verder blijkbaar wel leuk was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eisen opzich. Als je niet enkel voor de liefde en het plezier wat je van elkaar hebt hoeft het voor mij niet.
Vrouwen die eisen stellen kunnen die eisen ergens anders gaan stellen.
Ik vind het zo'n onzin.. onzeker worden door het beroep van de vrouw. Of tenminste dat het een 'sterke' vrouw zou zijn en dat soort onzin.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef Joanne35 het volgende:
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk het eerste want anders kan ik niet verklaren waarom er zoveel hoogopgeleide single vrouwen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal alleen maar onzekere mannen daten.
Ja, maar die gast kwam helemaal niet onzeker over, die hadden ze zelfs nog gefilmd. Normaal zou hij ook ontzettend uit haar league liggen naar mijn idee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een documentaire waarin de makers waarschijnlijk gesprekken over eisen e.d. uitlokken. Natuurlijk gaat zo iemand dan van alles noemen. Maar ik had nou niet meteen bij de gefilmde dates de indruk dat die vrouwen echt een lijstje hadden dat ze afstreepten. Een van die mannen werd b.v. niet voor een tweede date gevraagd puur vanwege zijn onzekerheid, terwijl hij verder blijkbaar wel leuk was.
Ik heb ze ook wel gedate, en ik ben helemaal klaar met dat soort vrouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Ik denk het eerste want anders kan ik niet verklaren waarom er zoveel hoogopgeleide single vrouwen zijn. Ik kan me niet voorstellen dat die allemaal alleen maar onzekere mannen daten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin.. onzeker worden door het beroep van de vrouw. Of tenminste dat het een 'sterke' vrouw zou zijn en dat soort onzin.
Die vrouwen zeggen dat altijd over zichzelf "de mannen zijn geïntimideerd door mij " blablabla..
Dit vind ik niet zo'n vreemde eis hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Ik zou wel graag kinderen willen, maar ik heb eerst nog een man nodig" (werd ook gezegd in die docu, heel herkenbaar!)
En dit is een eis die veel mannen ook aan vrouwen stellen, dus een beetje meten met twee matenquote:"Ik zou het wel fijn vinden als jij veel thuis bent. Ik heb mijn carrière" (en ik niet dan??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |