Op mij kwam ze wel over als iemand die altijd wel een reden kan verzinnen bij elke date om er niet mee door te gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan toch dat ze niet valt op zenuwachtige mannen. Boeit dan niet dat ze het zelf wel was.
Natuurlijk is het niet slim om hem niet nog een kans te geven alleen daarom, want zenuwen zijn vaak aanwezig op een eerste date.
Maar het mom van "zij is zelf ook zo" dat slaat nergens op, want hoe zij is zegt niets over op wat voor types ze valt.
Allemaal vervelende vrouwen eigenlijk. Uiterlijk meestal wel oke, maar verwachten echt te veel van een man.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef Murvgeslagen het volgende:
Het moet wel een beetje van twee kanten komen uiteindelijk.
Maar zo te horen hoef ik die aflevering niet te kijken met het doel wijzer te worden...
Dat zou heel goed kunnen. filmpje niet gezien. Maar dat was dan natuurlijk ook niet het punt van mijn post.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Op mij kwam ze wel over als iemand die altijd wel een reden kan verzinnen bij elke date om er niet mee door te gaan.
Van een mooi bord kun je niet eten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef debeterebob het volgende:
Een van die vrouwen is wel mooiOok nog wel leuke vrouw
Groene ogen
![]()
Ze heeft ook scherpe knieen, dus was toch niks geworden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Van een mooi bord kun je niet eten.
De zolderkamerautisten van tegenwoordig worden ook steeds brutaler!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze heeft ook scherpe knieen, dus was toch niks geworden.
Mijn nichtje is serieus onzeker over haar knieënquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze heeft ook scherpe knieen, dus was toch niks geworden.
Leve de geëmancipeerde vrouw met een broek!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah nou zo gek is het niet hoor dat iemand onzeker is over de knieën..
Knieën kunnen je hele benen verzieken..
Zelfde mechanisme als die vrouwen die zich verschuilen achter een 'sterk' karakter.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
De zolderkamerautisten van tegenwoordig worden ook steeds brutaler!
Sorry, was je eigen opmerking
Wij verbazen ons hequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
"dan is het noodzakelijk er een soort van spermadonor voor te vinden".
Ik denk dat dat helemaal niet zo moeilijk is hoor jongedame...
Edit: Oh verdraait, hij moet ook nog leuk en intelligent zijn en bij haar willen blijven
Kan zijn, maar blijkbaar is dat een factor die hem niet stoorde. Tuurlijk boeit dat wel, ze doet klaarblijkelijk iets fout als het om daten gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan toch dat ze niet valt op zenuwachtige mannen. Boeit dan niet dat ze het zelf wel was.
Natuurlijk is het niet slim om hem niet nog een kans te geven alleen daarom, want zenuwen zijn vaak aanwezig op een eerste date.
Maar het mom van "zij is zelf ook zo" dat slaat nergens op, want hoe zij is zegt niets over op wat voor types ze valt.
Hier geldt weer hetzelfde, wellicht zijn haar eisen gewoon te streng. Naja, als ze nooit kinderen zal krijgen, zullen die foutieve genen er sowieso uitgefiltert worden!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef Murvgeslagen het volgende:
"dan is het noodzakelijk er een soort van spermadonor voor te vinden".
Ik denk dat dat helemaal niet zo moeilijk is hoor jongedame...
Dat is iets waar ik totaal niet op let. Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mijn nichtje is serieus onzeker over haar knieën
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
En dat met scherpe knieën heb ik overigens nooit begrepen.
Dat dat van die scherpe knieen een grap is en niet serieusquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg het mij dan maar eens uit ipv dit topic als een soort van sc te gebruiken
Maar ik heb niet het idee dat je echt erg serieus bezig bent in dit topicquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat dat van die scherpe knieen een grap is en niet serieus
Ik voeg toch wel iets toe. Alleen soms heb ik humor. Kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik heb niet het idee dat je echt erg serieus bezig bent in dit topic
En dan snap ik nog niet het hele gedoe rond scherpe knieen. Goed, het is een grap, maar het is er 1tje die ik niet begrijpen kan. Vind hem maar wat flauw of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |