Het grappige is, dat veeleisende straalt er voor mij niet vanaf. Het lijkt allemaal heel logisch wat ze doen en hoe ze reageren. Misschien overschatten ze zichzelf wel een beetje?quote:Op maandag 17 december 2012 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Geinige docu over (veeleisende) vrouwen en daten:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1279361
En hoe zit het dan met die scherpe knieen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik voeg toch wel iets toe. Alleen soms heb ik humor. Kan ik niks aan doen.
Vind ik wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het grappige is, dat veeleisende straalt er voor mij niet vanaf. Het lijkt allemaal heel logisch wat ze doen en hoe ze reageren. Misschien overschatten ze zichzelf wel een beetje?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.
Zitten trouwens nog best leuke stukjes tussen. Vooral dat stukje rond 35 minuten, dat ze mannen proberen te versierenwel lachen. Best awkward allemaal.
En ik wordt echt ziek van die operazangeres en die oude vrouw.
Wat mij ook opviel was hoe erg ze met het uiterlijk van hun potentiele partners bezig waren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.
Zitten trouwens nog best leuke stukjes tussen. Vooral dat stukje rond 35 minuten, dat ze mannen proberen te versierenwel lachen. Best awkward allemaal.
En ik wordt echt ziek van die operazangeres en die oude vrouw.
WAT? Dumpen die handel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze gewoon niet het vermogen hebben om verder te kijken dan bepaalde eisen. Als ik mij vast had gebeten in dingen die ik liever niet zie in mijn partner dan had ik nooit wat met mijn eigen vriend gehad.. Die heeft namelijk wel genoeg dingen die niet mijn voorkeur hebben.
Helaas voor jou heeft niet elke man een grote penis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze gewoon niet het vermogen hebben om verder te kijken dan bepaalde eisen. Als ik mij vast had gebeten in dingen die ik liever niet zie in mijn partner dan had ik nooit wat met mijn eigen vriend gehad.. Die heeft namelijk wel genoeg dingen die niet mijn voorkeur hebben.
Dat heeft hij nou net welquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helaas voor jou heeft niet elke man een grote penis.
Negerdating.nlquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helaas voor jou heeft niet elke man een grote penis.
Ik had niet anders verwacht...quote:
De bijzaken dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn motor, zijn woonplaats, zijn woonsituatie.
Hij woont bij zijn ouders in een boerendorp?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef Pvoesss het volgende:
Zijn motor, zijn woonplaats, zijn woonsituatie.
Zijn motor zet je op marktplaats, de laatste 2 door te verhuizen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Pvoesss het volgende:
In dese situatie is de woonsituatie niet iets dat erg handig is.
Het is niet iets dat je makkelijk op lost.en ook de afstand is lastig.
Maar het absoluut wel waard.
Hij woont samen met zijn zus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Een koophuis met een ander raak je niet zomaar kwijt tegenwoordig.![]()
Zeker niet als je het koophuis gekocht hebt met een familielid en het een mega klusproject is en was.
Is inderdaad lastig in deze tijd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef Pvoesss het volgende:
Een koophuis met een ander raak je niet zomaar kwijt tegenwoordig.![]()
Zeker niet als je het koophuis gekocht hebt met een familielid en het een mega klusproject is en was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |