We zijn het eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
helemaal mee eens.
De mannen die zich geïntimideerd zouden voelen zijn nu rond de 80, verder is het alleen gelul van "kijk mij eens hoog op de ladder staan, en het is niet mijn schuld dat ik niet aan de vent kom".
Indeed!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef Murdera het volgende:
Ik vind het elke keer weer een speciaal momentje.![]()
Jij momenteel nu iemand eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
Ik laat mijn eisen altijd direct vallen als ik het fijn heb met iemand.
Ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Murdera het volgende:
Meer een FwB situatie.![]()
En hoe gaat het bij jou? Nog leuke stukken mannenvlees tegengekomen?
Nee idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd natuurlijk![]()
Mannenvlees wel, maar niets wat is blijven hangen
Wat mij vooral opviel was die vrouw van in de 40 die die date had met die man die zenuwachtig was en hem daarom afwees...terwijl ze zelf ook flink zenuwachtig was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, die heb ik al eens gezien. Bij die vrouwen vond ik het ook niet vreemd dat ze nog vrijgezel zijnEen carrière hebben, heel veel eisen aan een man stellen en vooral willen dat hij jou centraal stelt. Hoog opgeven over hoe vrijgevochten je bent, maar eigenlijk gewoon een vent zoeken die de keukenkastjes op komt hangen. Logisch dat mannen daar ver vandaan blijven.
Geen inleving, zie ik wel vaker trouwens. Vrouwen die mannen afwijzen om de minpunten die ze zelf overduidelijk ook bezitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat mij vooral opviel was die vrouw van in de 40 die die date had met die man die zenuwachtig was en hem daarom afwees...terwijl ze zelf ook flink zenuwachtig was.
Ik kan dit niet benoemen, maar raar vind ik het wel.
Kan toch dat ze niet valt op zenuwachtige mannen. Boeit dan niet dat ze het zelf wel was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat mij vooral opviel was die vrouw van in de 40 die die date had met die man die zenuwachtig was en hem daarom afwees...terwijl ze zelf ook flink zenuwachtig was.
Ik kan dit niet benoemen, maar raar vind ik het wel.
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
Nu ik er over nadenk, dat doe ik zelf ook.
Asociaal, arrogant, bot en lui gedrag kan ik niet waarderen.quote:
Maar vind je dan ook dat jij die eigenschappen niet moet hebben.. of wil je gewoon een vriendin die die eigenschappen accepteert bij je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
Asociaal, arrogant, bot en lui gedrag kan ik niet waarderen.
Labiel volk wens ik niet mee om te gaan.
Ik zal niet veranderen, dus dat laatste.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vind je dan ook dat jij die eigenschappen niet moet hebben.. of wil je gewoon een vriendin die die eigenschappen wel oke vindt bij een ander?
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:31 schreef Murdera het volgende:
Ik zal niet veranderen, dus dat laatste.
Nouja, een beetje hypocriet is het wel van me toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Mensen zeggen altijd oh het is zo hypocriet blabla verhaal. Slaat eigenlijk in veel gevallen nergens op.
Tja, zelf vind ik het wel meevallen. Maar thats just me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
Nouja, een beetje hypocriet is het wel van me toch?
Ik wil ook geen onzekere zolderkamerautistquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen inleving, zie ik wel vaker trouwens. Vrouwen die mannen afwijzen om de minpunten die ze zelf overduidelijk ook bezitten.
Nu ik er over nadenk, dat doe ik zelf ook.
Je vangt de vis aan de hand van de soort aas die je gebruikt. In dit geval ben je niet alleen de visser, maar ook het aas.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil ook geen onzekere zolderkamerautist
Pvoesss toch...quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:53 schreef Pvoesss het volgende:
Gaat het niet gewoon om het formaat van de hengel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |