SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
en dit!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat ze er opzich niks tegen heeft. Echter staat motorrijden niet bekend als het allerveiligst, en heb je op een bepaald moment in je leven ook andere verantwoordelijkheden.![]()
Mijn vriend wilt ook motorrijden, heb ik ook niets mee, en vind het een fijner idee als ie dat plan laat varen, maar wie ben ik om zijn droom tegen te houden?
Daarbij kan ik ongelukkig van mijn paard vallen en mijn nek breken. Ongeluk zit in een klein hoekje![]()
jij neemt alleen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Treurig vind ik dat soort 'geven en nemen'.![]()
![]()
Vanwaar die conclusie? Maar ik ga zeker niet iets proberen ómdat het mijn vriend z'n passie is terwijl ik het sowieso al niks vind. Hetzelfde als een vriendin van mij die plots gitaar wil spelen nu ze een vriendje heeft die het fijn vindt om gitaar te spelen. En eerst maar bashen op gitaar spelen. Ik vind het raar.quote:![]()
![]()
Hij vindt iets leuk, jij wil het ook proberen omdat je graag samen dingen doet. En dat is treurig?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef Ziba het volgende:
Vanwaar die conclusie? Maar ik ga zeker niet iets proberen ómdat het mijn vriend z'n passie is terwijl ik het sowieso al niks vind. Hetzelfde als een vriendin van mij die plots gitaar wil spelen nu ze een vriendje heeft die het fijn vindt om gitaar te spelen. En eerst maar bashen op gitaar spelen. Ik vind het raar.Ja, ik generaliseer.![]()
Het maakt het vooral treurig omdat zij het blijkbaar afkeurt. Dusja, vind ik treurig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Hij vindt iets leuk, jij wil het ook proberen omdat je graag samen dingen doet. En dat is treurig?![]()
Tsja, geven en nemen. Hij zal ook wel eens met haar naar het theater gaan om haar een plezier te doen, terwijl dat misschien niet zijn ding is. Dat zal dan wel treurig zijn, het komt in ieder relatie (veel) voor. Volgens mij is er zelfs een woord voor... liefde geloof ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef Ziba het volgende:
Het maakt het vooral treurig omdat zij het blijkbaar afkeurt. Dusja, vind ik treurig.Ja, ik generaliseer.![]()
Volgens mij ben je een beetje dom aan het doen Ziba.
Ik heb nergens gebashed op het motorrijden of gemeld dat ik het afkeur.
Ik vind en heb het altijd heel mooi gevonden, maar gewoon niet voor een partner.
Het is gevaarlijk en ik heb het te vaak mis zien gaan. Ik ben bang dat ze hem ooit van het asfalt kunnen schrapen.. Ik ben al genoeg mensen verloren. Ik weet niet of jij ooit je geliefde bent verloren... maar ik wel.![]()
Maar als dit zijn passie is wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. Dus ja dan verdiep ik mij er in. Wat geeft hem die kick en waarom is het zo belangrijk en leuk volgens hem. Kom je verder mee dan met roepen dat je het niet wilt hebben en dat het te gevaarlijk is.![]()
![]()
Gaan we weer. Keertje theater is oké, compleet gaan lessen terwijl je het niets vindt is, hmmm, apart mijn inziens. Als ik een partner heb en ik vind bijv. ballet super leuk en hij vindt het niets, krab ik mezelf toch even achter m'n oren als hij plots trippelend door het leven gaat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Tsja, geven en nemen. Hij zal ook wel eens met haar naar het theater gaan om haar een plezier te doen, terwijl dat misschien niet zijn ding is. Dat zal dan wel treurig zijn, het komt in ieder relatie (veel) voor. Volgens mij is er zelfs een woord voor... liefde geloof ik?![]()
Nee, jij zegt zelf dat je het niet leuk vindt enzo. Dan vind ik het wel vreemd dat je compleet wil gaan lessen, ja. Ik snap sowieso niet waarom je tegen iemand z'n passie in zou willen gaan. Leven en laten leven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij ben je een beetje dom aan het doen Ziba.
Ik heb nergens gebashed op het motorrijden of gemeld dat ik het afkeur.
Ik vind en heb het altijd heel mooi gevonden, maar gewoon niet voor een partner.
Het is gevaarlijk en ik heb het te vaak mis zien gaan. Ik ben bang dat ze hem ooit van het asfalt kunnen schrapen.. Ik ben al genoeg mensen verloren. Ik weet niet of jij ooit je geliefde bent verloren... maar ik wel.![]()
Maar als dit zijn passie is wie ben ik dan om daar tegen in te gaan. Dus ja dan verdiep ik mij er in. Wat geeft hem die kick en waarom is het zo belangrijk en leuk volgens hem. Kom je verder mee dan met roepen dat je het niet wilt hebben en dat het te gevaarlijk is.Nee, ik niet.quote:![]()
Ik zeg nergens: Ik vind het niet leuk.![]()
Het is iets wat ik niet graag heb dat mijn partner doet. Maar nergens dat ik iets tegen motors op zich heb.![]()
Principe blijft hetzelfde; je doet iets om je partner te plezieren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
Gaan we weer. Keertje theater is oké, compleet gaan lessen terwijl je het niets vindt is, hmmm, apart mijn inziens. Als ik een partner heb en ik vind bijv. ballet super leuk en hij vindt het niets, krab ik mezelf toch even achter m'n oren als hij plots trippelend door het leven gaat.
En jij zou het ook leuk vinden als ballet een deel van je leven was en hij nam de moeite om te komen kijken. En dat doet hij dan niet omdat hij ballet leuk vindt, maar omdat jij dat leuk vindt.Ja, ik generaliseer.![]()
Er zijn zoveel manieren om dood te gaan. Het ligt er net aan hoe jou partner omgaat met het motorrijden op zich.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zeg nergens: Ik vind het niet leuk.![]()
Het is iets wat ik niet graag heb dat mijn partner doet. Maar nergens dat ik iets tegen motors op zich heb.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Come on, komen kijken is al iets anders dan compleet gaan lessen voor iemand. Als ik een partner heb die zoiets doet zou ik dat in ieder geval wel claimend vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Principe blijft hetzelfde; je doet iets om je partner te plezieren.
En jij zou het ook leuk vinden als ballet een deel van je leven was en hij nam de moeite om te komen kijken. En dat doet hij dan niet omdat hij ballet leuk vindt, maar omdat jij dat leuk vindt.![]()
Uhhhh mijn partner zou het liefst hebben dat ik het vandaag nog doe.
Het is motorrijden en niet voetballen. Motorrijden is niet geheel risicoloos.
Heel veel van mijn redenen waarom ik liever niet een partner heb die op de motor zit zouden wel eens weggenomen kunnen worden door die lessen. En ik les niet voor hem ik les voor mijzelf.![]()
Moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. Ik zou het persoonlijk ook niet alles vinden, omdat ik dan 'mijn' tijd opeens zou moeten delen, maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Ziba het volgende:
Come on, komen kijken is al iets anders dan compleet gaan lessen voor iemand. Als ik een partner heb die zoiets doet zou ik dat in ieder geval wel claimend vinden.Ja, ik generaliseer.![]()
Ik zou juist wel eens willen motor rijden om te kijken of mijn angst irrationeel is. Dus zo gek is dat niet![]()
Precies dit dus!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zou juist wel eens willen motor rijden om te kijken of mijn angst irrationeel is. Dus zo gek is dat nietIk hoef niet met hem te rijdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Northside het volgende:
Moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. Ik zou het persoonlijk ook niet alles vinden, omdat ik dan 'mijn' tijd opeens zou moeten delen, maar ik begrijp het wel.![]()
Bovendien is de kans heel klein dat die mogelijkheid er zal zijn de aankomende 10 jaar.![]()
![]()
Motorrijden leer je ook pas begrijpen als je het zelf doet. Dan "voel" je hoeveel controle je over zo'n ding hebt, meestal dan.
Maarja, voor bij de voorbeelden zoals ineens gitaar willen spelen vind ik het wel achterlijk. Verliefdheid doet soms rare dingen met je. Hoeveel mensen nemen wel niet elkaars muziek/film smaak over. Gaan ineens andere dingen lekker vinden of stellen zichzelf ineens hele andere doelen dan ze vroeger hadden.
Hoort erbij, I guess.![]()
Dat is dus iets wat mijn vriend mij ook altijd zegt. Probeer het eens dan snap je dat ik echt controle heb over de motor. En hoe erg veel overzicht ik nog heb als ik er op zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Myraela het volgende:
Motorrijden leer je ook pas begrijpen als je het zelf doet. Dan "voel" je hoeveel controle je over zo'n ding hebt, meestal dan.![]()
![]()
Ik wou net melden dat ik op gitaarles ga, leuk he.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ja is wel altijd anders bij jou dan weer daarom dan weer daarom nouja zullen wel meerdere redenen zijn. Wel spannend denk ik dus succes ermee.quote:Achja, gewoon claimers. Komt nooit goed op langere termijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. Ik zou het persoonlijk ook niet alles vinden, omdat ik dan 'mijn' tijd opeens zou moeten delen, maar ik begrijp het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |