Hier ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:16 schreef Ang3l het volgende:
Iedere maandag en vrijdag, kroketjesdag
morgenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer mogen we komen proeven?
sherry? ik heb wel gehoord dat coke erg helpt bij het afvallenquote:
Dan kun je beter meth doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
morgen
[..]
sherry? ik heb wel gehoord dat coke erg helpt bij het afvallen
ah bedankt voor de tip!quote:
I aim to pleasequote:
heb je dan toevallig ook wat meth liggen?quote:
Roken. Versnelt de stofwisseling. Ben je zo 3~5kg kwijt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
morgen
[..]
sherry? ik heb wel gehoord dat coke erg helpt bij het afvallen
Nee sorry. Maar je kunt het zelf maken he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je dan toevallig ook wat meth liggen?
nee daar ben ik net een paar jaar vanafquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roken. Versnelt de stofwisseling. Ben je zo 3~5kg kwijt.
ja maar ik moet ook al kroketten maken! ga niet de hele dag in de keuken staanquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar je kunt het zelf maken he.
De combi meth maken en croquetten frituren lijkt me ook niet zo verstandig..quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee daar ben ik net een paar jaar vanaf
[..]
ja maar ik moet ook al kroketten maken! ga niet de hele dag in de keuken staan
Ja, het is anders zo *boem*quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
zie je, zo weinig weet ik er van
ik kan het denk ik maar het beste gewoon kopen
val je ook van af!quote:
Een bierdieet werkt ook niet echt fijn. Maar het is wel goed voor mij, ik zag er echt zo ongezond uit toen ik nog 60 was, schrik me de pleuris als ik foto's van toen terug kijk. Lopend lijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WHUT?! Van 60 naar 90 na de 30?!
Oke, that's IT, ik ga lijnen!
En met een beetje mazzel krijg je ook nog kanker, val je nog harder af!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roken. Versnelt de stofwisseling. Ben je zo 3~5kg kwijt.
En je betaald meer belasting/accijns, en je bent eerder dood, dus je bent goedkoper voor de staat dan niet-rokersquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel krijg je ook nog kanker, val je nog harder af!
Maar wel weer duurder voor de zorgverzekeraars.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je betaald meer belasting/accijns, en je bent eerder dood, dus je bent goedkoper voor de staat dan niet-rokersGoed tegen de crisis
Die verdienen toch al zatquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar wel weer duurder voor de zorgverzekeraars.
Ja precies, jij leeft langer, dus betaald langer premie maar verbruikt weer meer aan ouderdomsziektes. Dus ook voor verzekeringstoko's is roken goedkoper!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aan mij ja, omdat ik niet rook.
gewoon bij vriendenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Wat zijn de plannen voor oud & nieuw (ja Q, bier drinken, maar daarnaast)
Meer bier drinken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Weinigquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
uhm, idem eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Geen plannen hier. Beetje vervelen denk ik.
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat we wel bij vrienden van lief konden binnenwippen, die hebben normaal gesproken leuke thuisfeestjes. Maar ineens is iedereen zwanger of is net bevallen en doen niks meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
WowVeel die niks in planning hebben. Ook niet iets waar je jezelf voor uit kunt nodigen?
Ik begin met mrs. bij vrienden. Mrs. gaat om 0:15 naar haar werk, ik ga misschien, wellicht, ergens nog in de nacht (tussen 1:30 en 4:00 of zo) nog de kroeg in waar een andere groep vrienden zit. Op zich jammer dat die groep zich vorig jaar heeft gesplitst. Niet dat ze elkaar niet meer mogen, doen nog genoeg feesten samen, maar de kroeghelft wilden het vorig jaar daar doen, de andere helft wil het niet daar, want duur en er wordt gerookt.
Ja, iedereen heeft wel plannen met anderen die wel een leven hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat we wel bij vrienden van lief konden binnenwippen, die hebben normaal gesproken leuke thuisfeestjes. Maar ineens is iedereen zwanger of is net bevallen en doen niks meer.
Ja mensen stonden mij ook raar aan te kijken toen ik vroeg of ze met de kerstdagen konden komen klussen op de zweefvliegclub.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit dus waarschijnlijk thuis tv te kijken en te niksen.
Hier ook, tweede kerstdag is eigenlijk de enige leuke dag. De rest maar saai met Lit op de bank.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft wel plannen met anderen die wel een leven hebben
Ja die mannen zijn leuk, maar we willen toch niet op O&N veroordeeld zijn aan zequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook, tweede kerstdag is eigenlijk de enige leuke dag. De rest maar saai met Lit op de bank.
En daar kun jij niet bij aanhaken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft wel plannen met anderen die wel een leven hebben
Mijn eerste feestje is bij iemand die in maart ontploft. Dus dat zwanger zijn is geen excuus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat we wel bij vrienden van lief konden binnenwippen, die hebben normaal gesproken leuke thuisfeestjes. Maar ineens is iedereen zwanger of is net bevallen en doen niks meer.
Nee vond ik ook niet, maar helaas heb ik geen invloed op de zwangere vrienden van liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn eerste feestje is bij iemand die in maart ontploft. Dus dat zwanger zijn is geen excuus.
Ze heeft geen trap?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee vond ik ook niet, maar helaas heb ik geen invloed op de zwangere vrienden van lief
Ik ga mezelf niet uitnodigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar kun jij niet bij aanhaken?
Oh, foei!quote:
Waarom niet? Ik snap dat echt niet he. Als iemand een feestje geeft, waar al een man of 10+ is, dan kun je toch best vragen aan iemand die daar heen gaat en je wel kent: he, kan ik aanhaken.quote:
Sexy, wat voor iets heb je, hoe kort, veel glitter?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik heb al weken eenjurkje voor O&N hangen, zit ik straks helemaal opgetuigd met lief op de bank. Stom
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sexy, wat voor iets heb je, hoe kort, veel glitter?
als je er zo bij staat helpen ook tieten en een riem niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K54_0009_023R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.95]&set=key[width],value[2779]&set=key[height],value[3250]&set=key[x],value[644]&set=key[y],value[200]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hij is in het echt leuker dan de foto. En ik heb tieten, dat helpt bij de bovenkant
En dan met een riem om.
Gelukkig zit ik de hele avond op de bankquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je er zo bij staat helpen ook tieten en een riem niet.
Haha, jij bent saai en burgelijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik de hele avond op de bank![]()
Tieten!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/K54_0009_023R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.95]&set=key[width],value[2779]&set=key[height],value[3250]&set=key[x],value[644]&set=key[y],value[200]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hij is in het echt leuker dan de foto. En ik heb tieten, dat helpt bij de bovenkant
En dan met een riem om.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je hierheen komen?Je kent wel een paar mensen.
Nee met kerst.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]het nieuwe jaar in met fokkers? met wie?
Leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan met een riem om.
Ja hequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee met kerst.
[..]
Leuk.en tieten zou wel beter zijn ja.
maar wie dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee met kerst.
[..]
Leuk.en tieten zou wel beter zijn ja.
en hij kan toch prima naar een gewoon feestje en zo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja heEn ik moet en zal 'm aandoen met O&N, dus desnoods opgedoft op de bank
Jawel hoor. Hij is wel erg kort, maar goed, hele dikke zwarte panty maakt dat wat minder ergquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar wie dan?
[..]
en hij kan toch prima naar een gewoon feestje en zo?
Ik ben 1.83m en weeg 65kg. Maar ongezond zie ik er niet echt meer uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Een bierdieet werkt ook niet echt fijn. Maar het is wel goed voor mij, ik zag er echt zo ongezond uit toen ik nog 60 was, schrik me de pleuris als ik foto's van toen terug kijk. Lopend lijk.
Ik zag hem van de week hangen en dacht "Hey die heeft MissB!"quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan met een riem om.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ga lekker alleen met date gourmetten en daarna megazat worden op de bank met Oud en Nieuw. Andere mensen huuuuu.
Zijn ze ook blij dat je ze vrinden noemt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]Andere mensen roeleren grote tijd! Grote groep vrinden
Sommige vinden dat tof, de rest kan het niks interesseren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn ze ook blij dat je ze vrinden noemt?
en de lotgenoten ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
Vrinden!
Boeren, burgers en buitenlui!
LANDGENOTENNNNN!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag hem van de week hangen en dacht "Hey die heeft MissB!"
Altijd als ik jurkjes ziequote:
quote:
Pics?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben echt gek op kroketten draaien ondertussen
[/twitter]
Ik heb een superreceptquote:
die van de allerhandequote:
Ik zou ook omvallen als ik een uur heb staan trekkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh ik flikker net mijn bouillon om die een uur heeft staan trekken![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou ook omvallen als ik een uur heb staan trekken
Is nu alles verloren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh ik flikker net mijn bouillon om die een uur heeft staan trekken![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou ook omvallen als ik een uur heb staan trekken
Die zie ik niet zo vaakquote:
Ja eh, da's cadeautechnisch niet goed he, je zorgt maar dat je ze zietquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zie ik niet zo vaak
Alhoewel... net voorraadtellingen gedaan met een vrouw van logistiek.
Zegt ze: Ik heb ff m'n platste schoenen aangedaan want ik moet veel lopen vandaag dacht ik!
heeft ze van die dikke vette 10cm hakken aan zo onderhand
ik heb bouillon van een tabletje gebruikt om het aan te lengen tot wat ik nodig hadquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb bouillon van een tabletje gebruikt om het aan te lengen tot wat ik nodig had
Met een lekkere Pomerol?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen een vier-gangen-diner voorbereiden. En dan donderdag opeten.
is er een gelegenheid of gewoon voor de leuk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen een vier-gangen-diner voorbereiden. En dan donderdag opeten.
Je vindt t voes en daardoor vind je t gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
wijn.vind dat zo gay eerlijk gezegd. en smerig ook trouwens.
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vindt t voes en daardoor vind je t gay
een gewone slok mag ook hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.
goed idee zeg!quote:A FRANTIC search is under way in the UK for a mother who has run away with her seven-year-old son to prevent him having life-saving radiotherapy to treat his cancer.
Sally Roberts, 37, originally from New Zealand, has told family that she wants Neon to be given only "natural remedies" as he recovers from surgery on a brain tumour.
jeej I'm gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.
nee het is wijn in een glasquote:
toch vind ik het bij mannen gay staan, excuse me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het is wijn in een glas
kun je net snel drinken en met net zulke grote slokken als al het andere vocht hoor
Dat is verfijnd en stijlvol!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Alcoholistenstyle!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Daarom drink ik ook altijd uit de fles
Vertelquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
weer die jas. doet me altijd ergens aan denken.
djeez jou heb ik lang niet meer gezien!quote:
Weet ik veel in welke ik moet zijn, ben al maanden niet meer hier geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
djeez jou heb ik lang niet meer gezien!
zitten jullie niet allemaal in de verkeerde SC?
dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet ik veel in welke ik moet zijn, ben al maanden niet meer hier geweest
Oh ja, een glaasje wijn gaat er wel in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
wijn.vind dat zo gay eerlijk gezegd. en smerig ook trouwens.
ik hou niet van dobbelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik zat te wachten op een leuk vermakelijk verhaal, maar no dice
oh jawel. balletje balletje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
durf je ook geen gokjes te wagen of?
Zoiets als er een fijne knuffelman bij in zit dan ben ik echt helemaal blijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst de spaghetti en dan je tieten?
een knuffelman. zeker ook een wijndrinker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Zoiets als er een fijne knuffelman bij in zit dan ben ik echt helemaal blij
Nee mannen die wijn drinken... sjah.. staat een beetje vrouwelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
een knuffelman. zeker ook een wijndrinker?
fijn dat iemand het met me eens is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee mannen die wijn drinken... sjah.. staat een beetje vrouwelijk
Al was de kerel waar ik dit weekend mee zoende oa ook een beetje vrouwelijkquote:
toen kwam er een slang van een halve meter tevoorschijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Al was de kerel waar ik dit weekend mee zoende oa ook een beetje vrouwelijktot hij zn kleren uit trok
![]()
whehehehehe
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
toen kwam er een slang van een halve meter tevoorschijn?
nog erger?! ik wil het niet weten denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]nog erger.. weet zn naam niet meer, maar het was echt een leuke kerel
![]()
rofl
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nog erger?! ik wil het niet weten denk ik.
In t cafe was t wel gezellig jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gezellige boel daar in enschede zo te zien
Ja. Mijn konijn is jarigquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is er een gelegenheid of gewoon voor de leuk?
Wortelsoep, hutspot en worteltjestaart?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Mijn konijn is jarig, wordt één jaar. Maar even serieus, dat is meer het excuus om een for fun diner party te geven
. Geheel in thema wordt het
.
Dat is flauw.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wortelsoep, hutspot en worteltjestaart?
Hmm worteltjestaaaaart!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wortelsoep, hutspot en worteltjestaart?
Ik denk dat je haar ook wel hoort komen als ze geen horn gebruikt. Dat stampt aardig vermoed ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:39 schreef Ang3l het volgende:
Je denkt ik juich om mijn eigen binnenkomst?![]()
"If you don't toot your own horn, nobody hears you coming!"
Miss Delta Work
[ afbeelding ]
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 08:54 schreef Tally het volgende:
Alleen vandaag en morgen nog werken dan pas weer in het nieuwe jaar
Ik alleen morgen- en vrijdagochtendquote:Op woensdag 19 december 2012 08:54 schreef Tally het volgende:
Alleen vandaag en morgen nog werken dan pas weer in het nieuwe jaar
Om Hoedje te zien, is toch juist leuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Het wordt veel heen en weer gereis naar Utrecht, yay
Leuk, ik vind inrichten/stylen altijd tof om te doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:03 schreef Tally het volgende:
En invulling voor mijn vakantie heb ik ook
Mijn schoonpapa begint dit weekend aan de muren in de kinderkamer (nee niet in de babykamer).
En als die glad zijn ga ik behangen, verven en schilderen
O en de meubels kopen
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Om Hoedje te zien, is toch juist leuk?
Wij hebben ook verschillende kleuren op de muren in huisquote:Op woensdag 19 december 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
ik wil m'n woonkamer een ander kleurtje geven. Maar geen idee welke ivm verschillende kleuren in het huisDus dat gaat m wss niet worden.
Er komt voor de eerste maanden ook een wiegje bij ons in de kamer en daarna gaat ze in de babykamer.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk, ik vind inrichten/stylen altijd tof om te doen.
Wij doen daar niet aan. Wiegje in onze slaapkamer ftw!
Dat reizen is kut ja, blij dat wij er vanaf zijn. Al plannen richting samenwonen?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]jaa! Maar dat reizen is soms gewoon kut. Tweede kerstdag gaat zoonlief voor het eerst alleen met de trein, naar Utrecht. Vindt ie spannend
Tally, dat klinkt echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben ook verschillende kleuren op de muren in huis
Lila, Paars, Bruin, beige, roze, grijs en geel!
Ik zit er aan te denken om die ene muur blauw te maken de volgende keer.
Ik mag straks meubels zoeken voor miniquote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Vloeren uitzoekenNu echt.
En vaatwasser en oven kopen
Dat is wel veel jaquote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef Tally het volgende:
Wij hebben ook verschillende kleuren op de muren in huis
Lila, Paars, Bruin, beige, roze, grijs en geel!
Ik zit er aan te denken om die ene muur blauw te maken de volgende keer.
Blut wordenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Vloeren uitzoekenNu echt.
En vaatwasser en oven kopen
Whehehehe dat mag! Het is niet allemaal in 1 kamerquote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Tally, dat klinkt echt verschrikkelijk.
Dat zou leuk zijn, maar zit er voorlopig nog niet inquote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat reizen is kut ja, blij dat wij er vanaf zijn. Al plannen richting samenwonen?
Oh, dat is wel heel stoer. Gaat hij alleen naar Hoedje? Mannendingen doen enzo.
Tegen welke muur staat die gele bank?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
ik heb eigenlijk gewoon soort van gebroken wit en 1 rode muur.
Maar ik heb lichthouten en zwarte meubels, maar zo'n donkergele bank en straks wss donkergroene gordijnen..
Wat voor kleur kan daar nu weer bij
Oh oke, dat dacht ik wel idd.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe dat mag! Het is niet allemaal in 1 kamer
Ik heb appeltjesgroen in de werkkamerquote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag straks meubels zoeken voor miniEn een koelkast voor mijn ouders (cadeautje van ons voor verjaardag van Paps, kerst en hun trouwdag). Dan hebben ze tenminste wat aan hun cadeau
O en kleurtjes voor die kamerDat word groen!
Een witte.. en die sluit aan de rode .quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Tegen welke muur staat die gele bank?
Pffff.. Das inderdaad een moeilijke. Ik denk dat je het moet zien om te oordelen wat er bij pastquote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
ik heb eigenlijk gewoon soort van gebroken wit en 1 rode muur.
Maar ik heb lichthouten en zwarte meubels, maar zo'n donkergele bank en straks wss donkergroene gordijnen..
Wat voor kleur kan daar nu weer bij
De prijs van het schuren van de houten vloer viel mee en ik hoef ook geen koelkast of vriezer meer te kopen, dus dat scheelt ook weerquote:
Ik denk dat ik die rode muur zou verven. Misschien een tint groen, passend bij de gordijnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een witte.. en die sluit aan de rode .
Dat word het waarschijnlijk ook voor haar kamertje.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb appeltjesgroen in de werkkamer
Die rode muur mag wel anders.. maar wil juist van dat witte afquote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik die rode muur zou verven. Misschien een tint groen, passend bij de gordijnen.
Daar zat ik ook aan te denken. Maar niet te donker groen want dan word het straks zo'n depri hok met je donkere meubelsquote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die rode muur zou verven. Misschien een tint groen, passend bij de gordijnen.
Alles groen!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die rode muur mag wel anders.. maar wil juist van dat witte af
Je kan ze ook allebei verven!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die rode muur mag wel anders.. maar wil juist van dat witte af
Grijsquote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
De muren in de rest van het appartement zijn heeeel lichtroze en twee wanden zijn een tintje rozer
Ik heb alleen geen idee welke kleur gordijnen ik moet nemen. Spierwit vind ik wel heel wit en offwhite lijkt me niet echt lekker kleuren met het roze
Is grijs niks?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
De muren in de rest van het appartement zijn heeeel lichtroze en twee wanden zijn een tintje rozer
Ik heb alleen geen idee welke kleur gordijnen ik moet nemen. Spierwit vind ik wel heel wit en offwhite lijkt me niet echt lekker kleuren met het roze
Dat valt reuze meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef L-E het volgende:
Grijs en roze is wel leuk ja. Hoewel ik nooit van zijn leven zou kunnen leven met een roze muur.
Wordt het niet heel donker? Het is al niet zo'n hele lichte kamer vanwege het lichtinval.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
GrijsDat hebben wij in de babykamer en vind ik echt ontzettend leuk staan
Ook in de babykamer wil ik dat niet. Ik hou gewoon niet van roze, sorry.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee(in de babykamer)
Er zijn verschillende tinten grijs hequote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het niet heel donker? Het is al niet zo'n hele lichte kamer vanwege het lichtinval.
Ik heb tien jaar lang een kamer met rode en aubergine muren gehad.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef L-E het volgende:
Grijs en roze is wel leuk ja. Hoewel ik nooit van zijn leven zou kunnen leven met een roze muur.
Ik heb Oester van Flexa in de woonkamer, dat is lichtgrijs en maakt eerder de kamer lichter dan donkerder.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het niet heel donker? Het is al niet zo'n hele lichte kamer vanwege het lichtinval.
Ik voor ik een kind kreeg ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook in de babykamer wil ik dat niet. Ik hou gewoon niet van roze, sorry.
hoeft toch geen donkergrijs te zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn verschillende tinten grijs he
Wij hebben op de bovenverdieping alles geel gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tien jaar lang een kamer met rode en aubergine muren gehad.
Ik wilde lichte muren en van geel krijg ik jeuk
50quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn verschillende tinten grijs he
Zwangere vrouwen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voor ik een kind kreeg ook niet
Nu vind ik de kamer nog steeds tof.
quote:
De vorige bewoners hadden alles geel. En een oranjehouten vloer, grove oude donkerhouten meubels, veel donkergroen en donkerblauwquote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben op de bovenverdieping alles geel gehadNOOIT WEER!
Die zijn ZO stom!quote:
Vast een heel lief kindquote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn ZO stom!
Zo stom dat ik nu al aan het bedenken bent wat voor thema ik die kamer doet als de baby een dreumes is. EN ZE IS NIET EENS GEBOREN
En ik weet niet eens wat voor kind het is
Je bent wel lekker op tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn ZO stom!
Zo stom dat ik nu al aan het bedenken bent wat voor thema ik die kamer doet als de baby een dreumes is. EN ZE IS NIET EENS GEBOREN
En ik weet niet eens wat voor kind het is
Gewoon in de wasmand.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op tijd.
Ik ben al blij als wij een bed hebben staan voor dat kind als het komt.
Wij hebben heel veel lichte kleuren in huis. Op 1 wand bruin in onze slaapkamer na. De rest is allemaal heeeeeeel licht.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige bewoners hadden alles geel. En een oranjehouten vloer, grove oude donkerhouten meubels, veel donkergroen en donkerblauw
Nu is alles licht licht licht
Ik ben meer van de pasteltintenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
'Als' we ooitgaan samenwonen, wil ik dewoonkamer grijs met wit en een beetje hot pink. Krijg lief vast nooit zo ver
Doelde het wit van de gehele kamerquote:
Ik hoop echt dat ze net zo lief of al is het maar voor de helft zo lief is als haar zusquote:
Ik loop een beetje vooruitquote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op tijd.
Ik ben al blij als wij een bed hebben staan voor dat kind als het komt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meer van de pasteltinten
M'n oom heeft nog oude radio's staan waarvan ik er eentje mocht overnemen en m'n vader heeft oude camera's staan en ik ga nu steeds naar de Kringloop om te zien of ze nog fout bloemetjesservies hebben
Ja dat is leuk. Maar lief is meer van het modern. Dat wordt nog wat straksquote:Op woensdag 19 december 2012 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben zo'n kattenmandje, past prima. Kat wil er toch niet in.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meer van de pasteltinten
M'n oom heeft nog oude radio's staan waarvan ik er eentje mocht overnemen en m'n vader heeft oude camera's staan en ik ga nu steeds naar de Kringloop om te zien of ze nog fout bloemetjesservies hebben
Maar dat laatste is ook zo, dat kamertjesgedoe is alleen omdat moeders dat allemaal zo leuk vinden. Er is geen baby ter wereld die ongelukkig wordt zónder Sprookjesboombehang tenslotte.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik loop een beetje vooruitMaar ik had dit thema ook al bedacht toen ik de babykamer klaar had
En gelukkig vind mijn dochtertje de Sprookjesboom en sprookjes helemaal geweldig
Mijn man roept ook de hele tijd dat het MIJN kamertje word
Ik snapte de link ook niet helemaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Huh, wat doet L-E's kattenmandje in mijn post? Kut ipad
Dat ligt niet aan de iPad schatquote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Ja, blijf jij eens van mijn kattenmandje af johquote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Wil stiekem ook een platenspeler maar bij gebrek aan platen zou het daar maar staan te stoffen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef Tally het volgende:
[..]Ik heb ook oude radio's (ooit hobby geweest om te sparen) en toen mijn Opa overleed kreeg ik zijn oude camera's.
Mijn man wil dat ik de radio's die ik nog heb weg doe.
Doe ik ook zeker. Ik heb vanmorgen mijn budget verhoogd bij mijn boekhouderquote:Op woensdag 19 december 2012 09:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat laatste is ook zo, dat kamertjesgedoe is alleen omdat moeders dat allemaal zo leuk vinden. Er is geen baby ter wereld die ongelukkig wordt zónder Sprookjesboombehang tenslotte.Maar hee, een gelukkige moeder is ook beter voor een kind he, leef je uit!
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de iPad schat
Ennuh die van mij is ook meer van het moderne. Gewoon eens verven als hij dr niet is.
Dan vindtie het vast leuk! Want hij hoeft er zelf niets voor te doen
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef L-E het volgende:
Ik heb zomaar per ongeluk gedoneerd aan Serious Request, door kleding te bestellen. Wat ben ik toch een weldoener.
Pff jammer dat ik niet eerder wist dat je dat leuk vind. Mijn Oom heeft zijn platen pas weg gedaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wil stiekem ook een platenspeler maar bij gebrek aan platen zou het daar maar staan te stoffen.
Heb ik mijn bestelling zondag maar even in de winkel gekocht +quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil dat mijn h&m bestelling komt verdorie
Ik kan zo slecht tegen die mensen in de stadquote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik mijn bestelling zondag maar even in de winkel gekocht +
"Lekker" winkelen met mijn man
Het was afgelopen zondag lekker rustigquote:Op woensdag 19 december 2012 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht tegen die mensen in de stad
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar in het wekend, in Utrecht,is het gewoon de helquote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar! Winkelen is leuk op dinsdagochtend ofzo, als er niemand loopt.
Hear hear, vooral die mensen van buiten de stad die massaal komen in het weekend en dan lopen te kankeren dat het altijd zo druk is in Amsterdamquote:Op woensdag 19 december 2012 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wijvenplatenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Pff jammer dat ik niet eerder wist dat je dat leuk vind. Mijn Oom heeft zijn platen pas weg gedaan.
Echte wijvenplaten
Gelukkig kom ik daar zeldenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hear hear, vooral die mensen van buiten de stad die massaal komen in het weekend en dan lopen te kankeren dat het altijd zo druk is in Amsterdam.
GEGEN DIE MAUER!!!!.
Ook goeiemorgen SC-vriendjes.
Utrecht is altijd de helquote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar in het wekend, in Utrecht,is het gewoon de hel
Op maandagmiddag! Dan vind ik het vaak leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar! Winkelen is leuk op dinsdagochtend ofzo, als er niemand loopt.
Worstjes op mijn borstjes enzo?quote:
Ik was zondag in Utrecht! Wij hebben in IJsselstein geen H&Mquote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar in het wekend, in Utrecht,is het gewoon de hel
George Michael en dat soort dingenquote:
HWquote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hear hear, vooral die mensen van buiten de stad die massaal komen in het weekend en dan lopen te kankeren dat het altijd zo druk is in Amsterdam.
GEGEN DIE MAUER!!!!.
Ook goeiemorgen SC-vriendjes.
Ik moest pas op zaterdagmiddag daar naar de h&m om iets te ruilen, aaarghquote:Op woensdag 19 december 2012 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was zondag in Utrecht! Wij hebben in IJsselstein geen H&M
Misschien maar beter ook
Mijn Vriendje winkelt liever dan ik. Hij kan echt een uur bezig zijn in 1 winkel met passen, voor de spiegel draaien, andere maat, andere kleur aan, toch weer iets anders, en weer en weer en wéér, dan het eerste weer aan, en maar niet kunnen kiezen. Wijf.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Op maandagmiddag! Dan vind ik het vaak leuk.
Maar we hadden een dagje uitMiddagje bios. En zijn daarom wat eerder weg gegaan om te winkelen.
Maar dat nooit weer. Waarom vergeet ik telkens dat ik dat niet met hem moet doen
O ja maar zaterdag is altijd kut om te winkelen in Utrechtquote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest pas op zaterdagmiddag daar naar de h&m om iets te ruilen, aaarghHet was erg
Inderdaad, wegblijven jijquote:
quote:
O das echt HEL!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn Vriendje winkelt liever dan ik. Hij kan echt een uur bezig zijn in 1 winkel met passen, voor de spiegel draaien, andere maat, andere kleur aan, toch weer iets anders, en weer en weer en wéér, dan het eerste weer aan, en maar niet kunnen kiezen. Wijf.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:42 schreef Tally het volgende:
[..]
George Michael en dat soort dingen
Als je er bent kom je toch niet langsquote:
Ik kan dat niet he. Ik heb een hekel aan winkelen voor kleding.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn Vriendje winkelt liever dan ik. Hij kan echt een uur bezig zijn in 1 winkel met passen, voor de spiegel draaien, andere maat, andere kleur aan, toch weer iets anders, en weer en weer en wéér, dan het eerste weer aan, en maar niet kunnen kiezen. Wijf.
Ik help wel altijd braaf hoor, doet hij voor mij ook als nodig. Maar zulk winkelgedrag is niet handig als je aan een tijdschema zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef Tally het volgende:
[..]
O das echt HEL!
Ik kan dat niet. Maar kan er ook niet tegen dat als ik iets aan het zoeken ben, hij er bij als een zoutzak i.p.v. even helpen zoeken
Ik was aan het werk!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er bent kom je toch niet langs.
Ik wil je ook wel betalen hoorquote:
Die zaten er ook tussen. En en en Led Zepplin.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meer van The Beatles en the Doors enzo
Ik pas niet in winkels. Gewoon nooit Dat er dat zo'n verkoopster mee komt kijken hoe strak die broek bij je kont zit enzo, pleur op woman!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat niet he. Ik heb een hekel aan winkelen voor kleding.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel betalen hoor.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zaten er ook tussen. En en en Led Zepplin.
En en en nog meer
Ja die moet gewoon oprotten!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik pas niet in winkels. Gewoon nooit Dat er dat zo'n verkoopster mee komt kijken hoe strak die broek bij je kont zit enzo, pleur op woman!
Nee das idd niet handigquote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik help wel altijd braaf hoor, doet hij voor mij ook als nodig. Maar zulk winkelgedrag is niet handig als je aan een tijdschema zit.
Ja jaquote:
Ik laat me ook veel te snel overhalen door zo'n verkoopster. En dan zit je thuis met een rokje dat je nooit gaat dragen of nergens bij kleurt of een broek die toch net te strak zit 'want die loopt wel uit', niet dus, of een jas die te groot is.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik pas niet in winkels. Gewoon nooit Dat er dat zo'n verkoopster mee komt kijken hoe strak die broek bij je kont zit enzo, pleur op woman!
Ik heb echt HAAT aan zulke winkels. Kan ik je helpen? Nee opgepleurd. Kan je het vinden? Ja, opgepleurd. Moet ik niet even helpen. NEEHEEEEEEEJ GA WEG!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb echt HAAT aan zulke winkels. Kan ik je helpen? Nee opgepleurd. Kan je het vinden? Ja, opgepleurd. Moet ik niet even helpen. NEEHEEEEEEEJ GA WEG!
Ik ook niet. Als ik iets aan pas moet het in één keer goed zitten, anders ben ik het gelijk gaat en wil ik naar huis.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat niet he. Ik heb een hekel aan winkelen voor kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |