maar het ruikt heerlijk!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe het niet. Helpt een paar keer, daarna dient het alleen om de ontwenningsverschijnselen weg te halen. Net als roken.
dan is het geen koffie meer, maar een milkshakequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het ruikt heerlijk!
en het is zo leuk met al die toppings in van die leuke koffie tentjes enzo
Koffie stinkt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het ruikt heerlijk!
en het is zo leuk met al die toppings in van die leuke koffie tentjes enzo
oooh nee heerlijk! vooral van die gemalen koffie die nog niet gezet isquote:
Het ging toch juist zo goed?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
milkshakes passen niet echt in mijn dieetplan
misschien moet ik daar sowieso maar mee op houden want het loopt voor geen meter
ja en toen kwam ik vast te zittenquote:
Ligt eraan wat voor dieet je hebt gehad. als je minder kcal eet, dan val je in het begin daarvan af en vervolgens wend je lichaam daaraan en dus stopt het. Je kan wel weer minder kcal nemen, maar dat is ook altijd maar tijdelijk. Eet je daarna weer 'normaal' dan kom je dus enkel aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en toen kwam ik vast te zitten
vanaf eind september (want vanaf toen had ik pas een weegschaal, daar voor ben ik ook wel afgevallen geloof ik maar daar kan ik dus niks over zeggen) 5 kilo kwijt
en toen schoot er weer bijna 2 kilo bij een week of 3 geleden en daar zit ik nu op vast
en ik doe niets anders als daar voor... ik ben juist zelfs nog een tikje strenger
ik kan zelf maar niet ontdekken waarom ik vast zit en hoe ik er uit kom
erg erg slecht voor de motivatie
Bij The Sims werkt het altijd. Hoef je nooit te slapen. Ideaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Korte termijn oplossing. Maar een paar keer bruikbaar.
Elke dag 3 uur sporten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor dieet je hebt gehad. als je minder kcal eet, dan val je in het begin daarvan af en vervolgens wend je lichaam daaraan en dus stopt het. Je kan wel weer minder kcal nemen, maar dat is ook altijd maar tijdelijk. Eet je daarna weer 'normaal' dan kom je dus enkel aan.
Meer bewegen een optie?
Of ander soortige eten?
ik sport al zo veel als ik ingeplant kan krijgen (gemiddeld 2/3 keer per week)quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor dieet je hebt gehad. als je minder kcal eet, dan val je in het begin daarvan af en vervolgens wend je lichaam daaraan en dus stopt het. Je kan wel weer minder kcal nemen, maar dat is ook altijd maar tijdelijk. Eet je daarna weer 'normaal' dan kom je dus enkel aan.
Meer bewegen een optie?
Of ander soortige eten?
dat is helaas niet echt te doenquote:
Je wil gewoon niet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is helaas niet echt te doen
quote:
een jaar?!?!?! just shoot me nowquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Heb er verder weinig verstand van. Kwam zelf ook zo'n plateau tegen. Ruim een jaar op gezeten.
Ik zit al 8 jaar op zo'n plateauquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Heb er verder weinig verstand van. Kwam zelf ook zo'n plateau tegen. Ruim een jaar op gezeten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zit al 8 jaar op zo'n plateau
Jij hoeft geen scharminkel te zijn?quote:
Ik ook niet hoor. Beter dan dikquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:51 schreef KomtTijd... het volgende:
Nouja niet persé, maar ik heb er ook geen problemen mee
quote:
Ik ookquote:
Ik wiebelen heerlijk tussen de 90 en de 100, maar ik kan het hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zit al 8 jaar op zo'n plateau
De hele vakantie is feeschtquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ookEven afwachten of ik op de 27ste naar Ryokan, sauna in Zutphen, kan, dan is het nu al een succesvolle vakantie.
Ik werd er ook niet heel erg vrolijk van...quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb al een tijd niet meer gewogen, ben denk ik iets afgevallen de laatste maanden (yay, stress). Maar goed ook, ik vond rond de 65 hangen niet tof
Begrijpelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik werd er ook niet heel erg vrolijk van...
de kabelkubusquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Jij was in die internetkoepel toch? Was het tof?
ben je eigenlijk al in de Ahoy geweest na de verbouwing?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, best leuke zaal. Ze mogen de Ahoy nu wel platgooien.
Optreden was ook wel leuk, maar ik was te moe om ervan te genietenEn ik vind de laatste twee cd's niet zo dus ik denk dat ik een beetje over Muse heen ben nu.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je eigenlijk al in de Ahoy geweest na de verbouwing?
Check.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Pfff dieet-gedoe.....
Nou heb een tijd geprobeerd AAN te komen (pasta bla bla bla, brinta in de ochtend en zo) maar dat zette echt geen zoden aan de dijk. Dus toen ben ik gewoon gaan wachten tot ik 30 werd en toen kwam ik 5kg aanGaat helemaal vanzelf! Alleen dan wel op de verkeerde plekken
WHUT?! Van 60 naar 90 na de 30?!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Check.Ik kwam jaaaaaarenlang met geen mogelijkheid boven de 60 kilo, de 30 gepasseerd en boem, nu 90 kilo en dan moet ik nog goed op mn eten letten en flink sporten.
bij Kassa hadden ze laatst een recept en lieten ze zien hoequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
wie maakt er wel eens kroketten?
ik heb de garnalen kroketten al onder de knie dus ik dacht ik zal eens gewone proberen maar ik vind niet echt een recept waarvan ik denk whoehoe
iemand een recept?
(en ja dit past prima in het dieetplan want ik bedoel natuurlijk vleesch kroketten)
tnx!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef rubbereend het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)okettentest/speel/1/ vanaf ongeveer minuut 2
wanneer mogen we komen proeven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |