Kwestie van tijd voor ze dat zonder bescherming van de buik doen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef Tally het volgende:
Het is dat er een buik tussen zat anders had ze haar grote zus lens getrapt
o ja ik weet niet waarom maar ik krijg steeds meer het idee dat we met deze mevrouw heel wat te stellen gaan krijgenquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor ze dat zonder bescherming van de buik doen.
Echt zeker ben je pas als het er uit is maar tegenwoordig zitten ze er niet vaak naast.quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
Weet je nu al zeker dat het een meisje wordt?
tl;drquote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef rubbereend het volgende:
R&P / Herinner: Trouw niet en krijg zeker geen kinderen!
We zullen je er regelmatig aan herinneren.quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef Tegan het volgende:
Oeh handig. Een topic die me weer op het rechte pad trekt als mijn eierstokken beginnen te rammelen.
Ik heb weinig behoefte aan radio of aan bijbehorende paupers. Ik ga wel weer naar Enschede als ze die troep op de Oude Markt hebben opgeruimd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Q, ga je nog naar Enschede om dj's in een hokkie te bekijken in jouw stadje?
Of neem een baksteen meequote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte aan radio of aan bijbehorende paupers. Ik ga wel weer naar Enschede als ze die troep op de Oude Markt hebben opgeruimd.
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte aan radio of aan bijbehorende paupers. Ik ga wel weer naar Enschede als ze die troep op de Oude Markt hebben opgeruimd.
Ik was vorig jaar in Leiden. Best gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zooi heeft jarenlang hier op de Neude gestaan maar toen was het nog niet zo'n hype.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in Leiden. Best gezellig
'Het was alleen leuk toen nog niet iedereen meedeed'quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zooi heeft jarenlang hier op de Neude gestaan maar toen was het nog niet zo'n hype.
Ik weet het. Het is idd pas leuk geworden toen het uit die kut stad weg was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zooi heeft jarenlang hier op de Neude gestaan maar toen was het nog niet zo'n hype.
Al die kutstudenten die als zwervers om dat huis hingen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is idd pas leuk geworden toen het uit die kut stad weg was.
Ehr... het was altijd een hype, dat was de hele bedoeling van die bende.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer koffie!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:44 schreef rhubarbje het volgende:
oooh ik ben kapot
bijna niet geslapen
Ja, best leuke zaal. Ze mogen de Ahoy nu wel platgooien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja. Jij was in die internetkoepel toch? Was het tof?
En de stad er om heen ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, best leuke zaal. Ze mogen de Ahoy nu wel platgooien.
Je was okay.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Optreden was ook wel leuk, maar ik was te moe om ervan te genietenEn ik vind de laatste twee cd's niet zo dus ik denk dat ik een beetje over Muse heen ben nu.
dat moet ik echt leren drinken jaquote:
Ik vind ze nog steeds wel tof op de radio. Maar als ze dan een keer een oud nummer van ze draaien denk je wel omg way toffer...quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, best leuke zaal. Ze mogen de Ahoy nu wel platgooien.
Optreden was ook wel leuk, maar ik was te moe om ervan te genietenEn ik vind de laatste twee cd's niet zo dus ik denk dat ik een beetje over Muse heen ben nu.
Ohja, zin in!quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef CherryLips het volgende:
En iemand ging op m'n hak staan waardoor ik m'n schoen verloor tijdens Knights of CydoniaWas niet het beste moment om op sokken te lopen.
Doe het niet. Helpt een paar keer, daarna dient het alleen om de ontwenningsverschijnselen weg te halen. Net als roken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat moet ik echt leren drinken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |