Kwestie van tijd voor ze dat zonder bescherming van de buik doen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:52 schreef Tally het volgende:
Het is dat er een buik tussen zat anders had ze haar grote zus lens getrapt
o ja ik weet niet waarom maar ik krijg steeds meer het idee dat we met deze mevrouw heel wat te stellen gaan krijgenquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor ze dat zonder bescherming van de buik doen.
Echt zeker ben je pas als het er uit is maar tegenwoordig zitten ze er niet vaak naast.quote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
Weet je nu al zeker dat het een meisje wordt?
tl;drquote:Op maandag 17 december 2012 22:52 schreef rubbereend het volgende:
R&P / Herinner: Trouw niet en krijg zeker geen kinderen!
We zullen je er regelmatig aan herinneren.quote:Op maandag 17 december 2012 23:05 schreef Tegan het volgende:
Oeh handig. Een topic die me weer op het rechte pad trekt als mijn eierstokken beginnen te rammelen.
Ik heb weinig behoefte aan radio of aan bijbehorende paupers. Ik ga wel weer naar Enschede als ze die troep op de Oude Markt hebben opgeruimd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:46 schreef stbabylon het volgende:
Q, ga je nog naar Enschede om dj's in een hokkie te bekijken in jouw stadje?
Of neem een baksteen meequote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte aan radio of aan bijbehorende paupers. Ik ga wel weer naar Enschede als ze die troep op de Oude Markt hebben opgeruimd.
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte aan radio of aan bijbehorende paupers. Ik ga wel weer naar Enschede als ze die troep op de Oude Markt hebben opgeruimd.
Ik was vorig jaar in Leiden. Best gezelligquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |