Dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 08:54 schreef Tally het volgende:
Alleen vandaag en morgen nog werken dan pas weer in het nieuwe jaar
Ik alleen morgen- en vrijdagochtendquote:Op woensdag 19 december 2012 08:54 schreef Tally het volgende:
Alleen vandaag en morgen nog werken dan pas weer in het nieuwe jaar
Om Hoedje te zien, is toch juist leuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:09 schreef missbehavin het volgende:
Het wordt veel heen en weer gereis naar Utrecht, yay
Leuk, ik vind inrichten/stylen altijd tof om te doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:03 schreef Tally het volgende:
En invulling voor mijn vakantie heb ik ook
Mijn schoonpapa begint dit weekend aan de muren in de kinderkamer (nee niet in de babykamer).
En als die glad zijn ga ik behangen, verven en schilderen
O en de meubels kopen
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Om Hoedje te zien, is toch juist leuk?
Wij hebben ook verschillende kleuren op de muren in huisquote:Op woensdag 19 december 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
ik wil m'n woonkamer een ander kleurtje geven. Maar geen idee welke ivm verschillende kleuren in het huisDus dat gaat m wss niet worden.
Er komt voor de eerste maanden ook een wiegje bij ons in de kamer en daarna gaat ze in de babykamer.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk, ik vind inrichten/stylen altijd tof om te doen.
Wij doen daar niet aan. Wiegje in onze slaapkamer ftw!
Dat reizen is kut ja, blij dat wij er vanaf zijn. Al plannen richting samenwonen?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]jaa! Maar dat reizen is soms gewoon kut. Tweede kerstdag gaat zoonlief voor het eerst alleen met de trein, naar Utrecht. Vindt ie spannend
Tally, dat klinkt echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben ook verschillende kleuren op de muren in huis
Lila, Paars, Bruin, beige, roze, grijs en geel!
Ik zit er aan te denken om die ene muur blauw te maken de volgende keer.
Ik mag straks meubels zoeken voor miniquote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Vloeren uitzoekenNu echt.
En vaatwasser en oven kopen
Dat is wel veel jaquote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef Tally het volgende:
Wij hebben ook verschillende kleuren op de muren in huis
Lila, Paars, Bruin, beige, roze, grijs en geel!
Ik zit er aan te denken om die ene muur blauw te maken de volgende keer.
Blut wordenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Vloeren uitzoekenNu echt.
En vaatwasser en oven kopen
Whehehehe dat mag! Het is niet allemaal in 1 kamerquote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Tally, dat klinkt echt verschrikkelijk.
Dat zou leuk zijn, maar zit er voorlopig nog niet inquote:Op woensdag 19 december 2012 09:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat reizen is kut ja, blij dat wij er vanaf zijn. Al plannen richting samenwonen?
Oh, dat is wel heel stoer. Gaat hij alleen naar Hoedje? Mannendingen doen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |