Met een lekkere Pomerol?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen een vier-gangen-diner voorbereiden. En dan donderdag opeten.
is er een gelegenheid of gewoon voor de leuk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen een vier-gangen-diner voorbereiden. En dan donderdag opeten.
Je vindt t voes en daardoor vind je t gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
wijn.vind dat zo gay eerlijk gezegd. en smerig ook trouwens.
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vindt t voes en daardoor vind je t gay
een gewone slok mag ook hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.
goed idee zeg!quote:A FRANTIC search is under way in the UK for a mother who has run away with her seven-year-old son to prevent him having life-saving radiotherapy to treat his cancer.
Sally Roberts, 37, originally from New Zealand, has told family that she wants Neon to be given only "natural remedies" as he recovers from surgery on a brain tumour.
jeej I'm gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.
nee het is wijn in een glasquote:
toch vind ik het bij mannen gay staan, excuse me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het is wijn in een glas
kun je net snel drinken en met net zulke grote slokken als al het andere vocht hoor
Dat is verfijnd en stijlvol!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Alcoholistenstyle!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Daarom drink ik ook altijd uit de fles
Vertelquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
weer die jas. doet me altijd ergens aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |