Tegen welke muur staat die gele bank?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
ik heb eigenlijk gewoon soort van gebroken wit en 1 rode muur.
Maar ik heb lichthouten en zwarte meubels, maar zo'n donkergele bank en straks wss donkergroene gordijnen..
Wat voor kleur kan daar nu weer bij
Oh oke, dat dacht ik wel idd.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Whehehehe dat mag! Het is niet allemaal in 1 kamer
Ik heb appeltjesgroen in de werkkamerquote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag straks meubels zoeken voor miniEn een koelkast voor mijn ouders (cadeautje van ons voor verjaardag van Paps, kerst en hun trouwdag). Dan hebben ze tenminste wat aan hun cadeau
O en kleurtjes voor die kamerDat word groen!
Een witte.. en die sluit aan de rode .quote:Op woensdag 19 december 2012 09:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Tegen welke muur staat die gele bank?
Pffff.. Das inderdaad een moeilijke. Ik denk dat je het moet zien om te oordelen wat er bij pastquote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja
ik heb eigenlijk gewoon soort van gebroken wit en 1 rode muur.
Maar ik heb lichthouten en zwarte meubels, maar zo'n donkergele bank en straks wss donkergroene gordijnen..
Wat voor kleur kan daar nu weer bij
De prijs van het schuren van de houten vloer viel mee en ik hoef ook geen koelkast of vriezer meer te kopen, dus dat scheelt ook weerquote:
Ik denk dat ik die rode muur zou verven. Misschien een tint groen, passend bij de gordijnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een witte.. en die sluit aan de rode .
Dat word het waarschijnlijk ook voor haar kamertje.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb appeltjesgroen in de werkkamer
Die rode muur mag wel anders.. maar wil juist van dat witte afquote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik die rode muur zou verven. Misschien een tint groen, passend bij de gordijnen.
Daar zat ik ook aan te denken. Maar niet te donker groen want dan word het straks zo'n depri hok met je donkere meubelsquote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die rode muur zou verven. Misschien een tint groen, passend bij de gordijnen.
Alles groen!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die rode muur mag wel anders.. maar wil juist van dat witte af
Je kan ze ook allebei verven!quote:Op woensdag 19 december 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die rode muur mag wel anders.. maar wil juist van dat witte af
Grijsquote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
De muren in de rest van het appartement zijn heeeel lichtroze en twee wanden zijn een tintje rozer
Ik heb alleen geen idee welke kleur gordijnen ik moet nemen. Spierwit vind ik wel heel wit en offwhite lijkt me niet echt lekker kleuren met het roze
Is grijs niks?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
De muren in de rest van het appartement zijn heeeel lichtroze en twee wanden zijn een tintje rozer
Ik heb alleen geen idee welke kleur gordijnen ik moet nemen. Spierwit vind ik wel heel wit en offwhite lijkt me niet echt lekker kleuren met het roze
Dat valt reuze meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef L-E het volgende:
Grijs en roze is wel leuk ja. Hoewel ik nooit van zijn leven zou kunnen leven met een roze muur.
Wordt het niet heel donker? Het is al niet zo'n hele lichte kamer vanwege het lichtinval.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:23 schreef Tally het volgende:
[..]
GrijsDat hebben wij in de babykamer en vind ik echt ontzettend leuk staan
Ook in de babykamer wil ik dat niet. Ik hou gewoon niet van roze, sorry.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee(in de babykamer)
Er zijn verschillende tinten grijs hequote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het niet heel donker? Het is al niet zo'n hele lichte kamer vanwege het lichtinval.
Ik heb tien jaar lang een kamer met rode en aubergine muren gehad.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef L-E het volgende:
Grijs en roze is wel leuk ja. Hoewel ik nooit van zijn leven zou kunnen leven met een roze muur.
Ik heb Oester van Flexa in de woonkamer, dat is lichtgrijs en maakt eerder de kamer lichter dan donkerder.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wordt het niet heel donker? Het is al niet zo'n hele lichte kamer vanwege het lichtinval.
Ik voor ik een kind kreeg ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook in de babykamer wil ik dat niet. Ik hou gewoon niet van roze, sorry.
hoeft toch geen donkergrijs te zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn verschillende tinten grijs he
Wij hebben op de bovenverdieping alles geel gehadquote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tien jaar lang een kamer met rode en aubergine muren gehad.
Ik wilde lichte muren en van geel krijg ik jeuk
50quote:Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn verschillende tinten grijs he
Zwangere vrouwen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voor ik een kind kreeg ook niet
Nu vind ik de kamer nog steeds tof.
quote:
De vorige bewoners hadden alles geel. En een oranjehouten vloer, grove oude donkerhouten meubels, veel donkergroen en donkerblauwquote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben op de bovenverdieping alles geel gehadNOOIT WEER!
Die zijn ZO stom!quote:
Vast een heel lief kindquote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn ZO stom!
Zo stom dat ik nu al aan het bedenken bent wat voor thema ik die kamer doet als de baby een dreumes is. EN ZE IS NIET EENS GEBOREN
En ik weet niet eens wat voor kind het is
Je bent wel lekker op tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Die zijn ZO stom!
Zo stom dat ik nu al aan het bedenken bent wat voor thema ik die kamer doet als de baby een dreumes is. EN ZE IS NIET EENS GEBOREN
En ik weet niet eens wat voor kind het is
Gewoon in de wasmand.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op tijd.
Ik ben al blij als wij een bed hebben staan voor dat kind als het komt.
Wij hebben heel veel lichte kleuren in huis. Op 1 wand bruin in onze slaapkamer na. De rest is allemaal heeeeeeel licht.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vorige bewoners hadden alles geel. En een oranjehouten vloer, grove oude donkerhouten meubels, veel donkergroen en donkerblauw
Nu is alles licht licht licht
Ik ben meer van de pasteltintenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef missbehavin het volgende:
'Als' we ooitgaan samenwonen, wil ik dewoonkamer grijs met wit en een beetje hot pink. Krijg lief vast nooit zo ver
Doelde het wit van de gehele kamerquote:
Ik hoop echt dat ze net zo lief of al is het maar voor de helft zo lief is als haar zusquote:
Ik loop een beetje vooruitquote:Op woensdag 19 december 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent wel lekker op tijd.
Ik ben al blij als wij een bed hebben staan voor dat kind als het komt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meer van de pasteltinten
M'n oom heeft nog oude radio's staan waarvan ik er eentje mocht overnemen en m'n vader heeft oude camera's staan en ik ga nu steeds naar de Kringloop om te zien of ze nog fout bloemetjesservies hebben
Ja dat is leuk. Maar lief is meer van het modern. Dat wordt nog wat straksquote:Op woensdag 19 december 2012 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
We hebben zo'n kattenmandje, past prima. Kat wil er toch niet in.
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben meer van de pasteltinten
M'n oom heeft nog oude radio's staan waarvan ik er eentje mocht overnemen en m'n vader heeft oude camera's staan en ik ga nu steeds naar de Kringloop om te zien of ze nog fout bloemetjesservies hebben
Maar dat laatste is ook zo, dat kamertjesgedoe is alleen omdat moeders dat allemaal zo leuk vinden. Er is geen baby ter wereld die ongelukkig wordt zónder Sprookjesboombehang tenslotte.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik loop een beetje vooruitMaar ik had dit thema ook al bedacht toen ik de babykamer klaar had
En gelukkig vind mijn dochtertje de Sprookjesboom en sprookjes helemaal geweldig
Mijn man roept ook de hele tijd dat het MIJN kamertje word
Ik snapte de link ook niet helemaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Huh, wat doet L-E's kattenmandje in mijn post? Kut ipad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |