Met een lekkere Pomerol?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen een vier-gangen-diner voorbereiden. En dan donderdag opeten.
is er een gelegenheid of gewoon voor de leuk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
Ik ga morgen een vier-gangen-diner voorbereiden. En dan donderdag opeten.
Je vindt t voes en daardoor vind je t gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
wijn.vind dat zo gay eerlijk gezegd. en smerig ook trouwens.
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vindt t voes en daardoor vind je t gay
een gewone slok mag ook hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.
goed idee zeg!quote:A FRANTIC search is under way in the UK for a mother who has run away with her seven-year-old son to prevent him having life-saving radiotherapy to treat his cancer.
Sally Roberts, 37, originally from New Zealand, has told family that she wants Neon to be given only "natural remedies" as he recovers from surgery on a brain tumour.
jeej I'm gayquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik vind het door de manier waarop je het drinkt gay staan. die glazen en nippen etc.
nee het is wijn in een glasquote:
toch vind ik het bij mannen gay staan, excuse me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het is wijn in een glas
kun je net snel drinken en met net zulke grote slokken als al het andere vocht hoor
Dat is verfijnd en stijlvol!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Alcoholistenstyle!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Daarom drink ik ook altijd uit de fles
Vertelquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
weer die jas. doet me altijd ergens aan denken.
djeez jou heb ik lang niet meer gezien!quote:
Weet ik veel in welke ik moet zijn, ben al maanden niet meer hier geweestquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
djeez jou heb ik lang niet meer gezien!
zitten jullie niet allemaal in de verkeerde SC?
dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet ik veel in welke ik moet zijn, ben al maanden niet meer hier geweest
Oh ja, een glaasje wijn gaat er wel in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
wijn.vind dat zo gay eerlijk gezegd. en smerig ook trouwens.
ik hou niet van dobbelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik zat te wachten op een leuk vermakelijk verhaal, maar no dice
oh jawel. balletje balletje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
durf je ook geen gokjes te wagen of?
Zoiets als er een fijne knuffelman bij in zit dan ben ik echt helemaal blijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef dawg het volgende:
[..]
eerst de spaghetti en dan je tieten?
een knuffelman. zeker ook een wijndrinker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Zoiets als er een fijne knuffelman bij in zit dan ben ik echt helemaal blij
Nee mannen die wijn drinken... sjah.. staat een beetje vrouwelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
een knuffelman. zeker ook een wijndrinker?
fijn dat iemand het met me eens is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee mannen die wijn drinken... sjah.. staat een beetje vrouwelijk
Al was de kerel waar ik dit weekend mee zoende oa ook een beetje vrouwelijkquote:
toen kwam er een slang van een halve meter tevoorschijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Al was de kerel waar ik dit weekend mee zoende oa ook een beetje vrouwelijktot hij zn kleren uit trok
![]()
whehehehehe
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
toen kwam er een slang van een halve meter tevoorschijn?
nog erger?! ik wil het niet weten denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]nog erger.. weet zn naam niet meer, maar het was echt een leuke kerel
![]()
rofl
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
nog erger?! ik wil het niet weten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |