Hier ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:16 schreef Ang3l het volgende:
Iedere maandag en vrijdag, kroketjesdag
morgenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanneer mogen we komen proeven?
sherry? ik heb wel gehoord dat coke erg helpt bij het afvallenquote:
Dan kun je beter meth doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
morgen
[..]
sherry? ik heb wel gehoord dat coke erg helpt bij het afvallen
ah bedankt voor de tip!quote:
I aim to pleasequote:
heb je dan toevallig ook wat meth liggen?quote:
Roken. Versnelt de stofwisseling. Ben je zo 3~5kg kwijt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
morgen
[..]
sherry? ik heb wel gehoord dat coke erg helpt bij het afvallen
Nee sorry. Maar je kunt het zelf maken he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je dan toevallig ook wat meth liggen?
nee daar ben ik net een paar jaar vanafquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roken. Versnelt de stofwisseling. Ben je zo 3~5kg kwijt.
ja maar ik moet ook al kroketten maken! ga niet de hele dag in de keuken staanquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar je kunt het zelf maken he.
De combi meth maken en croquetten frituren lijkt me ook niet zo verstandig..quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee daar ben ik net een paar jaar vanaf
[..]
ja maar ik moet ook al kroketten maken! ga niet de hele dag in de keuken staan
Ja, het is anders zo *boem*quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
zie je, zo weinig weet ik er van
ik kan het denk ik maar het beste gewoon kopen
val je ook van af!quote:
Een bierdieet werkt ook niet echt fijn. Maar het is wel goed voor mij, ik zag er echt zo ongezond uit toen ik nog 60 was, schrik me de pleuris als ik foto's van toen terug kijk. Lopend lijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WHUT?! Van 60 naar 90 na de 30?!
Oke, that's IT, ik ga lijnen!
En met een beetje mazzel krijg je ook nog kanker, val je nog harder af!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roken. Versnelt de stofwisseling. Ben je zo 3~5kg kwijt.
En je betaald meer belasting/accijns, en je bent eerder dood, dus je bent goedkoper voor de staat dan niet-rokersquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel krijg je ook nog kanker, val je nog harder af!
Maar wel weer duurder voor de zorgverzekeraars.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je betaald meer belasting/accijns, en je bent eerder dood, dus je bent goedkoper voor de staat dan niet-rokersGoed tegen de crisis
Die verdienen toch al zatquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar wel weer duurder voor de zorgverzekeraars.
Ja precies, jij leeft langer, dus betaald langer premie maar verbruikt weer meer aan ouderdomsziektes. Dus ook voor verzekeringstoko's is roken goedkoper!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aan mij ja, omdat ik niet rook.
gewoon bij vriendenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Wat zijn de plannen voor oud & nieuw (ja Q, bier drinken, maar daarnaast)
Meer bier drinken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Weinigquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:55 schreef stbabylon het volgende:
uhm, idem eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Geen plannen hier. Beetje vervelen denk ik.
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat we wel bij vrienden van lief konden binnenwippen, die hebben normaal gesproken leuke thuisfeestjes. Maar ineens is iedereen zwanger of is net bevallen en doen niks meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
WowVeel die niks in planning hebben. Ook niet iets waar je jezelf voor uit kunt nodigen?
Ik begin met mrs. bij vrienden. Mrs. gaat om 0:15 naar haar werk, ik ga misschien, wellicht, ergens nog in de nacht (tussen 1:30 en 4:00 of zo) nog de kroeg in waar een andere groep vrienden zit. Op zich jammer dat die groep zich vorig jaar heeft gesplitst. Niet dat ze elkaar niet meer mogen, doen nog genoeg feesten samen, maar de kroeghelft wilden het vorig jaar daar doen, de andere helft wil het niet daar, want duur en er wordt gerookt.
Ja, iedereen heeft wel plannen met anderen die wel een leven hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat we wel bij vrienden van lief konden binnenwippen, die hebben normaal gesproken leuke thuisfeestjes. Maar ineens is iedereen zwanger of is net bevallen en doen niks meer.
Ja mensen stonden mij ook raar aan te kijken toen ik vroeg of ze met de kerstdagen konden komen klussen op de zweefvliegclub.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit dus waarschijnlijk thuis tv te kijken en te niksen.
Hier ook, tweede kerstdag is eigenlijk de enige leuke dag. De rest maar saai met Lit op de bank.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft wel plannen met anderen die wel een leven hebben
Ja die mannen zijn leuk, maar we willen toch niet op O&N veroordeeld zijn aan zequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook, tweede kerstdag is eigenlijk de enige leuke dag. De rest maar saai met Lit op de bank.
En daar kun jij niet bij aanhaken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft wel plannen met anderen die wel een leven hebben
Mijn eerste feestje is bij iemand die in maart ontploft. Dus dat zwanger zijn is geen excuus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk verwacht dat we wel bij vrienden van lief konden binnenwippen, die hebben normaal gesproken leuke thuisfeestjes. Maar ineens is iedereen zwanger of is net bevallen en doen niks meer.
Nee vond ik ook niet, maar helaas heb ik geen invloed op de zwangere vrienden van liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn eerste feestje is bij iemand die in maart ontploft. Dus dat zwanger zijn is geen excuus.
Ze heeft geen trap?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee vond ik ook niet, maar helaas heb ik geen invloed op de zwangere vrienden van lief
Ik ga mezelf niet uitnodigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daar kun jij niet bij aanhaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |