Ik zapte echt toevallig langs.quote:
Ik was op mijn laptop iets aan het kijken en had dit aan staan op de achergrondquote:
Deden ze het maar achterstevoren, dan stonden mijn tenen nu weer recht.quote:
En toch weer kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Oh ja deze ellende komt weer, elke week hopen dat het spannend is
Die poliocirkel? Ik zap verder.quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Oh ja deze ellende komt weer, elke week hopen dat het spannend is
Ik heb nip/tuck op de achtergrond.quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik was op mijn laptop iets aan het kijken en had dit aan staan op de achergrond
VI is VI.quote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Eenskijken het volgende:
is VI ook al zo'n recap of gewoon live show?
quote:
Nee, die zit daar sinds een paar maanden. Komt uit de VBL SC.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Hee ik zie nu opeens Humberto in de rechterhoek van de headerzat die daar altijd al?
Hm was me nooit eerder opgevallen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die zit daar sinds een paar maanden. Komt uit de VBL SC.
Smoutebollen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Oliebollen![]()
Vandaag geleerd dat de Belgen daar een ander woord voor hebben. Ben het alleen alweer vergeten.
Oh ja tuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
En we gaan gewoon de 31e wel kijken met zijn allen natuurlijk.
Google het en je weet het.quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, smoutebollen ja. Vraag me af waar dat vandaan komt.
Omdat ze niet in olie maar smout werden gebakken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, smoutebollen ja. Vraag me af waar dat vandaan komt.
Daar heb ik Specularium voorquote:
Je weet wat smout is? Ik vind zijn uitleg namelijk erg summier.quote:
Winterstop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
Waarom is er geen normale uitzending?
Passie in de Polder zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit nu net even te kijken, komt er ineens zo'n holbewoner met een WC-bril op z'n neus in beeld...
Sinds 12 december.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Hee ik zie nu opeens Humberto in de rechterhoek van de headerzat die daar altijd al?
Kijk je ze toch onlinequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef TheGOAT het volgende:
Winterstop, wist ik niet, had me verheugd op eindelijk weer een keertje kijken
Dat is wat het dragelijk maakt over het algemeen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je ze toch onlineNiet zo leuk als live natuurlijk, want dan zijn wij er niet om mee te kijken
Precies, anders zou ik waarschijnlijk niet elke dag kijken, laat staan vrijwillig terugkijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is wat het dragelijk maakt over het algemeen.
quote:20:25 De wilde keuken van Wouter Klootwijk
Daar moeten we een topic voor hebben.quote:
TV / Gouden Loeki 2012quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar moeten we een topic voor hebben.
Mijn dag is weer goed!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:19 schreef Tem het volgende:
Zou Matthijs aan z'n kerstballen aan het krabben zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karina heeft geen leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:02 schreef Tem het volgende:
Kijk, Karina doet tenminste gezellig mee.
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet dood hoorNet nog buiten geweest zelfs! Was wel een beetje eng
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Zal ik ook aan te denken ja. 30 dagen raw gaan!![]()
Matthijs ziet nu leuker uit dan 5 jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs nu in '5 jaar later'
TV / 5 Jaar Later - deel 4
Hij had een bolle toet....was me niet eerder opgevallen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Matthijs ziet nu leuker uit dan 5 jaar geleden.
Ik denk dat hij heel geleidelijk is afgevallen en het daarom niet is opgevallen dat hij best een dikke kop had. Eigenlijk vond ik hem in zijn gezicht nu zelfs een beetje mager.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij had een bolle toet....was me niet eerder opgevallen.
Wat laat.quote:Op maandag 31 december 2012 17:57 schreef Specularium het volgende:
TVDD begint pas om 23:05, op Ned1.
Na de grappen en grollenshow van de Hoofdpiet.
Wilt je bezoek dat ook?quote:Op maandag 31 december 2012 18:25 schreef Karina het volgende:
Die hoofdpiet ga ik wel even kijken. TVDD dan ook nog even denk ik.
Ik vrees ook dat 'Uitzending gemist' niet nodig gaat zijn.quote:
Ik hoop van wel, misschien verslikt ze zich welquote:Op maandag 31 december 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
Claudia als tafeldame zag ik. Maar hopen dat ze geen oliebol gaat vreten.
In Brabant wel in ieder geval...quote:Op maandag 31 december 2012 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Pendelaar gebruiken ze hier toch ook wel?
Insgelijks. Moge er maar veel vreselijke uitzendingen volgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:53 schreef Karina het volgende:
En Doorrrrrr naar 2013!
Gelukkig nieuwjaar.
nevermindquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:00 schreef Specularium het volgende:
Of lila, eigenlijk.
Echt zo'n kleur die bij hexje past.
Niks mis met een Duitse helm.quote:
In een écht gelukkig nieuwjaar was er geen oeverloze offtopic slowchat, Tem!quote:
Waarom meteen zo zuur in het nieuwejaar?quote:
Jonguh dat stond er niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Editten dat je ook graag lila wil zijn?
Ik moet toch minimaal de schijn wekken dat ik wat doe voor al het geld dat ik hier verdien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Waarom meteen zo zuur in het nieuwejaar?
Bedankt nog voor je tip in het 'goede docutopic'. Fork over Knives is een boeiende docu.
Ik had eigenlijk gehoopt dat de duifmeneer overleden zou zijn in 2012.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Pietepietje het volgende:
De duifmeneer, was dat hoogtepunt () ook in 2012?
Hij zat wel in het overzicht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Pietepietje het volgende:
De duifmeneer, was dat hoogtepunt () ook in 2012?
Ja, erg raar als je ze al hebt gezien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit een beetje half te kijken. Raar, maar alle fragmentjes kan ik me nog precies herinneren
Uh sommige zijn een paar maanden geleden langsgekomen, dan vind ik het raar jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, erg raar als je ze al hebt gezien.
En Claudia is steeds weer verbaast/moet steeds weer lachenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Ik zit een beetje half te kijken. Raar, maar alle fragmentjes kan ik me nog precies herinneren
Ik weet niet eens meer wat er gisteren is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh sommige zijn een paar maanden geleden langsgekomen, dan vind ik het raar jaZo goed is mijn geheugen namelijk niet meer
Nou wat er gisteravond is gebeurd is bij mij ook 1 grote blurr.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat er gisteren is gebeurd.
Vorige keer dat ze langskwamen heb ik gejuicht dat ze gingen janken op TV.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wennemars en Hulzebosch zullen volgende week wel aanschuiven.
Oh god ja natuurlijk, het gaat weer 1 graad vriezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wennemars en Hulzebosch zullen volgende week wel aanschuiven.
En alweer voorbij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
Voor alle fans zometeen een compilatie van de hoogtepunten uit 2012.
Ik kan me er niet zo heel veel bij voorstellen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
Voor alle fans zometeen een compilatie van de hoogtepunten uit 2012.
Matthijs die geslagen werd door die professorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kan me er niet zo heel veel bij voorstellen.
Oja die was ook leukquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Matthijs die bijna overleden was, maar dat zullen ze wel niet uitzenden.
Tv doet het nog hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, we praten je wel bij. Al is er nu niet veel te melden.
Ik heb liever internet dan TV als ik moet kiezen.quote:
Dat is een goed puntquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb liever internet dan TV als ik moet kiezen.
Ruwe bolster, blanke pit. Kleenex-alert.quote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Izzard uiteindelijk ook zo'n 'kindervriend' als die BBC-er blijken te zijn?
Dan zien we hem in ieder geval nooit meer bij DWDD.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Izzard uiteindelijk ook zo'n 'kindervriend' als die BBC-er blijken te zijn?
En Giel heeft er een mening over.quote:
Tsja.quote:
En het is niet eens een leuke, goedgeklede nicht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef Tem het volgende:
Rufus is zo nicht als een paard maar Carice is er weer verliefd op.
Ik weet nu ineens hoe dat komt, door al die electriciteit waar hij de hele tijd mee zit te spelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Leuke kerel, trilt een beetje veel.
Ja, we zijn klaar voor een seizoen verschillige jolijt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Jullie hebben je weer vermaakt zo te lezen.
Je weet zelluf.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Jullie hebben je weer vermaakt zo te lezen.
Je mag het best zeggen hoor. Klote met peren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Modem resetten, router even aan en uit en laptop opnieuw opstarten. Het is de hele week al k met p. Ligt niet aan mijn laptop, op mijn pc merk ik het ook met gamen bijvoorbeeld
Ik ben netjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Je mag het best zeggen hoor. Klote met peren.
fixed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Je mag het best zeggen hoor. Klote kut met peren.
Je hebt het touw niet gebruikt.......quote:
Ah, een eerste doodsverwensing.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt het touw niet gebruikt.......
Ik kan het wel gaan ontkennen maar De meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid.........quote:
Deze zin slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaan ontkennen maar De meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid.........
Bedankt voor de feedback.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze zin slaat helemaal nergens op.
Ik denk, ik zeg het even.
Er valt dan ook weinig te ontkennen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik kan het wel gaan ontkennen maar De meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |