Jullie naaien hem wel een oor aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze opmerkingen gaan bij hem het ene oor in en het andere weer uit
Ja, ik heb ook veel gezwommen toen ik jong was, maar dat was van 6.30 tot 8 uur en om 8.30 zat ik gewoon op school. Onzin om daarvoor een speciaal rooster te maken. Sporten kan in Nederland best buiten schooltijden, we zitten hier niet dagelijks tot 17.30 op school zoals in andere landen..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Alle jeugd die topsport doet heeft dat hoor. Zwemmers liggen ook om half 7 's ochtends in het zwembad.
Niet iedereen heeft alleen een profclub naast de deur he, itt een zwembad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook veel gezwommen toen ik jong was, maar dat was van 6.30 tot 8 uur en om 8.30 zat ik gewoon op school. Onzin om daarvoor een speciaal rooster te maken. Sporten kan in Nederland best buiten schooltijden, we zitten hier niet dagelijks tot 17.30 op school zoals in andere landen..
Ja, hier wil je niets van missen.quote:
Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Stickertje het volgende:
wilde ik ook altijd worden, archeoloog.
Tja, dan moet je prioriteiten stellen. Niet slim om voetbal dan bovenaan te zetten imo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft alleen een profclub naast de deur he, itt een zwembad.
Ziek.quote:
Die ene kerel is homo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij denkt die ene kerel daar precies hetzelfde over.
Matthijs?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij denkt die ene kerel daar precies hetzelfde over.
Gaat wel opschieten worden dan.quote:
Teveel gedoe.quote:
En dan over een jaar hier komen vertellen hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daten dan of niet? We hebben zoveel gemeen.
'Daten dan of niet'quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daten dan of niet? We hebben zoveel gemeen.
Lijkt me nog best leuk eigenlijk, zoveel reizen. Wat doe je nu?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dat niet heb gedaanVreselijk.
Al die lastige mensen koffie geven, nee dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me nog best leuk eigenlijk, zoveel reizen. Wat doe je nu?
Vlotter en speelser lezen. Succes !!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
'Daten dan of niet'
Zo moet je het natuurlijk nooit vragen. Is veel te makkelijk om gewoon niet te zeggen. Succes de volgende keer.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Al die lastige mensen koffie geven, nee dank je.
Nu is het eigenlijk niet beterKantoor.
Karina vindt grapjes daarover niet zo leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wel beter tegen de spataders
Plus ik kreeg op een gegeven moment ontzettend last van mijn oren tijdens het vliegen, ik heb ook al in jaren niet meer gevlogen daarom!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wel beter tegen de spataders
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina vindt grapjes daarover niet zo leuk.
Oh dat heb ik ook altijd! Mijn oren blijven de dag erna ook altijd nog pijn doen. Maar het schijnt dat dat went als je vaak vliegtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus ik kreeg op een gegeven moment ontzettend last van mijn oren tijdens het vliegen, ik heb ook al in jaren niet meer gevlogen daarom!
Ik kreeg het juist later, heel vroeger had ik er nooit last van, maar opeens werd het echt heel erg en niets hielp meer. Ik durf niet meer te vliegen (en het hoeft eigenlijk ook niet meer zo nodig).quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook altijd! Mijn oren blijven de dag erna ook altijd nog pijn doen. Maar het schijnt dat dat went als je vaak vliegt
Ja leuk de kinderen ben benieuwd naar de docu kan pas zaterdag 22 december kijken dan komt het in zijn geheelquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
Van wetenschapper naar hoofdcommisaris.
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuk de kinderen ben benieuwd naar de docu kan pas zaterdag 22 december kijken dan komt het in zijn geheel
Paul is wel een naam die je verwacht bij een hommo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker Michiel is homo en is getrouwd dus met man Paul
Zijn man heet ook Paul ...niet Paul de Leeuw hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Specularium het volgende:
Paul is wel een naam die je verwacht bij een hommo.
Iets van Aznavour.quote:Op woensdag 12 december 2012 02:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hoe heet dat liedje ook alweer dat Matthijs van Nieuwkerk een tijd geleden koos als nummer dat hij even wilde horen, voor de top 2000 volgens mij. Tijdens Dwdd.
Was een frans iets.
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Karina het volgende:
Vanavond genieten met Ali B![]()
In de uitzending van woensdag 12 december o.a.: Jan Mulder. Muziek is er van Memphis Maniacs en tafelheer is Ali B.
Top 5 ergernissen Jan Mulder
De winterstop is in zicht en dus zal Jan Mulder, iets eerder dan normaal, vanavond zijn maandelijkse 'Top 5 ergernissen' geven. Elke maand verzamelt Mulder die zaken die hem in de media opvielen en die hem - op zijn zachtst gezegd - irriteerden.
Ali B Op Volle Toeren
Het derde seizoen van Ali B op Volle Toeren gaat op 12 december van start. In het programma worden Nederlandse rappers samengebracht met Nederlandse artiesten. En Ali heeft weer interessante artiesten bij elkaar weten te brengen voor zijn onvolprezen programma. De line up voor dit seizoen: Nino met Koos Alberts, Sjaak met Astrid Nijgh, Murda Turk met BZN, Jayh Jawson met Ria Valk, BolleBof met Maggie MacNeal, Mr Polska met Het Goede Doel, Typhoon met Peter Koelewijn en Lil Kleine met Danny de Munk. Dat beloven verrassende resultaten te worden. Aan tafel: Ali B mét een aantal duo's.
Muziek: Memphis Maniacs
De Memphis Maniacs is een live band die klinkt als een DJ. Deze feestband covert en mixt hits in een fout jasje. Van Ricky Martin tot Bon Jovi en Paul Elstak tot Daftpunk; Het komt allemaal voorbij.
De afgelopen seizoenen hebben ze met hun show op festivals als Dance Valley, Oerol en Parkpop groot succes gehad. De clubtour die daar op volgde was volledig uitverkocht. Vanavond staan ze bij ons in de studio!
Wat een feest Koossie en ook nog een feestband.
De uitzending zal niet echt gaan lopenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:38 schreef Specularium het volgende:
Koos Alberts, nou tong, kom er maar in.
quote:- Twan Huys over twee belangrijke Amerikaanse powervrouwen: Hillary Clinton en CIA-agente "Maya".
Ben jij ooit weleens vrolijk?quote:
Omg wat een discriminatie zeg!!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Bos81 het volgende:
De uitzending zal niet echt gaan lopen
![]()
![]()
Daarom post ik het ook en het was meer een opmerking die zal komen en niet dat ik die zelf meen Haaibaaike.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:31 schreef Specularium het volgende:
Ik verwacht veel van dit soort hilariteit vanavond.
Is wel goed Bosquote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Daarom post ik het ook en het was meer een opmerking die zal komen en niet dat ik die zelf meen Haaibaaike.
Daarom dat er ook de![]()
![]()
's er onder stonden...
Zie ik eruit als een pot?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nu de hexje uithangen?
Claudia de Breij ?quote:
Die had de nipkov-schijf moeten winnen. Geweldige gozerquote:Op woensdag 12 december 2012 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ali B, ik overweeg sterk om over te slaan.
Dat is op RTL7.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
Waarom staat er in m'n digitale gids dat LOTR uitgezonden gaat worden?
Je ziet er geen been in?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ali B, ik overweeg sterk om over te slaan.
Holland Hup. Laat Paul de Leeuw niet in zijn hempie staanquote:
Gewoon dit topic voorlezen is voldoende.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Modus het volgende:
Waarom komt er niet gewoon een nieuw programma Top 5 ergernissen DWDD?
Kan je elke dag wel 3 kwartier mee vullen..
Dat is er al, de herhaling laat op de avond. 3 kwartier ergernissen van eerder op de dag.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Modus het volgende:
Waarom komt er niet gewoon een nieuw programma Top 5 ergernissen DWDD?
Kan je elke dag wel 3 kwartier mee vullen..
Je veter zit losquote:
Omdat ze likes hoe het hurt.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Die is veel te dom voor hem, zij gaat liever met wifebeaters
Zag.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Herman Finkersgrap. lang geleden dat ik J zie
Nee gek, zij is getekend bij hem op het label, Hij doet het met Beyonce. Al jaren.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en google laat mij zo te zien ook niet in de steek
Mag ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek, zij is getekend bij hem op het label, Hij doet het met Beyonce. Al jaren.
Zag je maar iets als kut-Sportmodquote:
Oei.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je maar iets als kut-Sportmod
En hapquote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je maar iets als kut-Sportmod
Jawel. Is onderdeel van z'n artiestennaam. Er hoort ook een streepje tussen: Jay-Z. Het is niet Jay Z.quote:
Tja ik ben al oud he, ik ken al die moderne artiesten nietquote:Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Is onderdeel van z'n artiestennaam. Er hoort ook een streepje tussen: Jay-Z. Het is niet Jay Z.
Snip en Snap?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik ben al oud he, ik ken al die moderne artiesten niet
Waarom zou hij?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Leer toch eens normaal Nederlands, B.
Mwah, iedereen mag ik niet hopen.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou hij?
Iedereen vindt dat gebrekkige Nederlands knuffelbaar.
Gaat wel loslopen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:48 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk brengt Koos Alberts die topicje weer aan het lopen.
Dat is weer niet verschillig.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:48 schreef Reyad het volgende:
Zet er gelijk een standbeeld van Adolfje naast
Terwijl Hitler nog wel eens schilderde.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is weer niet verschillig.
Dat is alvast onze eerste ergernis danquote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ergernissen van de maand op de 12e.
Laatste week he, winterstoppie.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ergernissen van de maand op de 12e.
Kijk. B doet me niet veel verder, qua ergernis, hij is soms wel eens grappig zelfs.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Dat accent is irritant, niks knuffelbaars aan. Al vind ik hem wel leuk eigenlijkmaar dat accent moet hij afleren.
Moet je zijn zoon zien. Youriquote:
Ze heeft alles wat ik niet aantrekkelijk vind aan een vrouw.quote:
Waarschijnlijk ook een dikke meut.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze heeft alles wat ik niet aantrekkelijk vind aan een vrouw.
Ik word nooit kwaad. Maar als iemad gekleurde kerstballen ophangt piek ik.quote:
Dit is de laatste weekquote:Op woensdag 12 december 2012 19:54 schreef GGMM het volgende:
Waarom zit hij er nu al terwijl het pas de 12de is?
Dit slaat he-le-maal nergens op. Dit is een van de leukste items die DWDD kent, en ze draaien het op deze manier de nek om.
Winterstop. Want het is koud, en dan zijn de velden bevroren. Ofzo.quote:
Van dit jaar ja, Mathijs, Felix en Nic0 moeten toch even op vakantie kunnen?quote:
Oh zo, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Van dit jaar ja, Mathijs, Felix en Nic0 moeten toch even op vakantie kunnen?
Uiterlijk is niet belangrijk hequote:Op woensdag 12 december 2012 19:59 schreef Tem het volgende:
Je zal dat lelijke wijf maar onder je lakens vinden...
Wat een onzin. Schoonheid zit van binnen maar lelijkheid zit ook van buiten ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders had ie hoogstpersoonlijk alle Serviërs over de kling gejaagd, de held.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Jan in het leger hebben gezeten?
Dat idee krijg ik wel een beetje.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Anders had ie hoogstpersoonlijk alle Serviërs over de kling gejaagd, de held.
Koos vindt nergens een hol aan heb ik altijd het idee.quote:
Ja. Je hoeft niet terug te kijken.quote:
Oke dan ga ik weer weg.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja. Je hoeft niet terug te kijken.
Oh ik zat al te denken, wat betekent datquote:Op woensdag 12 december 2012 20:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staat er ook op in het dialect, Namaak
Zijn levensvreugde is hem tegelijkertijd met zijn loopvermogen ontvallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Koos vindt nergens een hol aan heb ik altijd het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |