'Daten dan of niet'quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daten dan of niet? We hebben zoveel gemeen.
Lijkt me nog best leuk eigenlijk, zoveel reizen. Wat doe je nu?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik dat niet heb gedaanVreselijk.
Al die lastige mensen koffie geven, nee dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me nog best leuk eigenlijk, zoveel reizen. Wat doe je nu?
Vlotter en speelser lezen. Succes !!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
'Daten dan of niet'
Zo moet je het natuurlijk nooit vragen. Is veel te makkelijk om gewoon niet te zeggen. Succes de volgende keer.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Al die lastige mensen koffie geven, nee dank je.
Nu is het eigenlijk niet beterKantoor.
Karina vindt grapjes daarover niet zo leuk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wel beter tegen de spataders
Plus ik kreeg op een gegeven moment ontzettend last van mijn oren tijdens het vliegen, ik heb ook al in jaren niet meer gevlogen daarom!quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wel beter tegen de spataders
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Karina vindt grapjes daarover niet zo leuk.
Oh dat heb ik ook altijd! Mijn oren blijven de dag erna ook altijd nog pijn doen. Maar het schijnt dat dat went als je vaak vliegtquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus ik kreeg op een gegeven moment ontzettend last van mijn oren tijdens het vliegen, ik heb ook al in jaren niet meer gevlogen daarom!
Ik kreeg het juist later, heel vroeger had ik er nooit last van, maar opeens werd het echt heel erg en niets hielp meer. Ik durf niet meer te vliegen (en het hoeft eigenlijk ook niet meer zo nodig).quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook altijd! Mijn oren blijven de dag erna ook altijd nog pijn doen. Maar het schijnt dat dat went als je vaak vliegt
Ja leuk de kinderen ben benieuwd naar de docu kan pas zaterdag 22 december kijken dan komt het in zijn geheelquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef marcodej het volgende:
Van wetenschapper naar hoofdcommisaris.
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuk de kinderen ben benieuwd naar de docu kan pas zaterdag 22 december kijken dan komt het in zijn geheel
Paul is wel een naam die je verwacht bij een hommo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker Michiel is homo en is getrouwd dus met man Paul
Zijn man heet ook Paul ...niet Paul de Leeuw hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:09 schreef Specularium het volgende:
Paul is wel een naam die je verwacht bij een hommo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |