Jullie naaien hem wel een oor aan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze opmerkingen gaan bij hem het ene oor in en het andere weer uit
Ja, ik heb ook veel gezwommen toen ik jong was, maar dat was van 6.30 tot 8 uur en om 8.30 zat ik gewoon op school. Onzin om daarvoor een speciaal rooster te maken. Sporten kan in Nederland best buiten schooltijden, we zitten hier niet dagelijks tot 17.30 op school zoals in andere landen..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Alle jeugd die topsport doet heeft dat hoor. Zwemmers liggen ook om half 7 's ochtends in het zwembad.
Niet iedereen heeft alleen een profclub naast de deur he, itt een zwembad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook veel gezwommen toen ik jong was, maar dat was van 6.30 tot 8 uur en om 8.30 zat ik gewoon op school. Onzin om daarvoor een speciaal rooster te maken. Sporten kan in Nederland best buiten schooltijden, we zitten hier niet dagelijks tot 17.30 op school zoals in andere landen..
Ja, hier wil je niets van missen.quote:
Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:20 schreef Stickertje het volgende:
wilde ik ook altijd worden, archeoloog.
Tja, dan moet je prioriteiten stellen. Niet slim om voetbal dan bovenaan te zetten imo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft alleen een profclub naast de deur he, itt een zwembad.
Ziek.quote:
Die ene kerel is homo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij denkt die ene kerel daar precies hetzelfde over.
Matthijs?quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij denkt die ene kerel daar precies hetzelfde over.
Gaat wel opschieten worden dan.quote:
Teveel gedoe.quote:
En dan over een jaar hier komen vertellen hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Daten dan of niet? We hebben zoveel gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |