Je ziet er geen been in?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ali B, ik overweeg sterk om over te slaan.
Holland Hup. Laat Paul de Leeuw niet in zijn hempie staanquote:
Gewoon dit topic voorlezen is voldoende.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Modus het volgende:
Waarom komt er niet gewoon een nieuw programma Top 5 ergernissen DWDD?
Kan je elke dag wel 3 kwartier mee vullen..
Dat is er al, de herhaling laat op de avond. 3 kwartier ergernissen van eerder op de dag.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:31 schreef Modus het volgende:
Waarom komt er niet gewoon een nieuw programma Top 5 ergernissen DWDD?
Kan je elke dag wel 3 kwartier mee vullen..
Je veter zit losquote:
Omdat ze likes hoe het hurt.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Die is veel te dom voor hem, zij gaat liever met wifebeaters
Zag.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Herman Finkersgrap. lang geleden dat ik J zie
Nee gek, zij is getekend bij hem op het label, Hij doet het met Beyonce. Al jaren.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en google laat mij zo te zien ook niet in de steek
Mag ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek, zij is getekend bij hem op het label, Hij doet het met Beyonce. Al jaren.
Zag je maar iets als kut-Sportmodquote:
Oei.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je maar iets als kut-Sportmod
En hapquote:Op woensdag 12 december 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je maar iets als kut-Sportmod
Jawel. Is onderdeel van z'n artiestennaam. Er hoort ook een streepje tussen: Jay-Z. Het is niet Jay Z.quote:
Tja ik ben al oud he, ik ken al die moderne artiesten nietquote:Op woensdag 12 december 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Is onderdeel van z'n artiestennaam. Er hoort ook een streepje tussen: Jay-Z. Het is niet Jay Z.
Snip en Snap?quote:Op woensdag 12 december 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik ben al oud he, ik ken al die moderne artiesten niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |