Gelukkig weet ik dat van mezelfquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Voor de Pieter Derks grappen dien je bovengemiddeld slim te zijn. Dat zijn jullie blijkbaar niet.
Haha, te laat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bezig met TT Zat0rdag
Het is sowieso een akelige ons kent ons uitzending. Al is DWDD dat altijd wel, maar niet zo erg als nu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Terugblikken op herhalingen van 3 dagen geleden.
*proest*quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Voor de Pieter Derks grappen dien je bovengemiddeld slim te zijn. Dat zijn jullie blijkbaar niet.
Net als bij voetbalfans laatstquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef marcodej het volgende:
Ik ga gewoon posts van een paar weken geleden opzoeken en opnieuw plaatsen...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Freek zit uitgebreid met Sylvana te praten. Hij denkt vast at hij naast een heel bijzondere diersoort zit
een pratende berggorilla?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Freek zit uitgebreid met Sylvana te praten. Hij denkt vast at hij naast een heel bijzondere diersoort zit
Een bakvis op leeftijd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het ook erg discriminatoir.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:07 schreef rubbereend het volgende:
Zelfde uitstraling als Arctic Monkeys
Everly Brothers zijn ook bazenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef Ringo het volgende:
Dylan is duizendmaal beter. Dit is meer the Everly Brothers.
ja he dat weet ik toch, maar ik vond die greengrass opmerking gewoon grappigquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of purplegrass?
bluegrass is wel juist.
Koreaanse. Ken uw spleetogen.quote:
Dan heb je heel wat gemistquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog nooit van Freek Vonk gehoord, maar hij is iig enthousiast.
Of ze bespringt hem vanuit de bosjes.quote:
sprak ze teleurgesteldquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:14 schreef hexje het volgende:
Mannen met kleine piem0ls komen ook aan de vrouw.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:15 schreef NoCigar het volgende:
God, wat ontzettend niet leuk. Applaus.
Is zelfs een ep voor.quote:
Met Patty, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:17 schreef Specularium het volgende:
Sterren springen was ook een hoogtepuntje.
Precies, ze nemen hem gewoon in de zeik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef iFok. het volgende:
Dat nep-gelach is wel heel zieligonrespectvol zelfs.
Waar zit ze ergens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
In het donker zo zie je Sylvana bijna niet.
Je begint slim te worden blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik moest niet hardop lachen, maar wel af en toe een glimlach.
Glaasje champagne, romeinse kaars.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Het is gewoon een complete eindejaarsconferance.
Serious request. Maar wat er dan komt tussen 1-14 januari?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef Stickertje het volgende:
wat komt er volgende week van 19.30 - 20.30?
Serious request gok ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef Stickertje het volgende:
wat komt er volgende week van 19.30 - 20.30?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:
ergeren aan gtst voor tvoh is net zo leuk :pquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat duurt toch minstens 20 min voor die beginnen
Want hij kan veel beter krijgen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:26 schreef Shreyas het volgende:
Als je die Jan Smit zo ziet vraag je je toch echt af wat hij ooit in Yolanthe heeft gezien. Hij mag blij zijn dat hij van haar af is.
Ja, die heeft hij toch ook gekregen, Lizaquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Want hij kan veel beter krijgen?
Hm, geen idee wie dat is. Ze ziet er niet beter uit dat Yolanthe imoquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, die heeft hij toch ook gekregen, Liza
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dark Knight is toch wel goed?quote:
Uiterlijk is niet alles, schat. Ze is qua persoon veel leuker dan die golddigger.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, geen idee wie dat is. Ze ziet er niet beter uit dat Yolanthe imo
Beetje een kwartjessloerie.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, geen idee wie dat is. Ze ziet er niet beter uit dat Yolanthe imo
De rest kan ik op een foto niet beoordelen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet alles, schat. Ze is qua persoon veel leuker dan die golddigger.
Zaterdag gekeken. Jeetje wat was dat saai zeg. Heb stukken geskipt. Ben achteraf blij dat ik het niet in de bios heb gezien. Jammer dat tdkr de hoge verwachtingen niet kon waarmaken.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef Tem het volgende:
Hexje ontbeert werkelijk iedere vorm van smaak.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Is dat je standaard antwoord? Of weet je gewoon niets beters.
Ze zal wel veel bier drinken.quote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef Tem het volgende:
Ben je in werkelijkheid ook zo'n zure doos of is dat alleen maar een houding op Fok!?
Ik heb hem niet eens gezien.quote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Specularium het volgende:
Dark Knight Rises was wel een kutfilm.
Ja klopt, voornamelijk door de Jokertje.quote:Op maandag 17 december 2012 12:14 schreef Tem het volgende:
The Dark Knight was de laatste. Die vond ik wel goed.
Hoezo...de 2de was goed de derde was geen reet aan. 30 rock was een leuke comedy. Zal wel te moeilijk voor jou zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, voornamelijk door de Jokertje.
Maar hexje kijkt liever 30 Rock.
Volgens mij voornamelijk reclames van Lactacyd.quote:Op maandag 17 december 2012 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, voornamelijk door de Jokertje.
Maar hexje kijkt liever 30 Rock.
Dinsdag trouwens een compilatie van de compilaties.quote:Op maandag 17 december 2012 12:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond is er nog een aflevering als jullie je vervelen om half 8. Compilatie van vorige week
Daarvan woensdag weer een compilatiequote:Op maandag 17 december 2012 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dinsdag trouwens een compilatie van de compilaties.
Tenzij eventuele complicaties.quote:Op maandag 17 december 2012 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Daarvan woensdag weer een compilatie
Grappig, maar wel een slechte imitatie.quote:Op maandag 17 december 2012 12:19 schreef Remzz het volgende:
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm
Eerste fragment, van der Gijp over Jort Kelder bij dwdd
Nee hoor, vanaf morgen is het Serious Request.quote:Op maandag 17 december 2012 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dinsdag trouwens een compilatie van de compilaties.
Om half 8 is het vanavond ergeren om 'Een huis vol'.quote:Op maandag 17 december 2012 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, vanaf morgen is het Serious Request.
Oh dat heb ik nog nooit gezien, ik zag wel een voorstukje, over familes met heeeel veel kinderen. Misschien kijk ik dat dan.quote:Op maandag 17 december 2012 12:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Om half 8 is het vanavond ergeren om 'Een huis vol'.
Vorig seizoen met verbazing naar zitten kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit gezien, ik zag wel een voorstukje, over familes met heeeel veel kinderen. Misschien kijk ik dat dan.
Tina Fey en te moeilijk,quote:Op maandag 17 december 2012 12:27 schreef hexje het volgende:
[..]
30 rock was een leuke comedy. Zal wel te moeilijk voor jou zijn.
Hap hap hap. Kleine happertje van mijquote:Op maandag 17 december 2012 17:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tina Fey en te moeilijk,.
Halve nichtenparade die show.
Tokkies op een flat met een berg kinderen. Dat is het eig.quote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ik zal eens kijken of "Een huis vol' de moeite waard is. Al klinkt het als een typische RTL-titel, en dat is geen pluspunt.
Precies, het had dus zo een programma van RTL kunnen zijn dus.quote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Tokkies op een flat met een berg kinderen. Dat is het eig.
Compilatiequote:Op maandag 17 december 2012 17:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Hier in de gids, en ook op teletekst staat gewoon DWDD ingepland.
Maar ik zal eens kijken of "Een huis vol' de moeite waard is. Al klinkt het als een typische RTL-titel, en dat is geen pluspunt.
Het klinkt bijna als de Sound of Music, maar dan minder.quote:Op maandag 17 december 2012 18:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Tokkies op een flat met een berg kinderen. Dat is het eig.
Wil jij nog iets in de microfoon zeggen?quote:Op maandag 17 december 2012 18:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Hap hap hap. Kleine happertje van mij
Doutzenquote:Op maandag 17 december 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
Om half 10 kunnen jullie in ieder geval hier naar kijken
LIF / [TV-TIP] Victoria's Secret Fashion Show 2012 - NET5 - 21:25 uur
Kun je nog net het laatste stuk meepikken.quote:
Ik las het net, ik ga dat maar even checken, nog nooit gezien.quote:Op maandag 17 december 2012 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doutzen
Helaas heb ik geen net5.
Oh vanavond is er ook een nieuwe aflevering van 'een huis vol', is ook vrij ergerlijk.
Ik vermoed hetzelfde.quote:Op maandag 17 december 2012 19:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ze het expres doen? Ik heb een vermoeden van niet.
Dat filmpje ja, dit liedje met samsom die daar als boer met kiespijn bij zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |