Gelukkig weet ik dat van mezelfquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Voor de Pieter Derks grappen dien je bovengemiddeld slim te zijn. Dat zijn jullie blijkbaar niet.
Haha, te laat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was bezig met TT Zat0rdag
Het is sowieso een akelige ons kent ons uitzending. Al is DWDD dat altijd wel, maar niet zo erg als nu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
Terugblikken op herhalingen van 3 dagen geleden.
*proest*quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef iFok. het volgende:
[..]
Voor de Pieter Derks grappen dien je bovengemiddeld slim te zijn. Dat zijn jullie blijkbaar niet.
Net als bij voetbalfans laatstquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:04 schreef marcodej het volgende:
Ik ga gewoon posts van een paar weken geleden opzoeken en opnieuw plaatsen...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Freek zit uitgebreid met Sylvana te praten. Hij denkt vast at hij naast een heel bijzondere diersoort zit
een pratende berggorilla?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Freek zit uitgebreid met Sylvana te praten. Hij denkt vast at hij naast een heel bijzondere diersoort zit
Een bakvis op leeftijd.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het ook erg discriminatoir.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:07 schreef rubbereend het volgende:
Zelfde uitstraling als Arctic Monkeys
Everly Brothers zijn ook bazenquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef Ringo het volgende:
Dylan is duizendmaal beter. Dit is meer the Everly Brothers.
ja he dat weet ik toch, maar ik vond die greengrass opmerking gewoon grappigquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of purplegrass?
bluegrass is wel juist.
Koreaanse. Ken uw spleetogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |