Ik zapte echt toevallig langs.quote:
Ik was op mijn laptop iets aan het kijken en had dit aan staan op de achergrondquote:
Deden ze het maar achterstevoren, dan stonden mijn tenen nu weer recht.quote:
En toch weer kijkenquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Oh ja deze ellende komt weer, elke week hopen dat het spannend is
Die poliocirkel? Ik zap verder.quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Oh ja deze ellende komt weer, elke week hopen dat het spannend is
Ik heb nip/tuck op de achtergrond.quote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik was op mijn laptop iets aan het kijken en had dit aan staan op de achergrond
VI is VI.quote:Op maandag 17 december 2012 20:20 schreef Eenskijken het volgende:
is VI ook al zo'n recap of gewoon live show?
quote:
Nee, die zit daar sinds een paar maanden. Komt uit de VBL SC.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Hee ik zie nu opeens Humberto in de rechterhoek van de headerzat die daar altijd al?
Hm was me nooit eerder opgevallen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die zit daar sinds een paar maanden. Komt uit de VBL SC.
Smoutebollen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Oliebollen![]()
Vandaag geleerd dat de Belgen daar een ander woord voor hebben. Ben het alleen alweer vergeten.
Oh ja tuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Specularium het volgende:
En we gaan gewoon de 31e wel kijken met zijn allen natuurlijk.
Google het en je weet het.quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, smoutebollen ja. Vraag me af waar dat vandaan komt.
Omdat ze niet in olie maar smout werden gebakken.quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, smoutebollen ja. Vraag me af waar dat vandaan komt.
Daar heb ik Specularium voorquote:
Je weet wat smout is? Ik vind zijn uitleg namelijk erg summier.quote:
Winterstop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
Waarom is er geen normale uitzending?
Passie in de Polder zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit nu net even te kijken, komt er ineens zo'n holbewoner met een WC-bril op z'n neus in beeld...
Sinds 12 december.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Hee ik zie nu opeens Humberto in de rechterhoek van de headerzat die daar altijd al?
Kijk je ze toch onlinequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef TheGOAT het volgende:
Winterstop, wist ik niet, had me verheugd op eindelijk weer een keertje kijken
Dat is wat het dragelijk maakt over het algemeen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je ze toch onlineNiet zo leuk als live natuurlijk, want dan zijn wij er niet om mee te kijken
Precies, anders zou ik waarschijnlijk niet elke dag kijken, laat staan vrijwillig terugkijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is wat het dragelijk maakt over het algemeen.
quote:20:25 De wilde keuken van Wouter Klootwijk
Daar moeten we een topic voor hebben.quote:
TV / Gouden Loeki 2012quote:Op woensdag 19 december 2012 20:35 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar moeten we een topic voor hebben.
Mijn dag is weer goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |