Ze is een vrouw hoorquote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef FAUSTINO het volgende:
Je weet zeker dat deze persoon van het vrouwelijk geslacht is, en je niet bij aankomst je in het holletje gaat neuken?
Ik zie je zo wel
Het was nu of nooit zei zequote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Om 12 uur 's nachts met een "fokster" afspreken.
inb4 rape.
C het is echt zo.quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef cherrycoke het volgende:
a verzonnen
of b die "fokster" is een vent
quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef FAUSTINO het volgende:
Je weet zeker dat deze persoon van het vrouwelijk geslacht is, en je niet bij aankomst je in het holletje gaat neuken?
Ik zie je zo wel
Neem je wel geld genoeg mee?quote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze gaat voor 3 weken op vakanti morgen.
ah spannend manquote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze gaat voor 3 weken op vakanti morgen.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef skippy22 het volgende:
Wees godverdegodver een beetje blij voor me.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Pin wel als we straks de kroeg in gaan.
Het is een Fokster. Als die dit topic nu nog niet ontdekt heeft, is ze die titel niet waard.quote:
Misschien verft zij haar poes ook welquote:
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral sinds skippy zo gestoord is als een deur. En dan niet op de leuke manier.quote:
Niet in je broek plassen hequote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Pin wel als we straks de kroeg in gaan.
Ohhhh okquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien verft zij haar poes ook wel
Aantekeningen maken hoor
Eerst was hij normaal?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral sinds skippy zo gestoord is als een deur. En dan niet op de leuke manier.
Kun je poesjes verven dan?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien verft zij haar poes ook wel
Aantekeningen maken hoor
Dan ken je mij nog niet maar houd mij eventjes gedeisdquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral sinds skippy zo gestoord is als een deur. En dan niet op de leuke manier.
Ja dat helptquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uurquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Om 12 uur 's nachts met een "fokster" afspreken.
inb4 rape.
En hoe ging het ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uur
Ik zag net ook al dat ik hem bij geblokkeerd heb staan.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Als je moet poepen moet je naar het toilet.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef skippy22 het volgende:
Positieve reacties svpIk hou het niet meer
En je wil niksquote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.quote:
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je naar het toilet.
Het scheelt haar een trauma.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.
Dat is toch jammer
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzoquote:
Dan doe je het maar in een hoekje van de trein. Probleem opgelost en een beetje stront rond om de kringspring, dat glijd zo lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.
Nachtafspraken zijn de beste afspraken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Zet hem op kerelquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzo
Dankjequote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.
Succes Skippy!
Uiteraard, anders was ik niet met haar gaan samenwonen natuurlijkquote:
Dan valt 80% van Fok al afquote:
Nou, veel plezier dan maar. We willen wel een verslag achteraf!quote:
En 2 kids+een goldenretriever.quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef ShockOJolie het volgende:
Voor je het weet openen jullie een topic in k&w en daarna op naar oud. Komt goed, Skippy!
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.quote:
Nog even kijken 30 minutenquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Burdie het volgende:
Hoe lang moet je nog?!
Ik vind het plaatsvervangend leuk
Ze ging net onder de douche en zich opmaken dus denk het niet. Was een impulsieve actie zei ze.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.
Nee, het is fijn om te weten dat hij alle fok-vrouwen probeert. Zijn vast voor elkaar gemaakt dus. Leukleuk!quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.
Ben je nog maagd?quote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef skippy22 het volgende:
Status: Heel zenuwachtig en opgewonden. Aan het wiebelen.
Gauw edit je post en zeg dat ze de mooiste van de heeeeele wereld is!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze ging net onder de douche en zich opmaken dus denk het niet. Was een impulsieve actie zei ze.
Waarom blokkeer je niet?quote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een beetje te vroeg gejuicht, denk je ook niet?
Positive thinkingquote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een beetje te vroeg gejuicht, denk je ook niet?
Dubbele vaginale penetratie.quote:
Ik ga er nuchter heenquote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Indrinken vantevoren, dat komt helemaal goed.
Niet, sommige dingen hoeven niet op internetquote:Op zondag 16 december 2012 23:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe leg je dat nou uit hmmmmmmmm nou euh
Blijven ademen!quote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef skippy22 het volgende:
Ik durf bijna niet meerWie helpt me de laatste minuten door ???
Stuk of 50. Dat is nu verleden tijd hoor.quote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kloons hij heeft.![]()
Maar doe ik ook, uiteraard.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:38 schreef skippy22 het volgende:
Ik durf bijna niet meerWie helpt me de laatste minuten door ???
domestic violence program klinkt wel waarschijnlijk in dit geval.quote:Op zondag 16 december 2012 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
http://acronyms.thefreedictionary.com/DVP
Take your pick.
Hoop het toch ookquote:Op zondag 16 december 2012 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar succes Skippy, ik hoop dat jullie voor elkaar gemaakt zijn.
Achquote:Op zondag 16 december 2012 23:40 schreef ShockOJolie het volgende:
Blokken heeft inderdaad geen zin, kunnen ze niet eens wat doen al zijn kloons. Ik kan amper mijn account nog gebruiken
Man, relax een beetje. Ze heeft al ja gezegd, dus ze vindt het leuk dat je komt en is nu waarschijnlijk ook gespannen. Maak je niet druk, alles komt goed!quote:
Hoop het tochquote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef chrisr het volgende:
[..]
Man, relax een beetje. Ze heeft al ja gezegd, dus ze vindt het leuk dat je komt en is nu waarschijnlijk ook gespannen. Maak je niet druk, alles komt goed!
Nouhouquote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Komop, ze weet hoe je bent, al 8 jaar. Dus lijkt me sterk dat er iets als een verrassing komt.
DMquote:Op zondag 16 december 2012 23:44 schreef ShockOJolie het volgende:
Komt wel goed en anders staat het morgen wel in de krant
Ik heb al pillen opquote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon ontspannen jongen, gewoon ontspannen.
Doe dat maar niet icm dat hij net zegt dat ie moet poepen...en dat in een treinquote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon ontspannen jongen, gewoon ontspannen.
Daarom is hij bang. Op fok is net een tikkel: hard van buiten, zacht van binnen. IRL is hij net snot: vies, plakkerig en zacht.quote:Op zondag 16 december 2012 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Komop, ze weet hoe je bent, al 8 jaar. Dus lijkt me sterk dat er iets als een verrassing komt.
Verschiet je kruit nou nietquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef skippy22 het volgende:
Status: Enorm opgewonden. Beetje wiegen en op en neer aan het wippen
Ohquote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom is hij bang. Op fok is net een tikkel: hard van buiten, zacht van binnen. IRL is hij net snot: vies, plakkerig en zacht.
Ik heb Re net een PM gestuurd. Hij belt de politie als ik morgen niet online kom.quote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef superoperator het volgende:
Laat morgen wel ff weten of ze lekker is enzo he?
tenzij je morgen geboeid en geknevelt op een stoel in een keldertje zit,
wachtend op de man die je gaat vermoorden met een kettingzaag
Hoe voelde het dan ? Als een bevrijding ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:49 schreef GlenSpey het volgende:
Ik herinner me die van mij ook nog goedik zat te trillen op 8,2 van de schaal van Richter. Maar het was wel tof, dat moment dat je de trein uitstapt en haar voor het eerst ziet
heerlijk!
Nogal. Vooral omdat ik dacht dat ze niet op zou komen dagen en alles een hoax zou blijken te zijnquote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe voelde het dan ? Als een bevrijding ?
heel goed!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb Re net een PM gestuurd. Hij belt de politie als ik morgen niet online kom.
Re heeft haar nummer ook. Veiligheid voor alles he.quote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef chrisr het volgende:
Weet Re dit ook? Anders kan de politie het hele land doorzoeken naar je levenloze lichaam...
Sassenheim?quote:
Okquote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik woon trouwens in Den Haag als je hulp nodig hebt DM me maar.
Jij bent vanavond het slachtoffer getuige je favo Fokkers?quote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik woon trouwens in Den Haag als je hulp nodig hebt DM me maar.
Ze wil niet.quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij bent vanavond het slachtoffer getuige je favo Fokkers?
Arme Re, de verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 16 december 2012 23:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb Re net een PM gestuurd. Hij belt de politie als ik morgen niet online kom.
Aardig toch.quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Arme Re, de verantwoordelijkheid.
De kroeg inquote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef GlenSpey het volgende:
TS wat ga je doen als ze er niet staat? Je komt dan niet meer thuis met de trein
Goed tochquote:Op zondag 16 december 2012 23:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar je bent dus sinds een paar dagen unbanned, en nu al een date? Je laat er geen gras over groeien.
Ben buitenquote:Op zondag 16 december 2012 23:59 schreef GlenSpey het volgende:
Post je het nog eventjes als ze er is? Dan kunnen wij ook weer slapen
Nee, gelukkig niet!quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij bent vanavond het slachtoffer getuige je favo Fokkers?
Wtf fucktard.quote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef skippy22 het volgende:
Status: Auw. Net mijn hoofd gestoten tegen een infobord
Ben je zo lang?quote:Op maandag 17 december 2012 00:03 schreef skippy22 het volgende:
Status: Auw. Net mijn hoofd gestoten tegen een infobord
Uiteraard, die treinreis duurde veel te kort.quote:Op maandag 17 december 2012 00:05 schreef luckass het volgende:
TS zit gewoon op z'n zolderkamer achter z'n laptopje
Hoe kun je nou zo snel posten vanaf een mobiel.quote:Op maandag 17 december 2012 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard, die treinreis duurde veel te kort.
Ik was al een uur onderwegquote:Op maandag 17 december 2012 00:05 schreef Specularium het volgende:
z'n laptopje
Uiteraard, die treinreis duurde veel te kort.
Oh dat kan best. Niet dat ik het topic geloof.quote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo snel posten vanaf een mobiel.
^ Ditquote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat neem je mee naar een date?quote:
Mad skillzquote:Op maandag 17 december 2012 00:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Goed kijken. Heb je dr nr niet dan? Is wel zo handig voor het geval dat je dr misloopt.quote:
Wie?quote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef luckass het volgende:
Nog erger dan een gemiddeld haan33 topic dit
Status: TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLquote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet niet of TS loopt te trollen of dat hij wordt getrolled. I can't even.
Allebei mogelijk inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet niet of TS loopt te trollen of dat hij wordt getrolled. I can't even.
Dat wordt binnenkort weer een ban.quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef skippy22 het volgende:
Trololo uit het boek al zeg ik het zelf.
Jammer dat het geen echte date was.quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef skippy22 het volgende:
Trololo uit het boek al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lach nooit als ik medelijden heb.
Als of er een fokster met me wil datenquote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Skippy en een date, het was ook te mooi om waar te zijn.
Tissues binnen handbereik zeker, al die aandachtquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lig in bed en mijn telefoon is beneden.
Neeeee niet weer.quote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort weer een ban.
Hij heeft in ieder geval de avond van zn leven gehadquote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tissues binnen handbereik zeker, al die aandacht
Deze Sherlock. Driewerf hoera.quote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef AverageJoe het volgende:
Het grappige is ook, dat er om 00:00 geen trein aankomt op Leiden CS vanuit de richting Enschede (niet via Duivendrecht, niet via Utrecht Centraal) of TS moet enorm zijn omgereisd, maar dan kom je niet uit op 2:00 uur.
Waarom denk je dat ik vroeg waar hij was?quote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef AverageJoe het volgende:
Het grappige is ook, dat er om 00:00 geen trein aankomt op Leiden CS vanuit de richting Enschede (niet via Duivendrecht, niet via Utrecht Centraal) of TS moet enorm zijn omgereisd, maar dan kom je niet uit op 2:00 uur.
Als je dit al trollen noemtquote:
omdat je toch nog iemand wilde rapen vanavond?quote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vroeg waar hij was?
Ze zijn er nogquote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef Techno het volgende:
Sowieso, mensen die serieus ingaan op een topic van Skippy.
Zit niet zo te zeuren popjequote:Op maandag 17 december 2012 00:12 schreef ShockOJolie het volgende:
Bannen heeft ook geen nut ik werd al door verschrikkende kloons gestalkt.
Zou wat zijn jaquote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic was de moeite waard, alleen al om het mental image van Skippy op het station met wiebelende beentjes en een notebook in zijn handen.
Dit jaar ? 3quote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
Maar Skippy, heb je al eens geneukt?
Nu heb ik dat dus van jou dat beeld in mijn hoofdquote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic was de moeite waard, alleen al om het mental image van Skippy op het station met wiebelende beentjes en een notebook in zijn handen.
Ip ban.quote:Op maandag 17 december 2012 00:12 schreef ShockOJolie het volgende:
Bannen heeft ook geen nut ik werd al door verschrikkende kloons gestalkt.
Ik stel een serieuze vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |