Ik heb Re net een PM gestuurd. Hij belt de politie als ik morgen niet online kom.quote:Op zondag 16 december 2012 23:47 schreef superoperator het volgende:
Laat morgen wel ff weten of ze lekker is enzo he?
tenzij je morgen geboeid en geknevelt op een stoel in een keldertje zit,
wachtend op de man die je gaat vermoorden met een kettingzaag
Hoe voelde het dan ? Als een bevrijding ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:49 schreef GlenSpey het volgende:
Ik herinner me die van mij ook nog goedik zat te trillen op 8,2 van de schaal van Richter. Maar het was wel tof, dat moment dat je de trein uitstapt en haar voor het eerst ziet
heerlijk!
Nogal. Vooral omdat ik dacht dat ze niet op zou komen dagen en alles een hoax zou blijken te zijnquote:Op zondag 16 december 2012 23:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe voelde het dan ? Als een bevrijding ?
heel goed!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb Re net een PM gestuurd. Hij belt de politie als ik morgen niet online kom.
Re heeft haar nummer ook. Veiligheid voor alles he.quote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef chrisr het volgende:
Weet Re dit ook? Anders kan de politie het hele land doorzoeken naar je levenloze lichaam...
Sassenheim?quote:
Okquote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik woon trouwens in Den Haag als je hulp nodig hebt DM me maar.
Jij bent vanavond het slachtoffer getuige je favo Fokkers?quote:Op zondag 16 december 2012 23:52 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik woon trouwens in Den Haag als je hulp nodig hebt DM me maar.
Ze wil niet.quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij bent vanavond het slachtoffer getuige je favo Fokkers?
Arme Re, de verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 16 december 2012 23:50 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb Re net een PM gestuurd. Hij belt de politie als ik morgen niet online kom.
Aardig toch.quote:Op zondag 16 december 2012 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Arme Re, de verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |