Ik zag net ook al dat ik hem bij geblokkeerd heb staan.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Als je moet poepen moet je naar het toilet.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef skippy22 het volgende:
Positieve reacties svpIk hou het niet meer
En je wil niksquote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.quote:
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je naar het toilet.
Het scheelt haar een trauma.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.
Dat is toch jammer
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzoquote:
Dan doe je het maar in een hoekje van de trein. Probleem opgelost en een beetje stront rond om de kringspring, dat glijd zo lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.
Nachtafspraken zijn de beste afspraken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uur
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uur
Dat dus. Zet hem op kerelquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzo
Dankjequote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.
Succes Skippy!
Uiteraard, anders was ik niet met haar gaan samenwonen natuurlijkquote:
Dan valt 80% van Fok al afquote:
Nou, veel plezier dan maar. We willen wel een verslag achteraf!quote:
En 2 kids+een goldenretriever.quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef ShockOJolie het volgende:
Voor je het weet openen jullie een topic in k&w en daarna op naar oud. Komt goed, Skippy!
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.quote:
Nog even kijken 30 minutenquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Burdie het volgende:
Hoe lang moet je nog?!
Ik vind het plaatsvervangend leuk
Ze ging net onder de douche en zich opmaken dus denk het niet. Was een impulsieve actie zei ze.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.
Nee, het is fijn om te weten dat hij alle fok-vrouwen probeert. Zijn vast voor elkaar gemaakt dus. Leukleuk!quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.
Ben je nog maagd?quote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef skippy22 het volgende:
Status: Heel zenuwachtig en opgewonden. Aan het wiebelen.
Gauw edit je post en zeg dat ze de mooiste van de heeeeele wereld is!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze ging net onder de douche en zich opmaken dus denk het niet. Was een impulsieve actie zei ze.
Waarom blokkeer je niet?quote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een beetje te vroeg gejuicht, denk je ook niet?
Positive thinkingquote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een beetje te vroeg gejuicht, denk je ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |