Ze is een vrouw hoorquote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef FAUSTINO het volgende:
Je weet zeker dat deze persoon van het vrouwelijk geslacht is, en je niet bij aankomst je in het holletje gaat neuken?
Ik zie je zo wel
Het was nu of nooit zei zequote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Om 12 uur 's nachts met een "fokster" afspreken.
inb4 rape.
C het is echt zo.quote:Op zondag 16 december 2012 23:11 schreef cherrycoke het volgende:
a verzonnen
of b die "fokster" is een vent
quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef FAUSTINO het volgende:
Je weet zeker dat deze persoon van het vrouwelijk geslacht is, en je niet bij aankomst je in het holletje gaat neuken?
Ik zie je zo wel
Neem je wel geld genoeg mee?quote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze gaat voor 3 weken op vakanti morgen.
ah spannend manquote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze gaat voor 3 weken op vakanti morgen.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef skippy22 het volgende:
Wees godverdegodver een beetje blij voor me.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Pin wel als we straks de kroeg in gaan.
Het is een Fokster. Als die dit topic nu nog niet ontdekt heeft, is ze die titel niet waard.quote:
Misschien verft zij haar poes ook welquote:
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral sinds skippy zo gestoord is als een deur. En dan niet op de leuke manier.quote:
Niet in je broek plassen hequote:Op zondag 16 december 2012 23:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Pin wel als we straks de kroeg in gaan.
Ohhhh okquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien verft zij haar poes ook wel
Aantekeningen maken hoor
Eerst was hij normaal?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral sinds skippy zo gestoord is als een deur. En dan niet op de leuke manier.
Kun je poesjes verven dan?quote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien verft zij haar poes ook wel
Aantekeningen maken hoor
Dan ken je mij nog niet maar houd mij eventjes gedeisdquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Vooral sinds skippy zo gestoord is als een deur. En dan niet op de leuke manier.
Ja dat helptquote:Op zondag 16 december 2012 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uurquote:Op zondag 16 december 2012 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Om 12 uur 's nachts met een "fokster" afspreken.
inb4 rape.
En hoe ging het ?quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uur
Ik zag net ook al dat ik hem bij geblokkeerd heb staan.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Als je moet poepen moet je naar het toilet.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef skippy22 het volgende:
Positieve reacties svpIk hou het niet meer
En je wil niksquote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.quote:
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je naar het toilet.
Het scheelt haar een trauma.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.
Dat is toch jammer
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzoquote:
Dan doe je het maar in een hoekje van de trein. Probleem opgelost en een beetje stront rond om de kringspring, dat glijd zo lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.
Nachtafspraken zijn de beste afspraken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Zet hem op kerelquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzo
Dankjequote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.
Succes Skippy!
Uiteraard, anders was ik niet met haar gaan samenwonen natuurlijkquote:
Dan valt 80% van Fok al afquote:
Nou, veel plezier dan maar. We willen wel een verslag achteraf!quote:
En 2 kids+een goldenretriever.quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef ShockOJolie het volgende:
Voor je het weet openen jullie een topic in k&w en daarna op naar oud. Komt goed, Skippy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |