Ik zag net ook al dat ik hem bij geblokkeerd heb staan.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Als je moet poepen moet je naar het toilet.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef skippy22 het volgende:
Positieve reacties svpIk hou het niet meer
En je wil niksquote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef ShockOJolie het volgende:
Ik word ook al jaren gestalkt door Skippy
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.quote:
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je naar het toilet.
Het scheelt haar een trauma.quote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of niet. Straks doet ze van schrik de deur niet open en eindigt dit topic in een grote teleurstelling.
Dat is toch jammer
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzoquote:
Dan doe je het maar in een hoekje van de trein. Probleem opgelost en een beetje stront rond om de kringspring, dat glijd zo lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 23:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Die kan ik godverdomme niet vinden in de trein.
Nachtafspraken zijn de beste afspraken.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uur
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.quote:Op zondag 16 december 2012 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sprak voor het eerst met Brennie af om 02:00 uur
Dat dus. Zet hem op kerelquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Goed. We wonen inmiddels ruim 2 jaar samen. En dat na 3 maanden al ofzo
Dankjequote:Op zondag 16 december 2012 23:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn lief ontmoette ik ook pas 's avonds laat. Was ook een FOK!Ker.
Succes Skippy!
Uiteraard, anders was ik niet met haar gaan samenwonen natuurlijkquote:
Dan valt 80% van Fok al afquote:
Nou, veel plezier dan maar. We willen wel een verslag achteraf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |