En 2 kids+een goldenretriever.quote:Op zondag 16 december 2012 23:29 schreef ShockOJolie het volgende:
Voor je het weet openen jullie een topic in k&w en daarna op naar oud. Komt goed, Skippy!
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.quote:
Nog even kijken 30 minutenquote:Op zondag 16 december 2012 23:31 schreef Burdie het volgende:
Hoe lang moet je nog?!
Ik vind het plaatsvervangend leuk
Ze ging net onder de douche en zich opmaken dus denk het niet. Was een impulsieve actie zei ze.quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.
Nee, het is fijn om te weten dat hij alle fok-vrouwen probeert. Zijn vast voor elkaar gemaakt dus. Leukleuk!quote:Op zondag 16 december 2012 23:32 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dan hoop ik nu voor jou dat ze niet meeleest....8 jaar achter iemand aanzitten die je 'maar' redelijk knap vindt. Ook fijn voor haar om te weten dat je haar niet zo heel bijzonder vindt.
Ben je nog maagd?quote:Op zondag 16 december 2012 23:34 schreef skippy22 het volgende:
Status: Heel zenuwachtig en opgewonden. Aan het wiebelen.
Gauw edit je post en zeg dat ze de mooiste van de heeeeele wereld is!!quote:Op zondag 16 december 2012 23:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ze ging net onder de douche en zich opmaken dus denk het niet. Was een impulsieve actie zei ze.
Waarom blokkeer je niet?quote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een beetje te vroeg gejuicht, denk je ook niet?
Positive thinkingquote:Op zondag 16 december 2012 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's een beetje te vroeg gejuicht, denk je ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |