Jammer dat het geen echte date was.quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef skippy22 het volgende:
Trololo uit het boek al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lach nooit als ik medelijden heb.
Als of er een fokster met me wil datenquote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Skippy en een date, het was ook te mooi om waar te zijn.
Tissues binnen handbereik zeker, al die aandachtquote:Op maandag 17 december 2012 00:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lig in bed en mijn telefoon is beneden.
Neeeee niet weer.quote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort weer een ban.
Hij heeft in ieder geval de avond van zn leven gehadquote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tissues binnen handbereik zeker, al die aandacht
Deze Sherlock. Driewerf hoera.quote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef AverageJoe het volgende:
Het grappige is ook, dat er om 00:00 geen trein aankomt op Leiden CS vanuit de richting Enschede (niet via Duivendrecht, niet via Utrecht Centraal) of TS moet enorm zijn omgereisd, maar dan kom je niet uit op 2:00 uur.
Waarom denk je dat ik vroeg waar hij was?quote:Op maandag 17 december 2012 00:10 schreef AverageJoe het volgende:
Het grappige is ook, dat er om 00:00 geen trein aankomt op Leiden CS vanuit de richting Enschede (niet via Duivendrecht, niet via Utrecht Centraal) of TS moet enorm zijn omgereisd, maar dan kom je niet uit op 2:00 uur.
Als je dit al trollen noemtquote:
omdat je toch nog iemand wilde rapen vanavond?quote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vroeg waar hij was?
Ze zijn er nogquote:Op maandag 17 december 2012 00:11 schreef Techno het volgende:
Sowieso, mensen die serieus ingaan op een topic van Skippy.
Zit niet zo te zeuren popjequote:Op maandag 17 december 2012 00:12 schreef ShockOJolie het volgende:
Bannen heeft ook geen nut ik werd al door verschrikkende kloons gestalkt.
Zou wat zijn jaquote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic was de moeite waard, alleen al om het mental image van Skippy op het station met wiebelende beentjes en een notebook in zijn handen.
Dit jaar ? 3quote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
Maar Skippy, heb je al eens geneukt?
Nu heb ik dat dus van jou dat beeld in mijn hoofdquote:Op maandag 17 december 2012 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic was de moeite waard, alleen al om het mental image van Skippy op het station met wiebelende beentjes en een notebook in zijn handen.
Ip ban.quote:Op maandag 17 december 2012 00:12 schreef ShockOJolie het volgende:
Bannen heeft ook geen nut ik werd al door verschrikkende kloons gestalkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |