Kan nog?quote:
Welke van de vele?quote:
Nee in tilburg, breda en eindhoven.quote:Op zondag 16 december 2012 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Mouzurtje is weer in disco jojo geweest hoor.
De laatstequote:
quote:
Jij durft niet met FIFAquote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Gamen.![]()
Kun je beter op FOK! zitten en je wereldbeeld verbreden.
Post nog een keer dan?quote:
Ik heb inderdaad veel geleerd van dat walvistopic vanmiddag.quote:Op zondag 16 december 2012 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Gamen.![]()
Kun je beter op FOK! zitten en je wereldbeeld verbreden.
Maandag is altijd zo'n ultrablije dag.quote:
quote:
Hier danquote:
Meesterpost, ja.quote:
Nu weten we het welquote:
Hahahaquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Sinosappel het volgende:
Omg amazing nooit gezeten dat hondenplaatjes zo leuk konden zijn
Truequote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en dat is gewoon uit een filmpje, dus ziet het er sowieso mooier uit
Wacht maar tot GTA5 er is
Ik ben nieteens die single player gaan doen, meteen online gegaan. Had Halo 4 en Black Ops 2 samen gekocht, heb BO2 maar 1x gespeeld nogquote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 avond gespeeld de nieuwe, nog niet gelukt in zo'n ding te komenMoet ff nog offline oefenen eerst. Ik was wel baas in Halo 3 trouwens. Levels zoals Construct, The Pit en Snowbound
Niet zo aardig om ado zeug te noemen, hoorquote:
NEEquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ezio het volgende:
Ik vind trouwens dat we alle dagen positievere namen moeten geven
Gaandag
Winstdag
Boendag
Wonderdag
Blijdag
Schaterdag
Bijzonderdag
Zo is de week weer wat vrolijker!![]()
![]()
![]()
Ik was vorige week weer eens in Breda. Huilend naar huis gegaan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee in tilburg, breda en eindhoven.
Het aantal uggs is gewoon om te huilen![]()
Ik stem voor 'Baandag' ter bevordering van de integratie.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef Ezio het volgende:
Ik vind trouwens dat we alle dagen positievere namen moeten geven
Gaandag
Winstdag
Boendag
Wonderdag
Blijdag
Schaterdag
Bijzonderdag
Zo is de week weer wat vrolijker!![]()
![]()
![]()
Dat deed ik een maand geleden alquote:
Waarom?quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was vorige week weer eens in Breda. Huilend naar huis gegaan.
Je bent niet de enige hoor met GTA5quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
True. Kan niet wachten man, als die uitkomt ga ik serieus een kluizenaarsbestaan leiden.
[..]
Ik ben nieteens die single player gaan doen, meteen online gegaan. Had Halo 4 en Black Ops 2 samen gekocht, heb BO2 maar 1x gespeeld nog. Die levels moest ik weer opzoeken, onthou nooit die namen daarvan, zelfs nu zou ik ze niet kunnen opnoemen van Halo 4
. Heb je Xbox Live?
Hij was bezorgd om die aangespoelde bultrug.quote:
Ja, ik bedoel die levels ook van online. Ik heb daar nooit de single player van gespeeld. Nee, de levels van Halo 4 kan ik ook niet noemen, ik weet deze levels nog van 3 omdat ik die altijd koos, vond die levels echt baasquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nieteens die single player gaan doen, meteen online gegaan. Had Halo 4 en Black Ops 2 samen gekocht, heb BO2 maar 1x gespeeld nog. Die levels moest ik weer opzoeken, onthou nooit die namen daarvan, zelfs nu zou ik ze niet kunnen opnoemen van Halo 4
. Heb je Xbox Live?
Goed zo doorgaan.quote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat deed ik een maand geleden al
Heb mijn Xbox al in geen weken meer aangezet.quote:
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb mijn Xbox al in geen weken meer aangezet.
De hemelquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
I'm that guy...
True story
Deze smaquote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die levels ook van online. Ik heb daar nooit de single player van gespeeld. Nee, de levels van Halo 4 kan ik ook niet noemen, ik weet deze levels nog van 3 omdat ik die altijd koos, vond die levels echt baasBij the Pit altijd gelijk naar dat zwaard rennen en dan wachten tot iedereen eraan kwam
Nee, helaas niet.Ik heb zelf geen xbox, ik speel altijd Halo bij mijn vriend.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef WAHRHEIT het volgende:
[ afbeelding ]
I'm that guy...
True story
quote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze sma.
Laat je vriend me toevoegen, ik weet niet hoe ik anders zo dicht mogelijk bij jou kan komen![]()
.
Alsof 't uberhaupt zou kunnen dat dat bestaatquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Ezio het volgende:
[..]
De hemel
Stel dat het echt is, dan zit het vol met geitenwollen sokken gristenhonden, dan wil ik er niet heen hoor
De hel is where it's at. Daar zitten alle hoeren en sletten![]()
![]()
Omdat het weer goed kansloos was. Dat had ik kunnen weten want zaterdag. Maar ja.quote:
Ik heb mn windows 7 ultimate licentie ook gekochtquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen WinRar licentie hebben gescoord via een skere serials-site.
Als je weet dat je met Y dat schietding van de Banshee kan veranderen in een soort kanon hou ik officieel van je.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik speel daar ook wel eens COD hoor, vind ik ook leuk. Maar Halo is mijn number 1. En ik vind shit als street fighter en mortal kombat ook nog leuk
Ik ook, via China voor $7.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb mn windows 7 ultimate licentie ook gekocht
Jezus.quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Alsof 't uberhaupt zou kunnen dat dat bestaat
Ik vond het altijd al zo'n lam verhaal. Waarom zou de duivel je straffen als je volgens God een slecht leven hebt geleid. Dat wil de duivel toch juist? Je bent dan toch juist 1 van zijn kameraden?quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Alsof 't uberhaupt zou kunnen dat dat bestaat
Ik heb werkelijk alles op m'n PC geTimKuiktquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb mn windows 7 ultimate licentie ook gekocht
Nou, dat weet ik dan weer niet, sorryquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je weet dat je met Y dat schietding van de Banshee kan veranderen in een soort kanon hou ik officieel van je.
Pak maar een sticker.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik dan weer niet, sorry
Deze post is echt dom.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al zo'n lam verhaal. Waarom zou de duivel je straffen als je volgens God een slecht leven hebt geleid. Dat wil de duivel toch juist? Je bent dan toch juist 1 van zijn kameraden?
Noem je mij nou zeug?quote:
Volkomen logisch juist.quote:
/quote:
quote:My darling husband,
Before you return from your business trip, I just want to let you know about the small accident I had with the pick up truck when I turned into the driveway. Fortunately it's not too bad and I really didn't get hurt, so please don't worry too much about me. I was coming home from Wal-Mart, and when I turned into the driveway I accidentally pushed down on the accelerator instead of the brake. The garage door is slightly bent but fortunately the pick up came to a halt when it bumped into your car. I am really sorry, but I know with your kind-hearted personality you will forgive me. You know how much I love you and care for you my sweetheart. I am enclosing a picture of the damage for you. I cannot wait to hold you in my arms again.
Your loving wife.
XXX
P.S. Your girlfriend called.
quote:
getimkuiktquote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk alles op m'n PC geTimKuikt.
nergens voor nodigquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen WinRar licentie hebben gescoord via een skere serials-site.
Waarom niet dan?quote:
Ik ben ooit uit de kerk geschopt omdat ik stennis schopte toen ik geen koekje (hosti) kreeg bij een communie.quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik had als klein kind ook altijd twijfels bij de realiteitszin in Bijbelverhalen.
Zulks een zelfdenkende baas was ik al toen.
en goedkoopquote:
Ja dat welquote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klik jij elke keer die melding weg? Da's toch schijtirritant.
Haha, anticiperen op het wegklikken jaquote:Op zondag 16 december 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat welMaar weet nu wel ongeveer waar ie zit, en anders gewoon uitpakken met rechtermuisknop, dan krijg je het volgens mij ook niet?
Als ik je een boek cadeau doe, lees je het dan ?quote:Op zondag 16 december 2012 22:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, zit weer wat achter zeker. Ja, ik hou van lezen.
Laat me raden, jij bent een goed Katholiek?quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef Ezio het volgende:
Het is juist volkomen logisch Veer.
God is de baas in het gehele universum behalve de hel. Mensen die volgens God een goed leven hebben geleefd mogen bij hem het paradijs in om voor altijd aan zijn penis te sabbelen.
De duivel daarentegen heeft een hekel aan God. Waarom zou hij je straffen als je een leven vol seks, drugs en zonden hebt gehad? Je bent dan juist de belichaming van al waar hij voor staat. Je bent gewoon zijn kornuit, en hij zal je daarvoor belonen
Dat ligt eraan of ik het boek wil lezen he.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als ik je een boek cadeau doe, lees je het dan ?
Eerste kind in vele generaties dat niet gedoopt isquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een goed Katholiek?
eigenlijk wel erg. maar achquote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, anticiperen op het wegklikken ja. Nee klopt, dan niet inderdaad.
En nu moet je het penissabbelen missenquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Eerste kind in vele generaties dat niet gedoopt is
Want in de randstad zijn geen gelovigen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik voel me als Randstedeling nu redelijk buitengesloten, bij deze Biblebelt-gangers.
Als ik dat wilde doen zou ik het in dit leven wel doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En nu moet je het penissabbelen missen
Wetenschappelijk boek.quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of ik het boek wil lezen he.
samequote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Gedoopt, communie, vormsel. Alles.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Hoewel (bepaalde) wetenschap mij heus kan boeien, hoor.quote:
quote:
Nog geloven anno 2013 iddquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef MouzurX het volgende:
Dat hele hel-hemel slaat sowieso nergens op. /laatstaangeloofopzich
Ik ook, wat was ik blij met mijn op afstand bestuurbare auto!quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Vertel, wat is daar zo grappig aan?quote:
Maar niet dingen die levensbeschouwelijke zaken raken?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoewel (bepaalde) wetenschap mij heus kan boeien, hoor.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Ezio het volgende:
Is er echt niemand anders hier die geen aanhanger is van een of ander geloof, of ben ik de enige heiden hier
Ik blijf bij mijn statement dat 99% van alle gelovigen gelovig zijn omdat hun ouders dat zijn, of omdat ze teveel drugs hebben gebruikt en een openbaring hebben gehad of dat hun partner gelovig is en ze maar gewoon bekeren.quote:
Allah.quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef Ezio het volgende:
Is er echt niemand anders hier die geen aanhanger is van een of ander geloof, of ben ik de enige heiden hier
Niks, je bent vast een goed mens.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vertel, wat is daar zo grappig aan?
Veel mensen die niet gelovig zijn maken alsnog deel uit van een kerk dankzij de ouders.quote:
Ow, ik dacht in credit-cardsquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://fuckyeahdementia.com/tagged/dog
Ik besefte me laatst dat veel Marokkanen ook gewoon gelovig zijn omdat idd hun ouders dat zijn, en omdat ze als ze bekend staan als niet-gelovige dat een "schande" is en ze in hun omgeving dan met argusogen worden bekekenquote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn statement dat 99% van alle gelovigen gelovig zijn omdat hun ouders dat zijn, of omdat ze teveel drugs hebben gebruikt en een openbaring hebben gehad of dat hun partner gelovig is en ze maar gewoon bekeren.
quote:
Een goed mens zijn heeft weinig met geloof te maken. Ik heb al die dingen wel gedaan, maar om nu te zeggen dat ik gelovig ben, nee. Enige keer dat ik in de kerk kom is tijdens een begrafenis en de bijbel heb ik hooguit wat verhaaltjes uit op de basisschool gelezen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Niks, je bent vast een goed mens.
je wil haar een boek kado doen zodat ze over het geloof gaat nadenken en het aan de kant zet?quote:
misschien iets voor je zusje?quote:
? Ik meen het, hoor.quote:
Gvd, die kop.quote:Op zondag 16 december 2012 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk is dit zosk
Wat een kop.quote:
Die zag ik ook al voorbij komen jaquote:
De slet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe chick van Berlusconi, 28 jaartjes jong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan 'm niet uitstaan, maar van vrouwelijk schoon heeft hij wél kaas gegeten.
Wederom plamuurkop, bravo dWc.quote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probleem is niet een zozeer peer-pressure, maar dat kinderen genetisch zo geprogrammeerd zijn om informatie van authoriteitsfiguren aan te nemen zonder toetsing aan rede. Evolutionairtechnisch heeft dit als voordeel dat kinderen geen giftige besjes eten en in vroegere tijden rond het vuur bleven wanneer het donker werd. Het neveneffect is helaas ook dat kinderen ook onzin voor waar nemen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik besefte me laatst dat veel Marokkanen ook gewoon gelovig zijn omdat idd hun ouders dat zijn, en omdat ze als ze bekend staan als niet-gelovige dat een "schande" is en ze in hun omgeving dan met argusogen worden bekeken. Als ze het zelf mochten uitzoeken in alle vrijheid hadden ze het heus wel geweten
.
Da's oud voor zijn doenquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals sinterklaas!quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Probleem is niet een zozeer peer-pressure, maar dat kinderen genetisch zo geprogrammeerd zijn om informatie van authoriteitsfiguren aan te nemen zonder toetsing aan rede. Evolutionairtechnisch heeft dit als voordeel dat kinderen geen giftige besjes eten en in vroegere tijden rond het vuur bleven wanneer het donker werd. Het neveneffect is helaas ook dat kinderen ook onzin voor waar nemen.
zoals sinterklaas.quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Probleem is niet een zozeer peer-pressure, maar dat kinderen genetisch zo geprogrammeerd zijn om informatie van authoriteitsfiguren aan te nemen zonder toetsing aan rede. Evolutionairtechnisch heeft dit als voordeel dat kinderen geen giftige besjes eten en in vroegere tijden rond het vuur bleven wanneer het donker werd. Het neveneffect is helaas ook dat kinderen ook onzin voor waar nemen.
Maar toen ik die verhalen aanhoorde vond ik het ook al onrealistisch klinken, op wat zal het zijn, 9-jarige leeftijd?quote:Op zondag 16 december 2012 22:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof 'ie in de zon zit.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een typische Fas hond.
Daar heb ik wise mooi betrapt.quote:
Gvd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Graduation pic van zosk
Wel handig, kan hij tegelijk penis en ballen zuigen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Graduation pic van zosk
Pls.quote:Op zondag 16 december 2012 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Graduation pic van zosk
Dat wel.quote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel handig, kan hij tegelijk penis en ballen zuigen.
kasthommoquote:Op zondag 16 december 2012 22:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wel handig, kan hij tegelijk penis en ballen zuigen.
Ik heb serieus bij het oefenen van de communie de wijn over de pastoor uitgespogen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:37 schreef Adolecens het volgende:
Zelfs nog misdienaar geweest en de pastoor mogen pijpen
Uitgespogen?!quote:Op zondag 16 december 2012 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb serieus bij het oefenen van de communie de wijn over de pastoor uitgespogen.
Haha.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Een teckel weer, hoor.!!
Oh, het jammere is dat dat soort kleine hondjes echt over de top verwend worden en dus ongelofelijk arrogant zijnquote:
waarom doe je 'm binnen een truitje aan?quote:
Deze niet, hoor. Goeie opvoeding, allez.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, het jammere is dat dat soort kleine hondjes echt over de top verwend worden en dus ongelofelijk arrogant zijn
Hij was net nieuw dus ff foto'tje toch.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
waarom doe je 'm binnen een truitje aan?
Lijkt op een oom van mequote:
De hond was net nieuw en dan doe je hem een truitje aan?!quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deze niet, hoor. Goeie opvoeding, allez.
[..]
Hij was net nieuw dus ff foto'tje toch.
getting closequote:
Ja, ha-ha-haquote:Op zondag 16 december 2012 22:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De hond was net nieuw en dan doe je hem een truitje aan?!
inb4 gaatjestruiquote:
quote:
quote:
Dan mag ie idd wel een nieuw truitje jaquote:
Shit.quote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Ezio het volgende:
Genoeg honden, tijd voor foto's die alleen op katten focussen;
[ afbeelding ]
De hondenfamilie van VeerEli.quote:
http://fuckyeahdementia.com/tagged/catquote:Op zondag 16 december 2012 23:02 schreef Ezio het volgende:
Genoeg honden, tijd voor foto's die alleen op katten focussen;
[ afbeelding ]
gvdquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Briljant.quote:
Hey zoals die 2e foto deed mijn kater ook altijd toen ie nog kitten wasquote:Op zondag 16 december 2012 23:05 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fixedquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey zoals die 2e foto deed mijn kater ook altijd toen ik nog megatetten had
Die laatste!quote:Op zondag 16 december 2012 23:08 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze usert weetquote:
Ja, maar honden zien er lomper uit in foto's. Katten zijn supreme.quote:
Honden gaan helemaal tegen je aanspringen en je hand likken bleh.quote:
En ze kunnen niks alleenquote:Op zondag 16 december 2012 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Honden gaan helemaal tegen je aanspringen en je hand likken bleh.
Je moet ze idd continu uitlaten, tering zeg je kan toch wel gewoon naar buiten en een beetje rondlopen en klaar?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Willen jullie ophouden?
JB ligt naast me te huilen van het lachen en dat doet haar pijn
Parkinson?quote:
BOOM! Touché.quote:
Wat een onzinquote:
Idd zodat ze hun honden de stoep vol kunnen laten schijten bleh.quote:
quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 23:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd zodat ze hun honden de stoep vol kunnen laten schijten bleh.
ew. you smell like wet dog all day every dayquote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb drie honden, E. heeft een kat in Zweden.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
This is major tom to ground control.
Nee.quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ew. you smell like wet dog all day every day
Lui varkentje bende.quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Exactly, ik kan mij vinden in de kat.
quote:Op zondag 16 december 2012 23:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
This is ground control, what's your situation Major Tom?
2 Berner Sennens en eentje die uit Griekenland is meegevlogen (geen idee welk ras/waar het op lijkt).quote:
quote:
Dacht dat er in de muur een poort tot een andere dimensie zat.quote:
:dquote:Op zondag 16 december 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht dat er in de muur een poort tot een andere dimensie zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |